Nasze Miśki - Red&Graphite LANCER 1.3 GL 1998 [CK1A] - Cancer from OSW
Fragu - 23-04-2013, 12:48
W ogóle naprawdę fajny lancerek:) Wygląda klawo.
Jeśli mogę na coś zwrócić uwagę; nie wydaje Ci się, że końcówka wydechu troche za daleko wystaje ?
Instru - 23-04-2013, 12:59
Skoro tak mówisz to zapewne tak jest ... zwłaszcza patrząc na niego z boku. Ogólnie to ta końcówka dosyć krótka jest i chcąc ją cofnąć będę zmuszony bardziej ukazać rurę. Jednak masz rację, powinienem ją trochę poprawić.
fabryka24 - 23-04-2013, 19:24
Jak dla mnie, jeden z ładniejszych lancerów ,oby tak dalej
diabełek - 08-06-2013, 23:22
halogenów mi tylko brak i to ze stoi jak koza na dół z nim !!!!!!
Instru - 09-06-2013, 16:59
Zawieszenie Eibach z Evo czeka na niego od tamtego roku już, ale czasu mało i były ważniejsze rzeczy do zrobienia w nim. Ostatnio wyeliminowany został problem rdzy przy tylnym nadkolu. Obecnie przygotowuję się do operacji z wydechem, a mianowicie:
- wymiany rury między kolektorem a złączem elastycznym, która lada moment zamieni się w pył
- pozbycia się katalizatora, który też jest dziurawy
Czyli aerograf na samochodzie musi jeszcze jednak trochę zaczekać
Z niecierpliwością czekam aż będzie sposobność przekonania się o tym jak będzie się prezentował o te kilka cm niżej
diabełek - 09-06-2013, 19:06
noto sru zakładaj jak już masz graty to czekamy na dół z nim!! no ruda jest nie mile widziana... jak już wymieniasz to daj troszkę więcej kaski i kup nierdzewkę
nicram4 - 11-09-2013, 05:40
Witam. Powiem Ci tak. Na 17'' prezentuje się bardzo dobrze. Ja nawet bym go nie obniżał. Mnie osobiście koła chowające się w nadkola kojarzą z wiejskim tuningiem BMW. Wydaje mi się że te twoje 17'' już teraz prezentują się idealnie i w stopniu zadowalającym wypełniają nadkola. Co do halogenów też bym nie zakładał. Mogę ci pokazać jak prezentuje się mój lancerek z nowymi kloszami, nie halogenami. Wszyscy tylko halogeny i halogeny, a samochód ma swój urok nawet z oryginalnymi kloszami. Pamiętaj masz silnik tylko 1.3 tak jak ja i wiemy to razem że tym samochodem nie mażemy sobie poszaleć tak jak byśmy chcieli. Ja osobiście nie robił bym z niego usportowionego modelu. Tak jak teraz prezentuje się bardzo dobrze.
Lufkenzi - 29-09-2013, 16:54
Bardzo ładna sztuka. Mogę wiedzieć jakie parametry powinny mieć felgi do tego auta? Jaki rozmiar miały felgi na których kupiłeś auto?
nicram4 napisał/a: | Mnie osobiście koła chowające się w nadkola kojarzą z wiejskim tuningiem BMW | Żeby schować koło w nadkolu w BMW trzeba worka kasy i trochę wiedzy. Nie sądze że "wiesniaki" idą w tę stronę. Duży odstęp między kołem a nadkolem wygląda niezbyt dobrze, co potwierdzi każdy kto ma jakiekolwiek poczucie estetyki.
Druga sprawa, to wolę słabsze auto na dobrym zawieszeniu, dobrych oponach z dobrymi hamulcami niżeli potwora ze sprężynami od wersalki. Auto może ma niewielki potencjał jeśli chodzi o silnik, jednak rozwiją jakieś tam prędkości, więc jeśli ktoś lubi szybko jeździć (nieważne ile czasu zajmnie rozpędzenie auta) powinien pomysleć o poprawieniu włąściwości jezdnych.
Pozdrawiam.
Instru - 01-10-2013, 20:44
Cytat: | Jaki rozmiar miały felgi na których kupiłeś auto? |
Felgi 15", szerokości nie pamiętam, rozstaw 4x98, ET bodajże 38 albo 34. Opony 175/65/15 Bridgestone.
---
1.
Próba montażu zawieszenia z EVO IV (które dorwałem niegdyś w okazyjnej cenie) zakończyła się porażką.
Przed:
Po:
Miałem nadzieję, że chociaż delikatnie z 2-3cm pójdzie w dół. Okazało się, że poszedł do góry. Poza tym, że przód się podniósł okazało się, że tylny zawias nie podejdzie (całe szczęście bo pewnie też by podniósł sporo) więc w ogóle nie był montowany. Na dodatek zawias jest tak twardy, że dziury i nierówności na drodze amortyzowane są między moją górną szczęką a dolną. Zrozumiałem co znaczy brak komfortu. Niestety do codziennej jazdy, w trasy na studia czy do wożenia dziewczyny, rodziców, rodziców dziewczyny nie bardzo się nadaje, a ja nie jestem zwolennikiem rajdowej jazdy po ulicach. Mod na który tak długo czekałem wygrał u mnie nagrodę w kategorii "The Worst Mod I Ever Made".
Niedługo wyciągam zawieszenie z powrotem i jeśli ktoś byłby zainteresowany to odsprzedam w takiej samej cenie za jaką kupiłem, czyli 450zł (kompletne zawieszenie z EVO IV przednie i tylne, sprężyny Eibach).
---
2.
Z cyklu "Przygotowywanie samochodu do srogiej polskiej piaskowo-solno-śnieżnej zimy".
Konserwacja podwozia. Przed:
Po:
Co jak co, ale to autko zasługuje na to by o niego zadbać i się z nim nie rozstawać.
---
3.
Oto co poszło na warsztat tym razem:
Efekt końcowy:
Na aucie prezentuje się to tak:
Wasze opinie?
mkm - 01-10-2013, 22:02
Mnie się podoba. Kierunki tylko bym skleił czarnym spoiwem i byłoby extra
Seiji - 01-10-2013, 22:06
pisałem jakoś coś gdzieś porównanie budy CK i evo i ztcw wyraźnie pisałem że cały tył od kanapy jest inny
to jest gwint ten zawias?
edit:
PS. rozstaw śrób w CK to 4x100
Instru - 01-10-2013, 23:16
Seiji napisał/a: | to jest gwint ten zawias? |
Gdyby to był gwint to pewnie bym go po prostu skręcił. Niestety (bądź stety) jest to najprawdopodobniej oryginalny zawias wyciągnięty z EVO IV.[/quote]
Instru - 14-11-2013, 15:24
Zawieszenie EVO z przodu zostało wyciągnięte i zastąpione poprzednim amortyzatorem ze sprężynami -40. Póki co po wymianie przód prezentuje się następująco:
Jak dla mnie idealnie.
edit
Lufkenzi - 12-04-2014, 10:49
Wygląda bardzo dobrze. Niżej niż -40 nie powinno się schodzić przy seryjnych amortyzatorach w większości przypadków.
Jedyne co do mnie nie przemawia to.. silnik. Sam mam 4g13 w swoim CK1A.
Pewnie sporo komfortu uciekło po przejściu na niskoprofilowe opony? Chociaż hamowanie się powinno poprawić (jesli zaciski i tarcze dają radę) i prowadzenie. Mój stoi na 13''. Awaryjne hamowanie to porażka... Zawsze jak na lodzie.
Instru - 12-04-2014, 11:32
Wiesz, nie potrzebuję ścigać się z młodymi gniewnymi w Hondach czy w BM-kach na dwupasmówkach Doceniam niskie spalanie. Poza tym nie oszukujmy się silnik i tak jest dosyć zrywny jak na taki litraż i z dynamiczną jazdą po mieście nie ma problemu.
Tak, zdecydowanie komfort poszedł w dół. Przy takich felgach i takim profilu niestety trzeba uważać na większych dziurach, bo nieostrożny przejazd może zakończyć się skrzywieniem felgi.
Z hamowaniem nie zauważyłem jakiejś większej różnicy. Pewnie dlatego, że na tych wcześniejszych 15stkach były też całkiem dobre opony. Poza tym raczej nie jeżdżę tak by musieć awaryjnie hamować. Prowadzenie może jest trochę inne, bo się czuje, że się stoi na szerszych butach
edit
|
|
|