To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] stały spadek mocy max prękość 165/170 kmh

Hubeeert - 04-08-2012, 19:18

mi padł przy 120000 ale jedynym efektem był totalny spadek mocy
patrycjuszek - 04-08-2012, 20:47

A moze w upaly IC nie schladza powietrza dobrze ( bo jest zaolejony z odmy) i masz pare kucy mniej?

Druga przyczyna to tandem pump czyli albo paliwo albo podcisnienie, ale to zazwyczaj zawsze powyzej 3800 obr jest spadek mocy niezaleznie od obciazenia.

13zbyszek13 - 05-08-2012, 08:44

mitsu00 napisał/a:
Mnie przeplywomierz padl przy 90 tys km, ale wtedy od razu wyskoczyl mi tryb serwisowy.


Ale z tego co kolega opisuje wynika że nie ma nagłej całkowitej utraty mocy jak jest przy przepływomierzy czy turbinie. Rozumiem że moc ma, tylko rozwija prędkość wg. licznika max 165 km/h.

mitsu00 - 05-08-2012, 16:50

13zbyszek13 napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Mnie przeplywomierz padl przy 90 tys km, ale wtedy od razu wyskoczyl mi tryb serwisowy.


Ale z tego co kolega opisuje wynika że nie ma nagłej całkowitej utraty mocy jak jest przy przepływomierzy czy turbinie. Rozumiem że moc ma, tylko rozwija prędkość wg. licznika max 165 km/h.
Zbyszek, chyba nie za bardzo zrozumiales co bylo moja intencja piszac powyzszy post. odnioslem sie nie do autora watku, tylko do tego co Hubert napisal odnosnie przeplywomierza w swoim bylym lub obecnym aucie, a tym nie jest OII. Ze wzgledu na to ze ja rowniez w OII doswiadczylem awarii przeplywomierza, czego efektem byl tryb swerwisowy, uwazam ze niekoniecznie ta przypadlosc spowodowala problemy autora watku.
Hubeeert - 05-08-2012, 18:28

Padakę przepływki w VAGu zaliczyłem 2 razy.
W obu przypadkach samochód stopniowo tracił moc i obniżał prędkość max.
W żadnym nie wyświetlił błędu.

No ale to faktycznie były VW a nie Mitsu :)

13zbyszek13 - 06-08-2012, 20:31

Przy moim jak tracił moc serwis najpierw wymienił przepływomierz ale gdy to nic nie pomogło i objaw występował nadal wymieniono turbinę. Po wymianie turbiny problem utraty mocy zniknął całkowicie. Z tym że była to całkowita utrata mocy ja mu w gaz a on chodzi na stałych obrotach z tendencją zniżkową, chwilowe wyłączenie motoru przywracało moc.
DJ Fazi - 24-08-2012, 09:43

Po lekturze tego postu też wybrałem się na próby, i stwierdzam że albo ten samochód tyle może najwięcej albo też mi coś nie ten teges prawie 170km/h i to był max. Do osiągnięcia max. prędkości katalogowej pozostało mu 17 km/h.

Pozdrawiam

rezon - 24-08-2012, 09:58

wg licznika czy GPS? Mój po chipie osiąga na prostej 190km/h wg GPS. Więcej też nie chce :( Do 175-180 to w miarę przyspiesza, później to trzeba mieć baaaardzo długą prostą.
DJ Fazi - 24-08-2012, 13:41

Według licznika, na tej podstawie można zgłosić usterkę co zamierzam zrobić. Według GPS byłoby z 10km/h mniej.
rezon - 24-08-2012, 14:31

to bardzo duża różnica. Zgłosiłbym to jako usterkę póki jest gwarancja.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group