Tuning - GDI a N2O
nezik - 27-08-2012, 23:51
czyli chcesz nitro do wyscigow co 1-2 miechy czy bardziej na co dzien, bo nie wiem co ci doradzic
Audiox - 28-08-2012, 13:38
Hamulce se swapa od sigmy bo były za małe Co tu dużo pisać zobaczymy na zlocie i tam się najwięcej dowie Do zobaczenia do zlotu:)
kafar_1989 - 28-08-2012, 20:06
Jak dla mnie to bez sensu robic cos takiego zeby raz w miesiacu psiknac sobie 10 sekund za duze koszty do efektu bardziej lans niz cos potrzebnego. chcesz cos mocniejszego to naprawde kup sobie jakiegos turbosza czy cos chociaz wydana kasa da efekt
Marcelinho - 28-08-2012, 20:15 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt Koszt 2300zł,a 10tyś to raczej kropla w morzu.Także wole nitro niż turbo.
kafar_1989 - 28-08-2012, 21:12
ale wykladasz 10 i masz caly czas czujesz to latasz sobie a wywalic 2.5 i czujesz raz na miesiac przez 10 sekund wolalbym turbo a najlepiej wylozyc 20 pare i miec to i to ja osobiscie poszedlem ta droga
Marcelinho - 29-08-2012, 16:42 Temat postu: Mitsubishi Galant 2.4 GDI RalliArt No w sumie starcza na jakieś 15 wyścigów od świateł do świateł.A i nabijanie butli nie jest takie drogie jak kiedyś.
nezik - 29-08-2012, 18:35
jak chcesz miec moc na jeden wyscig raz na dwa miesiace, to nitro jest dla ciebie, tlyko ze za 10 psikniciem auto ci sie rozleci jak dasz +75km
jak chcesz miec moc rzędu 200km na co dzień to zmień auto
temat wyczerpany, do zamknięcia.
|
|
|