[97-04]Galant EAxA/W - [EAxA] Przepustnica - wymiana na większą
Owczar - 18-04-2012, 23:04
waldi-1, a widziałeś kiedyś VR-4 za 9k z kierownicą po lewej? Przecież to co napisał kojec to cena za Anglika i to pewnie lekko zdezolowanego.
waldi-1 - 18-04-2012, 23:08
ja pisałem wczesniej o legnumie,
hugo ja tam do nikogo nic niemam ,do owczara tysz nic
arturj123 - 18-04-2012, 23:59
Legnum/ VR-4 to ten sam 6A13TT
Kojec - 19-04-2012, 11:38
wiem wiem ze anglik, coś będę szukał i moze będzie okazja, W sumie miesiąc temu kupiłem całego rozbitka 2.5 to swapa za 1600 zł i na wypasie xD ładne felgi, głośniczki w lusterkach, drewniany kokpit itd. Silnik i skrzynia igła więc jestem happy
arturj123 - 19-04-2012, 11:49
Głośniczki w lusterkach ?
Co do VR4/Legnuma poczytaj o autach użytkowników tych aut. Zorientujesz się ile to pracy i pieniędzy. Chyba że lubisz druteks
Tomek - 19-04-2012, 11:53
arturj123 napisał/a: |
Głośniczki w lusterkach ? |
wysokotonowe
arturj123 - 19-04-2012, 12:06
A już miałem nadzieje na coś innowacyjnego, głośniki w lusterkach na zewnątrz
swinks_UK - 19-04-2012, 12:52
Kojec napisał/a: | Nastepnie chce zrobić w profesjonalnej firmie dolot z wylotem, sportowy wałek rozrzadu, komputer i tą przepustnice/kolektor, a na koniec jak osiągnie co bym chciał to kompresor i kute zabawki |
Kojec, a jaki model Galanta jest teraz w twoim posiadaniu? Pytanie z ciekawości, bo mam wrażenie że tak naprawdę nie masz zielonego pojecia o czym piszesz.
Dlaczego?
Bo taniej jest kupić na gotowo mocne auto, które już nie wymaga grzebania itd. Ba, będzie nawet oszczędniejsze.
Inaczej mówiąc piszesz o wydatkach jak o kupnie lodów w budce za rogiem:
- customowy wydech ok. 1000 zeta
- customowy dolot ok. 1000 zeta
- sportowe wałki rozrządu 264 min. 1000 zł za sztukę
- agresywne wałki billet'y 272 min. 2500 zł za sztukę
- piggy-back, min. 1500 zł
- kute zabawki (tłoki, pierścienie, korby) - 6500 zł
... a to zaledwie początek.
Wracając do przepustnic w Galantach. Największa ma 70mm, i jest stosowana w Galantach V6. Z powodzeniem wystarcza do dużych aplikacji, np. Evo ma 63mm, przedliftowy vr4 ma 63mm.
Większe przepustnice to Cosworth'a do silników V8 i V10 są na 80/90/100mm, ale wymaga mega rzeźby (customowy kolektor, itd.).
waldi-1 - 19-04-2012, 20:37
swinks własnie wyjasnił o co mnie chodziło, miałem na mysli zeby kupic anglika i z niego powyciagac i powkładac to zwykłej wersji , takiej jaka ma kolega, lub przerobic anglika na nasze warunki drogowe, mowa o legnum była
|
|
|