To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Silnik ndal przerywa po wymianie bardzo wielu czesci

przemekx303 - 16-04-2012, 20:30

mateusz8230 napisał/a:
a jaki sprzet mam zakupic/zrobic zeby ten wykres zrobić?
(

i co ja mam teraz napisać :shock:
już wiem :idea: przeczytaj temat od początku , a znajdziesz odpowiedź na nurtujące pytanie :D

mateusz8230 - 19-04-2012, 21:16

no dobra,powiedzmy ze zalatwie ten evoscan i jaki kabel do niego dokupic? np na alledrogo
przemekx303 - 19-04-2012, 21:23

i jeszcze raz dla opornych http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
mateusz8230 - 20-04-2012, 20:24

pompa w baku ok jest,paliwo wraca tak jak powinno, moze jakas cewka padnieta...? jest jakis domowy sposób na sprawdzenie ich?
7samurajow - 22-04-2012, 11:33

Dwa lata temu też miałem taki sam problem obroty schodziły do 200 mało co nie zgasł przy dojeżdżaniu do skrzyżowania.I brak mocy przy przyśpieszaniu plus błąd pompy .
Problemów z szarpaniem nie miałem więc nie wiem czy to taki sam przypadek. Pompa była nie do końca sprawna dało się jeździć ale to nie było to ,,, Ciśnienie nie rosło w trakcie przyśpieszania to była przyczyna. auto mam po Lifcie 2001r. i 293 tyś i wszystko gra.

Leje tylko 98 i nigdy nie czyściłem jeszcze przepustnicy .

mateusz8230 - 22-04-2012, 13:30

wczoraj podnioslem obroty albo raczej wyregulowałem w przepustnicy i jest juz w miare ok,czasami jeszcze zafaluja ale jest lepiej, a przerywanie pozostało miedzy 1800-2000rpm oraz 3800-4tys obrotów,moze nadal filterki od pompy WC.dzis zaleje 98 i ten plyn do czyszczenia wtrysków zobaczymy co to da:) umnie wraz ze wzrostem obrotów wzrasta cisnienie na pompie WC,czyli chyba tak ma być,jeszcze nieprzeprowadzilem próby drogowej z miernikiem,moze to pokaze coś ,,wiecej,,


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group