To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Przepustnica - wymiana na większą

Owczar - 18-04-2012, 23:04

waldi-1, a widziałeś kiedyś VR-4 za 9k z kierownicą po lewej? Przecież to co napisał kojec to cena za Anglika i to pewnie lekko zdezolowanego.
waldi-1 - 18-04-2012, 23:08

ja pisałem wczesniej o legnumie,

hugo ja tam do nikogo nic niemam ,do owczara tysz nic

arturj123 - 18-04-2012, 23:59

Legnum/ VR-4 to ten sam 6A13TT
Kojec - 19-04-2012, 11:38

wiem wiem ze anglik, coś będę szukał i moze będzie okazja, W sumie miesiąc temu kupiłem całego rozbitka 2.5 to swapa za 1600 zł i na wypasie xD ładne felgi, głośniczki w lusterkach, drewniany kokpit itd. Silnik i skrzynia igła więc jestem happy
arturj123 - 19-04-2012, 11:49

Głośniczki w lusterkach ?
Co do VR4/Legnuma poczytaj o autach użytkowników tych aut. Zorientujesz się ile to pracy i pieniędzy. Chyba że lubisz druteks :)

Tomek - 19-04-2012, 11:53

arturj123 napisał/a:

Głośniczki w lusterkach ?


wysokotonowe

arturj123 - 19-04-2012, 12:06

A już miałem nadzieje na coś innowacyjnego, głośniki w lusterkach na zewnątrz :D
swinks_UK - 19-04-2012, 12:52

Kojec napisał/a:
Nastepnie chce zrobić w profesjonalnej firmie dolot z wylotem, sportowy wałek rozrzadu, komputer i tą przepustnice/kolektor, a na koniec jak osiągnie co bym chciał to kompresor i kute zabawki


Kojec, a jaki model Galanta jest teraz w twoim posiadaniu? Pytanie z ciekawości, bo mam wrażenie że tak naprawdę nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.
Dlaczego?
Bo taniej jest kupić na gotowo mocne auto, które już nie wymaga grzebania itd. Ba, będzie nawet oszczędniejsze. :mrgreen:
Inaczej mówiąc piszesz o wydatkach jak o kupnie lodów w budce za rogiem:
- customowy wydech ok. 1000 zeta
- customowy dolot ok. 1000 zeta
- sportowe wałki rozrządu 264 min. 1000 zł za sztukę
- agresywne wałki billet'y 272 min. 2500 zł za sztukę
- piggy-back, min. 1500 zł
- kute zabawki (tłoki, pierścienie, korby) - 6500 zł
... a to zaledwie początek.

Wracając do przepustnic w Galantach. Największa ma 70mm, i jest stosowana w Galantach V6. Z powodzeniem wystarcza do dużych aplikacji, np. Evo ma 63mm, przedliftowy vr4 ma 63mm.
Większe przepustnice to Cosworth'a do silników V8 i V10 są na 80/90/100mm, ale wymaga mega rzeźby (customowy kolektor, itd.).

waldi-1 - 19-04-2012, 20:37

swinks własnie wyjasnił o co mnie chodziło, miałem na mysli zeby kupic anglika i z niego powyciagac i powkładac to zwykłej wersji , takiej jaka ma kolega, lub przerobic anglika na nasze warunki drogowe, mowa o legnum była :mrgreen:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group