Pajero II - [2.8 TD] Bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym
jawaldek - 29-05-2012, 08:22
treewood napisał/a: | Tylko, ze to on rok temu mi ta uszczelke wymienial :/ | a założył nowe śruby czy na starych skręcił ->> zakłada się na nowych.
Heilsberg - 29-05-2012, 08:59
No to jeszcze bardziej Cię zagnę. Moje dwa razy były w jednym Pajero w przeciągu pół roku. Po pierwszym razie też zmieniłem uszczelkę zgodnie z prawidłami. I padła drugi raz.
Moim zdaniem nic nie ma prawa bulgotać i nie jest to żadne zaciąganie powietrza. Pada uszczelka i już dmucha w obieg wody, tylko jeszcze bardzo mało. Ale chciałbym się mylić oczywiście. Mechanika nie zmieniaj, on tutaj niczemu winien nie jest.
treewood - 29-05-2012, 13:31
jawaldek - Nowe sruby nowe
Heilsberg - a czy znasz moze przyczyne czemu mogla pasc Ci 2 x uszczelka? Przegrzewales go czy cos?
ps. jak czytam tutaj na forum o tych autach to widze, ze ludzie niesamowita kasiore zostawiaja na te auta. Chyba wieksza niz uzytkownicy nie terenowych aut. Czyzby te auta byly pasja ich uzytkownikow w stylu padnie silnik to sie go wymieni, rama zardzewiala to sie zdejmie bude i sie z nia zrobi. Mam wrazenie jakby kasa to byla sprawa malo istotna. Najistotniejsze by Pajero jezdzilo for ever and ever
Heilsberg - 29-05-2012, 13:35
Nic nie przegrzewałem. Jeździłem jak zawsze, bez szaleństw i po emerycku. Pierwsza padła bo padła, nie wiem ile przejeździła. Drugą wywaliło na zewnątrz bloku aż woda trysnęła. Najprawdopodobniej była niskiej jakości choć kupiona u najlepszego dilera. Ot, pech i tyle.
|
|
|