To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Techniczne - Geometria kół - problemy ze zbieżnością - Lancer CYxA

Trik - 25-06-2009, 07:57

Właśnie może zamiana opon stronami coś zmieni. Osobiście zawsze zamieniam opony przy przejściu z zimy na lato i i na odwrót. Z resztą w instrukcji powinien być nawet schemat.
Zbigi - 11-08-2009, 21:26
Temat postu: Bujnięta kierownica+ zbieżność
Czy ktoś miał problemy ze zbieżnością lub bujniętą kierownicą w nowym Lancerku. I jak ustosunkowało się do tego ASO (tzn. czy nie robili problemów).
Pozdro

majcher - 11-08-2009, 22:21

Witam
Ja miałem takie problemy. Po jakiś 1000 km pojechałem do ASO i zrobili zbieżność, wyważyli koła. Nie było żadnych problemów.
Nie jest to pierwszy post w dotyczący tego problemu, jestem ciekaw dlaczego pojawiają się takie problemy w nowych samochodach??
PS. W jakim salonie kupowałeś?

Zbigi - 12-08-2009, 15:39

majcher napisał/a:
Witam
Ja miałem takie problemy. Po jakiś 1000 km pojechałem do ASO i zrobili zbieżność, wyważyli koła. Nie było żadnych problemów.
Nie jest to pierwszy post w dotyczący tego problemu, jestem ciekaw dlaczego pojawiają się takie problemy w nowych samochodach??
PS. W jakim salonie kupowałeś?


Samochód kupiłem w ALLIANZ-AUTO przy AL.JEROZOLIMSKICH w Warszawie. Na razie zrobili na mnie dobre wrażenie i zobaczymy czy tak zostanie.Niepokoi mnie tylko pytanie pana z serwisu czy nic przy tym samochodzie nie było robione?Czyżby z góry robią podchody aby to odrzucić jako naprawę gwarancyjną?
Czy też to zwykłe pytanie aby wiedzieć jak się do tego przygotować?
Mam nadzieję, że wszystko będzie O.K tak jak wynikało z rozmowy telefonicznej :lol:
Jeżeli ktoś z Was miał do czynienia z tym ASO i ma jakieś spostrzeżenia to proszę o info.
Pozdrawia :mrgreen: m.

majcher - 12-08-2009, 16:08

Zbigi, ja równiez tam kupiłem. I to mnie zastanawia, że miałem takie same problemy. Widzę że pytanie standardowe :-) ale z naprawą nie było problemów. Co do samego ASO to był mój jedyny kontakt. Olej po "dotarciu" wymieniałem w AUTO GT (tu mam bliżej).
Pozdrawiam

Zbigi - 14-08-2009, 21:52

majcher napisał/a:
Zbigi, ja równiez tam kupiłem. I to mnie zastanawia, że miałem takie same problemy. Widzę że pytanie standardowe :-) ale z naprawą nie było problemów. Co do samego ASO to był mój jedyny kontakt. Olej po "dotarciu" wymieniałem w AUTO GT (tu mam bliżej).
Pozdrawiam


Witam właśnie dzisiaj byłem na ustawieniu tego bujnięcia kierownicy.W szoku byłem jak dowiedziałem się,że nie było żadnego ustawiania na przyrządach tylko po pół obrotu na drążkach i jak nie będzie mi się podobało to ustawią mi zbieżność w innym terminie.Jak spytałem dlaczego nie mogą tego ustawić teraz to facet powiedział,że to trwa dwie godziny
i teraz nie mogą(a byłem umówiony wiele dni wcześniej ).Pan z serwisu przejechał się samochodem i powiedział ,że jest O.K no to mu uwierzyłem.
No i okazałem się głupi bo powinienem domagać się kategorycznie (natychmiast!!!) pełnego i zgodnego z wszelkimi normami ustawienia zbieżności na przyrządach.Wsiadłem do autka przejechałem się kawałek i załamka.Gorzej niż było.Jak puściłem kierownicę to mało co nie wjechałem do rowu (ściąga trochę :? w prawo).
Zadzwoniłem do nich i opowiedziałem o moich spostrzeżeniach.Na szczęście zareagowano właściwie i umówiłem się na prawdziwą regulację zbieżności.Ale dlaczego nie mogli od razu tego zrobić.Czyżby chcieli mnie spławić.Na zasadzie,że jak nie będzie narzekał to mamy go z bani.
Coś tu jest nie tak a ja mam wielki niesmak.
I co robić jak będą robić mnie w konia dalej?
Jakie ASO w Warszawie jest ok?
Pozdrawiam.

Anonymous - 14-08-2009, 22:18

Zbigi, ile czasu po odbiorze auta zgłosiłeś problemy z prowadzeniem serwisowi?
Jeżeli ASO stwierdza, że prowadzenie auta jest OK. to śmieszne jest Twoje stwierdzenie "...powinienem domagać się kategorycznie (natychmiast!!!) pełnego i zgodnego z wszelkimi normami ustawienia zbieżności na przyrządach"
.....no chyba, że masz ochotę za to zapłacić - bo taka czynność jest płatna.

Zbigi - 14-08-2009, 22:52

jaceksu25 napisał/a:
Zbigi, ile czasu po odbiorze auta zgłosiłeś problemy z prowadzeniem serwisowi?
Jeżeli ASO stwierdza, że prowadzenie auta jest OK. to śmieszne jest Twoje stwierdzenie "...powinienem domagać się kategorycznie (natychmiast!!!) pełnego i zgodnego z wszelkimi normami ustawienia zbieżności na przyrządach"
.....no chyba, że masz ochotę za to zapłacić - bo taka czynność jest płatna.


Złe prowadzenie auta zgłosiłem po 2000km i przyznali mi racje ,że było źle.Więc przebieg nie ma znaczenia.Poprawili ale nie byli pewni czy taka metoda usunięcia usterki sprawdzi się w 100%.Zgłosiłem to i są chętni do pomocy.Tylko dlaczego nie zrobili tego od razu tak jak trzeba?

Anonymous - 14-08-2009, 23:36

Zbigi napisał/a:


Złe prowadzenie auta zgłosiłem po 2000km i przyznali mi racje ,że było źle.Więc przebieg nie ma znaczenia.


Ma znaczenie, bo przez te 2000km mogłeś zaliczyć 40 dziur w nawierzchni i 80 krawężników.
Takie sprawy zgłasza się natychmiast po wyjechaniu autem od Dealera.


PS.
Chęci do pomocy może mają, ale kto za to zapłaci? :D

sla - 14-08-2009, 23:52

jaceksu25 napisał/a:

Ma znaczenie, bo przez te 2000km mogłeś zaliczyć 40 dziur w nawierzchni i 80 krawężników.
Takie sprawy zgłasza się natychmiast po wyjechaniu autem od Dealera.

Taaaa, powinni Cię zatrudnić w jakimś ASO a może nawet w centrali, mógłbyś wtedy wszystkim wmawiać że usterki należy zgłaszać 2 sekundy po odebraniu samochodu a może nawet przed, w przeciwnym razie to wina reklamującego i sam popsuł sobie auto.

tomekrvf - 14-08-2009, 23:55

sla, nikt nie daje gwarancji na geometrię. Zapytaj ludków którzy tym się zajmują. Wcale mnie to nie dziwi.
sla - 15-08-2009, 00:01

Zgoda, tylko geometria powinna być prawidłowa w momencie kupna samochodu, a obawiam się że taka nie była. Najłatwiej jest wszystko zwalić na użytkownika. Zaliczyłem więcej niż 40 dziur i 80 krawężników i u mnie zawsze było ok.
tomekrvf - 15-08-2009, 00:12

sla napisał/a:
Zgoda, tylko geometria powinna być prawidłowa w momencie kupna samochodu, a obawiam się że taka nie była.

Dziwne że to zostało zauważone dopiero po 2000km. Jednak jak widac serwis zachował sie dobrze i zrobi geometrię.
sla napisał/a:
Najłatwiej jest wszystko zwalić na użytkownika.

Zgodzisz się że geometria w samochodzie który nie jeździ sama się nie przestawia.

sla - 15-08-2009, 00:16

tomekrvf napisał/a:

Zgodzisz się że geometria w samochodzie który nie jeździ sama się nie przestawia.

Owszem pod warunkiem że była prawidłowa, bo jeżeli nie, to sama się nie nastawi. A jaka była, tego nie wiemy.

majcher - 17-08-2009, 22:13

Panowie ja też zgłosiłem swój problem po jakiś 2000 km. Samochód odebrałem w sobotę i odrazu wyjechałem w Polskę. W warszawie, gdzie pełno korków i małe prędkości, nie da się sprawdzić czy wszystko jest ok z układem kierowniczym. Wszystko wyszło na drodze gdzie można rozwinąć prędkości w okolicach 120 km/h. Ja również byłem pytany po jakich drogach jeździłem...? Dziwne pytanie...jeździłem po polskich drogach!! Czy to jest tak, że jak zrobie 2000 km jeżdząc drogami typu "gierkówka" muszę wyważać i robić zbieżność?? Wiem, że wyważanie i zbieżność jest dodatkowo płatna, więc niech to robią na przeglądzie 0, ja zapłacę ale bede pewny że mam wszysztko OK.
pozdrawiam



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group