[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Przewody zapłonowe
m6riano - 05-08-2012, 15:39
Nie stosowałem..za to polecam "kontakt-spray" taki siuwax w spreju do "udrażniania" połączeń elektrycznych..u mnie pomagało na kilka dni jak miałem walnięte fajki..
ogólnie tam pod cewka jest taka śruba która ma połączenie elektryczne z tymi drucikami/sprężynkami w fajce i ją też czasem warto czymś takim potraktować.
ps.dodam że u mnie właśnie coś takiego występuje po tym jak wymieniałem uszczelke pod deklem..ułamał sie kawałek takiego małego kołnierza plastikowego w który wchodzi fajka/sprężynka z fajki.
Podmienie najpierw cewke z rozbitka, ma mniej przejechane więc może jest w lepszym stanie..jak to nie pomoże to psikne tym siuwaxem i włoże z powrotem starą cewke..
robertdg - 05-08-2012, 19:53
arturj123 napisał/a: | Czy fajkocewki w silnikach 2.4GDI i 2.0 są takie same? | Nie są, w 2.0 jedna cewka steruje dwoma cylindrami, w GDI na każdy cylinder osobna cewka.
|
|
|