To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Czarna Sigma :))

Spox_2 - 25-05-2012, 00:34

Życzę bezawaryjnej jazdy po naszych PL dziurawych drogach ;)
Piekus - 25-05-2012, 12:52

"Piękna i Bestia" zarazem:) Szerokości i bezawaryjnej jazdy!
t0m3k - 25-05-2012, 20:28

Ciesze się że się podoba :) Dzisiaj troszke zadbałem o szczelność ' trąby słonia' bo jakis kretyn rozebrał i poskladałjakos tak dziwnie... i zadowolony całe pozaklejał taśmą :) przynajmniej wróciły wolne obroty na benzynie i równe obroty na gazie :)

A teraz pytanie dla Sigmowiczów :) dokąd powinien dochodzić lużny wąż ktory wuchodzi obok puszki filtra powietrza (na zdjęciu)?

Hugo - 25-05-2012, 23:36

Sigmy miały oryginalnie siłowniki do utrzymywania maski silnika?
Wszyc - 25-05-2012, 23:37

Hugo napisał/a:
Sigmy miały oryginalnie siłowniki do utrzymywania maski silnika?


Tak to samo 3000gt

Hugo - 26-05-2012, 00:06

Wszyc napisał/a:
Tak to samo 3000gt
Nigdy bym nie pomyślał. Szacunek...
t0m3k - 26-05-2012, 09:24

tez byłem mega zdziwiony tymi siłownikami :) powiedzcie mi bo mam problem: jak mam odpięty przepływomierz to autko trzyma obroty na benzynie, ale jak podpiąłem przepływomierz to szarpało na wolnych, w koncu mu wolne obroty spadały, spadały az zdechł.... mam walnięty przepływomierz?
polaff - 26-05-2012, 09:42

t0m3k napisał/a:
mam walnięty przepływomierz
najprawdopodobniej tak.

Gratuluję zakupu pięknego auta.

k@rol - 26-05-2012, 09:44

sprawdź silniczek krokowy na cewkach, jak u mnie padł to też tak było...
t0m3k - 26-05-2012, 09:51

tia... ' sprawdz silniczek krokowy na cewkach' uważaj bo znajde :) nawet nie wiem jak mniej wiecej wygląda krokowiec :)
k@rol - 26-05-2012, 10:10

jest na przepustnicy http://moto.allegro.pl/si...2363725041.html tak wygląda, trzeba go wyjąć odkręcić ten platik z wierzchu delikatnie rozebrać i cewki masz przed sobą, na każdej powinno być ok 32/33 ohm o ile dobrze pamiętam
k@rol - 26-05-2012, 10:12

przy okazji można go wyczyścić i jego "gniazdo" w przepustnicy też...
Aha i dwie rzeczy dość ważne, jak go będziesz wyciągał to uważaj żeby nie zgubić uszczelki bo jest tam taka cieniutka :wink: i jak już będziesz składał to delikatnie przykręcaj go do przepustnicy, nie dużo trzeba żeby urwać śrubkę :roll: :wink:

t0m3k - 26-05-2012, 11:27

spoko :) moze to dzisiaj wieczorkiem zrobie :) dzieki za opis krokowca :) bede sobie musiał jeszcze kupic jakis miernik bo mam taki stary ruski ze wskazówką i jest mało dokładny :)
angelos - 26-05-2012, 13:29

Witamy :)

Tak przy okazji, z tego co widać na twoich zdjęciach masz amory od wersji z ECSem, warto jest zamienić, możliwe ze jeszcze działają(chociaż wątpię) :) , i mógłbyś je sprzedać :) Ciekawe czy z tyłu też masz ECSowe ?(sądząc po zdjęciach to raczej są bez ECSu)

Dużo informacji, które pewnie Ci się przydadzą są na naszym podforum. Zawsze warto podłączyć diodę i zczytać błędy.Błędy

t0m3k - 26-05-2012, 13:50

angelos ale nie mam zadnego przycisku do ECSu i kontrolek :) a same amorki by nie podeszły chyba w tym wypadku. auto wygląda jakby z przodu bylo wyzej a z tyłu nizej z 2 powodów. z tyłu zbiornik gazu na 60 litrow a z przodu mneijszy profil opony niz powinien byc.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group