Nasze Miśki - Czarna Sigma :))
Spox_2 - 25-05-2012, 00:34
Życzę bezawaryjnej jazdy po naszych PL dziurawych drogach
Piekus - 25-05-2012, 12:52
"Piękna i Bestia" zarazem:) Szerokości i bezawaryjnej jazdy!
t0m3k - 25-05-2012, 20:28
Ciesze się że się podoba Dzisiaj troszke zadbałem o szczelność ' trąby słonia' bo jakis kretyn rozebrał i poskladałjakos tak dziwnie... i zadowolony całe pozaklejał taśmą przynajmniej wróciły wolne obroty na benzynie i równe obroty na gazie
A teraz pytanie dla Sigmowiczów dokąd powinien dochodzić lużny wąż ktory wuchodzi obok puszki filtra powietrza (na zdjęciu)?
Hugo - 25-05-2012, 23:36
Sigmy miały oryginalnie siłowniki do utrzymywania maski silnika?
Wszyc - 25-05-2012, 23:37
Hugo napisał/a: | Sigmy miały oryginalnie siłowniki do utrzymywania maski silnika? |
Tak to samo 3000gt
Hugo - 26-05-2012, 00:06
Wszyc napisał/a: | Tak to samo 3000gt | Nigdy bym nie pomyślał. Szacunek...
t0m3k - 26-05-2012, 09:24
tez byłem mega zdziwiony tymi siłownikami powiedzcie mi bo mam problem: jak mam odpięty przepływomierz to autko trzyma obroty na benzynie, ale jak podpiąłem przepływomierz to szarpało na wolnych, w koncu mu wolne obroty spadały, spadały az zdechł.... mam walnięty przepływomierz?
polaff - 26-05-2012, 09:42
t0m3k napisał/a: | mam walnięty przepływomierz | najprawdopodobniej tak.
Gratuluję zakupu pięknego auta.
k@rol - 26-05-2012, 09:44
sprawdź silniczek krokowy na cewkach, jak u mnie padł to też tak było...
t0m3k - 26-05-2012, 09:51
tia... ' sprawdz silniczek krokowy na cewkach' uważaj bo znajde nawet nie wiem jak mniej wiecej wygląda krokowiec
k@rol - 26-05-2012, 10:10
jest na przepustnicy http://moto.allegro.pl/si...2363725041.html tak wygląda, trzeba go wyjąć odkręcić ten platik z wierzchu delikatnie rozebrać i cewki masz przed sobą, na każdej powinno być ok 32/33 ohm o ile dobrze pamiętam
k@rol - 26-05-2012, 10:12
przy okazji można go wyczyścić i jego "gniazdo" w przepustnicy też...
Aha i dwie rzeczy dość ważne, jak go będziesz wyciągał to uważaj żeby nie zgubić uszczelki bo jest tam taka cieniutka i jak już będziesz składał to delikatnie przykręcaj go do przepustnicy, nie dużo trzeba żeby urwać śrubkę
t0m3k - 26-05-2012, 11:27
spoko moze to dzisiaj wieczorkiem zrobie dzieki za opis krokowca bede sobie musiał jeszcze kupic jakis miernik bo mam taki stary ruski ze wskazówką i jest mało dokładny
angelos - 26-05-2012, 13:29
Witamy
Tak przy okazji, z tego co widać na twoich zdjęciach masz amory od wersji z ECSem, warto jest zamienić, możliwe ze jeszcze działają(chociaż wątpię) , i mógłbyś je sprzedać Ciekawe czy z tyłu też masz ECSowe ?(sądząc po zdjęciach to raczej są bez ECSu)
Dużo informacji, które pewnie Ci się przydadzą są na naszym podforum. Zawsze warto podłączyć diodę i zczytać błędy.Błędy
t0m3k - 26-05-2012, 13:50
angelos ale nie mam zadnego przycisku do ECSu i kontrolek a same amorki by nie podeszły chyba w tym wypadku. auto wygląda jakby z przodu bylo wyzej a z tyłu nizej z 2 powodów. z tyłu zbiornik gazu na 60 litrow a z przodu mneijszy profil opony niz powinien byc.
|
|
|