To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - white 4g63t colt 4wd

jabberkonto - 08-04-2012, 15:23

krzychu napisał/a:


Rozumiem, że przeszczep napędu do zwykłego colta odpada? Podłoga pewnie nie ta i może tunel środkowy?

Ps. Ale Eclipsy 4x4 to też perełki?


Tu masz temat colta kolegi Brovara:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=60388

Wszystkie czesci z eclipse'a (lacznie z przeszczepem napedow) zostaly wlozone do budy przednionapedowego colta 1.3. Przekladke robile niejaki 4g63tcolt. Mozesz poszukac tez tematu na coltmani.

Misiek :) - 09-04-2012, 11:31

krzychu napisał/a:
Nie jestem na bieżąco z coltami, co to "cyborgi"?

colt wersja jdm, tylko na japonie. Seryjne 165KM z silnika wolnossącego 1,6. Fajne autko :)
Swoją drogą widzę, że w PL colty evo się w Polsce rozmnażają jak grzyby po deszczu. Może i ja się kiedyś dołączę...

Jogurt - 09-04-2012, 20:27

Misiek :) napisał/a:
Seryjne 165KM z silnika wolnossącego 1,6.
175
jabberkonto, fajne Colciaki

jabberkonto - 09-04-2012, 21:30

Jogurt napisał/a:
Misiek :) napisał/a:
Seryjne 165KM z silnika wolnossącego 1,6.
175
jabberkonto, fajne Colciaki


Dzieki.

Panowie to moze jednak ktos budowal juz uklad wydechowy(szczegolnie w aucie z turbina) i podzielilby sie opiniami nt. wybranych tlumikow (firmy,przelot czy komorowy) i srednicy rur? Najlepiej wlasne doswiadczenia bo w necie juz sporo sie naczytalem :D

Saqu - 09-04-2012, 21:51

do turbo to przelot, żadne komory, najlepiej coś koło 2.5" z początkiem na 3", jak chcesz głośniej to przelot zakończony końcowym przelotowym, jak trochę ciszej to jakiś w środek przelotowy, zależności jakiej firmy chcesz tłumik. WM'y raczej głośne, El'tecki ponoć są w miarę ciche
osobiście mam 3" na przelocie ze środkowym i końcowym i jest fajnie cicho, ale firmy Ci nie powiem bo nie pamiętam, na pewno nic z tych co napisałem wyżej :P

to tak ode mnie :)

jabberkonto - 09-04-2012, 22:10

Saqu napisał/a:
do turbo to przelot, żadne komory, najlepiej coś koło 2.5" z początkiem na 3", jak chcesz głośniej to przelot zakończony końcowym przelotowym, jak trochę ciszej to jakiś w środek przelotowy, zależności jakiej firmy chcesz tłumik. WM'y raczej głośne, El'tecki ponoć są w miarę ciche
osobiście mam 3" na przelocie ze środkowym i końcowym i jest fajnie cicho, ale firmy Ci nie powiem bo nie pamiętam, na pewno nic z tych co napisałem wyżej :P

to tak ode mnie :)


No to moze sobie jednak przypomnisz bo podobno sa spore roznice w glosnosci, mimo ze tlumiki przelotowe.
WM maja slaba opinie. Proex niby OK. Moze ktos slyszal o turbo works - sa dosyc tanie.

Saqu - 09-04-2012, 22:17

ta, różnica w wygłuszeniach jest bardzo duża, mimo, że przelot na 3" ale jak dobre wygłuszenie jest to będzie cichy, jak coś jak jutro będzie jeszcze widno jak będę miał chwilę to zerknę chociaż jaki tam mam końcowy tłumik chociaż.
łatwiej Ci będzie iść wydechem 2,5" jak nie chcesz krzesać mega mocy :P a łatwiej o tłumiki na taki wymiar
jeszcze kwestia tego typu jaką kasę chcesz przeznaczyć na wydech

Xsystoff - 09-04-2012, 22:44

Ulalala, ale bedzie petarda i to z napedem na 4 buty :twisted: Ja sobie w osce nie wyobrazam tego silnika przy masie C50/CAO, niuton bedzie palil nawet semislicka.
Hubeeert - 10-04-2012, 08:30

jabberkonto swój wydech do C53A kazałem zrobic na wzór oryginalnego (ze wszystkimi zakrętami i katem) a poza tym pełny przelot nawet w końcowym (wewnatrz rura perforowana i wypełnienie watą stalową z nierdzewki).
Dźwięk przyjemny, moc IMHO lekko up. Średnica 2". Spełniam normy hałasu a po 650km dalej miałem miałem ochotę deptać do końca ;)

jabberkonto - 10-04-2012, 09:20

Hubeeert napisał/a:
jabberkonto swój wydech do C53A kazałem zrobic na wzór oryginalnego (ze wszystkimi zakrętami i katem) a poza tym pełny przelot nawet w końcowym (wewnatrz rura perforowana i wypełnienie watą stalową z nierdzewki).
Dźwięk przyjemny, moc IMHO lekko up. Średnica 2". Spełniam normy hałasu a po 650km dalej miałem miałem ochotę deptać do końca ;)


U mnie nie bedzie kata, a on z tego co czytalem, znacznie wycisza.
Czyli rozumiem ze w orginalnym wydechu masz katalizator, tlumik srodkowy i koncowy?
Jakich marek puszki montowales i czy wydech masz z kwasowki czy z normalnej stali?

Xsystoff - 10-04-2012, 09:25

Ori w C50 wydech to katalizator i gigantyczny tlumik koncowy w poprzek. Samym wydechem mozna zyskac 20kg :shock: Ja mam w miejscu kata tlumik srodkowy przelotowy i do konca 2" rura i nic wiecej, co ciekawe jest o wiele ciszej niz z jakims basowym tlumikiem.
Hubeeert - 10-04-2012, 10:50

jabberkonto napisał/a:
U mnie nie bedzie kata, a on z tego co czytalem, znacznie wycisza.
owszem, ale ja wybrałem spokój przy przeglądzie.
jabberkonto napisał/a:
Czyli rozumiem ze w orginalnym wydechu masz katalizator, tlumik srodkowy i koncowy?
mam kata i końcowy a środkowy i rezonator (ten na odgięciu w górę przy tylnym zawieszeniu) uznałem za zbędne.
jabberkonto napisał/a:
Jakich marek puszki montowales i czy wydech masz z kwasowki czy z normalnej stali?
całość robiłem w El-tec'u z kwasówki
Xsystoff napisał/a:
Ori w C50 wydech to katalizator i gigantyczny tlumik koncowy w poprzek.
Ori wydech w C53A to kat, środkowy, rezonator i końcowy z dwoma wylotami. A poza tym - ojtam ojtam - ten końcowy wygląda fajnie jak jest wypolerowany jak mój
Xsystoff napisał/a:
Ja mam w miejscu kata tlumik srodkowy przelotowy i do konca 2" rura i nic wiecej, co ciekawe jest o wiele ciszej niz z jakims basowym tlumikiem.
;) Jak urwałem rurę przed katem w C58A to dźwięk powodował wielkiego banana na twarzy za każdym razem do odcinki :D
Saqu - 10-04-2012, 20:11

Hubeeert napisał/a:
całość robiłem w El-tec'u z kwasówki


a no bo właśnie jest dużo opini pozytywnych o tym El-tec'u, że właśnie są fajnie wyciszone.

u mnie zmiany głośności z katem czy bez nie zaobserwowałem :P Końcowy mam "Jasma SR" i jakieś domki japońskie czy chińskie czy jakieś są, nie znam tych języków :P

jabberkonto - 25-05-2012, 20:02

W koncu maly update.

Dzisiaj przyszla do mnie paczuszka:



a w niej tlumiki i koncowka 70mm:





oraz rury, kolanka, pret do mocowania, tulejka do odsuniecia drugiej sondy i plecionka.


Wszytko 2,5 cala.
Tlumiki zrobil kolega Hammer (Mar-tec). Wygladaja bardzo fajnie, ale z ostateczna ocena poczekam, az je zamontuje.

Niestety dostalem plecionke 61 mm (plecionka w sroku zaweza sie do 55mm) i moim zdaniem ta srednica jest za mala. Musze poszukac plecionki 64mm.

jabberkonto - 28-05-2012, 22:56

Dzisiaj doszlo zlacze i uszczelka (bede musial troche przerobic):


Srodek nowego zlacza ma scianki ktore nie hamuja przeplywu - peszel (nie zachodza do srodka).


Zastanawiam sie tylko czy 12 cm dlugosci, spelni swoja role, ale wyjdzie w praniu. :)

a tu srodek starego zlacza (plecionka):


Dodam ze tlumiki maja wymiary:
- srodkowy 400x110
- koncowy 140x220x450

Spawanie dopiero w nastepna sobote.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group