To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - cos stuka misiowi pod maska :(

Krzyzak - 18-12-2006, 22:10

to proponuje od razu kontakt z Japaneze, bo MGP to sztuka lozyska kosztuje 200 zl, a u niego zamiennik 70 zl
Anonymous - 19-12-2006, 01:24

josie napisał/a:
Ja bym obstawiał jeszcze przeguby - po włączeniu na luz albo sprzęgła zdejmowane jest z nich obciążenie i przestają.
Pierwsza diagnoza na szybko - czy wszystkie gumy (4szt) osłaniające przeguby są całe.
Następnie można zrobić test podnosząc auto z 1 strony i na włączonym silniku i zapiętej 2-ce obroty około 3tyś i przyhamowywać drugą nogą (symulacja obciążenia). Druga osoba w kanale nasłuchuje. Jak nic nie słychać to większe obr i jeszcze przyhamować - uważać żeby nie spalić klocków. Jak nic to podnieść drugą stronę i sprawdzić. Sposób działa :)

przeguby "pracuja"praktycznie tylko przy skreconych kolach bo tylko wtedy kulki biegaja po swoim torze a przekraczajac wytarty dolek w biezni..."terkocza"przy kolach na wprost..stoja w miejscu. pozdrawiam

[ Dodano: 19-12-2006, 00:28 ]
misia27 napisał/a:
Moj mis ostatnio zaczal dziwnie terkotac jak nim jade.im szybciej tym ten stuk jest szybszy, nie stuka tylko wtedy kiedy auto jedzie na luzie albo jak wciskam sprzeglo.co to moze byc?kolega stwierdzil ze to cos nie tak ze skrzynia biegow...

skrzynia do przegladu. luzy na zaworach tak samo slychac w czasie jazdy jak i na odpowiadajacych obrotach silnika na postoju a proces narastania tych stukow jest tak szybki jak zolw na asfalcie ;) . pozdrawiam

misia27 - 19-12-2006, 14:41

mam nadzieje ze mi mitsu do ferii wytrzyma? po 15 stycznia wstawiam go na warsztat i niech mi to spec jakis naprawi...eh...i mis znow kaleka... :(
josie - 19-12-2006, 14:58

piotrmas napisał/a:
przeguby "pracuja"praktycznie tylko przy skreconych kolach bo tylko wtedy kulki biegaja po swoim torze a przekraczajac wytarty dolek w biezni..."terkocza"przy kolach na wprost..stoja w miejscu.


Tak, wiem jak pracują przeguby zewnętrzne i kiedy terkoczą. Ale ja cały czas mam na myśli przeguby wewnętrzne (te przy skrzyni), a nie zewnętrzne.
Pozdro

Anonymous - 21-12-2006, 16:37

josie napisał/a:
piotrmas napisał/a:
przeguby "pracuja"praktycznie tylko przy skreconych kolach bo tylko wtedy kulki biegaja po swoim torze a przekraczajac wytarty dolek w biezni..."terkocza"przy kolach na wprost..stoja w miejscu.


Tak, wiem jak pracują przeguby zewnętrzne i kiedy terkoczą. Ale ja cały czas mam na myśli przeguby wewnętrzne (te przy skrzyni), a nie zewnętrzne.
Pozdro

powiem szczerze, ze moze mam takie szczescie ale ten typ przeg. jakim jest przeg.wewnetrzny nie doswiadczyl mnie zadnymi objawami ani w moich miskach ani klientow od nastu lat. z wyjatkiem przeg.wewn. szmelcwagena ale to zupelnie inny typ.jest jeden wyjatek.rozpadlo sie jedno z trzech"jajek" a w to nie wierzę. :) pozdrawiam

Bartek - 21-12-2006, 17:54

piotrmas, po 350 kkm w Galu Agusi wymieniłem przeguby wewnętrzne...... Działały dobrze do momentu swapa silnika - minimalnie inne ustawienie dyfra względem półosi skutkowało nie akustycznie, a nieznośnymi wibracjami
wojmi1 - 22-12-2006, 14:34

Bartek, podobnie mialem po wymianie amortyzatora lewy p. /regeneracji/ w lancerze 87 4wd kombi 4g37 rozwiazalem to przy uzyciu mlotka i klucza morsa a wrazenie bylo jakby sie calosc nie chciala toczyc tylko wyc . po terapi i smarowaniu wszystko wrocilo do normy
Bartek - 22-12-2006, 16:04

U mnie smarowanie nie miało szansy zadzaiłać - wyrobienia bieżni miałem na poziomie 1 mm


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group