Outlander II GEN Techniczne - Tuning Chip Różnice pomiędzy silnikiem 2.0 DiD / 2,2
jaceksu79 - 01-10-2012, 07:30
Gunner napisał/a: | W moim turbolocie benzynowym wlasnie o dobre smarowanie dba olej Millers 15w60 |
jakie to konkretnie auto? bo tak trochę bogato z tym olejem wybrałeś
Gunner napisał/a: | Dlatego tez - olej np.5W30 SHellix ultra extra w Niemczech kosztuje 95 E !!! Na stacji Shell.
W Polsce chyba niecale 180zeta.
W czym rzecz? Gdzie roznice? |
no bo to już jest castroll nie shel
[ Dodano: 01-10-2012, 07:30 ]
Gunner napisał/a: | Ty masz O2 TDI? |
nie mam OII
[ Dodano: 01-10-2012, 07:32 ]
PiotrKw, jakie konkretnie auto? i rok
PiotrKw - 01-10-2012, 07:41
Pajero III 3.2 DI-D 2005r
jaceksu79 - 01-10-2012, 07:51
PiotrKw, no ciekawe
ale co do XSS-a lub XFS-a jak najbardziej OK.
Gunner - 01-10-2012, 13:59
jaceksu79 napisał/a: | jakie to konkretnie auto? bo tak trochę bogato z tym olejem wybrałeś |
Jest na dole w moim profilu.
Koniec OT
rezon - 01-10-2012, 14:24
Gunner napisał/a: | Oleje long life -Pic polega na tym ze , w nich chodzi tylko i wylacznie o wyzszy przebieg. | nie tylko przebieg, również czasokres między wymianami jest wydłużony do dwóch lat.
jaceksu79 - 03-10-2012, 22:56
Gunner, to tak bardzo źle dobrałeś - zniszczysz sobie motor, tam trzeba zdecydowanie mniejszą lepkość( to jest "ciasny" silnik, bo chyba nie zakułeś motoru? ) - już jak chciałeś hardcora to maksymalnie taki http://www.millersoils.pl...ikowe/cfs-5w30/ ale wymiana częściej, około 6-7tys km
rezon, nie wszystko co jest longlife jest dobre, piję do tzw. "dobrego oleju" porażka, skutecznie osadza cały kauczuk w silniku
Jeszcze jedna ważna informacja - chipując auto nie należy nagle jak opętany zmieniać oleju na jakieś kosmicznie duże lepkości, wystarczy go częściej wymieniać, ale ważne aby był zawsze zgodny z zaleceniami producenta pojazdu
rezon - 04-10-2012, 07:10
jaceksu79 napisał/a: | rezon, nie wszystko co jest longlife jest dobre, piję do tzw. "dobrego oleju" porażka, skutecznie osadza cały kauczuk w silniku | Wiem, ale w Outuku po stosowaniu tych co wymieniałem silnik był w środku czysty - przynajmniej to co było widać. Do Mobila 1 nie miałem żadnych zastrzeżeń. Przy okazji wypróbuję również Millers'a, ale ja dopiero zaczynam sezon jeżdżenia, więc jeszcze chwilę mi zejdzie do przeglądu
Gunner - 04-10-2012, 15:18
jaceksu79 napisał/a: | to jest "ciasny" silnik, bo chyba nie zakułeś motoru |
Jeszcze nie
Na razie w tym malym F16 wystarczy 220 kucy ...
Tak ,co do oleju ,tez sie zastanawiam nad zamiana.Jako ze to "track days" autko to widze ze cos dlugo sie nagrzewa na tym oleju.Czasami w lato potrzebowalem ok 20 min jazdy aby olej osiagnal wlasciwa temp tj 85 stopni i dopiero wtedy mozna uzyc pelnego doladowania (0.55bara).W innym przypadku specjalnie dokupiony komp przycina i nie pozwala na zbyt wczesne szalenstwa.Ale z drugiej strony olej ten swietnie trzyma temperature 95-105C nawet przy "mocnym pałowaniu" .
Myslalem o o 5W 30 -ale po konsultacjach z warsztatami tune up,okazuje sie ze najbardziej optymalnym olejem na takie pojezdzawki do turbo bedzie -10w40 lub 10w50.Oczywista CFS
jaceksu79 - 04-10-2012, 15:33
Gunner, CFS jest bardzo specyficznym olejem więc nie sugeruj się zwykłymi 5W30( na wyższych CFS-ach NT Prokop swoim WRC jeździ na MŚ - no a chyba Twojemu autku trochę daleko do tego )
Tylko teraz ciekawe jakie straty mogłeś zrobić silnikowi po takiej dużej lepkości...
mitsu00 - 04-10-2012, 17:17
jaceksu79 napisał/a: | Gunner, CFS jest bardzo specyficznym olejem więc nie sugeruj się zwykłymi 5W30( na wyższych CFS-ach NT Prokop swoim WRC jeździ na MŚ - no a chyba Twojemu autku trochę daleko do tego )
Tylko teraz ciekawe jakie straty mogłeś zrobić silnikowi po takiej dużej lepkości... | A do poczciwego O II to jaki odnosnik Millersa proponujesz w klasie 5W30 504.507?
Pozdro z Meksyku
jaceksu79 - 04-10-2012, 17:49
Tutaj Panie http://www.millersoils.co.uk/whichoil.asp
zibi21 - 04-10-2012, 19:15
Jaceksu79 napisał : Tutaj Panie http://www.millersoils.co.uk/whichoil.asp
Na stronie piszą ,że wymiana co 15 tyś. to jaki to longlife a i ilość dziwna 5,5l i 0,3l na filtr .
Chyba że czegoś nie rozumiem.
jaceksu79 - 04-10-2012, 19:45
widzisz chyba, ze to nie jest Polska strona? Patrz na rodzaj oleju na nic wiecej. Interwaly w krajach mogą się różnić
I nie wiem dlaczego chciałem napisać, bo przewidzieli, że będzie potrzebny na dolewkę
krecisie - 19-01-2016, 11:34
Odgrzewam temat,
poleca ktoś z Kielc okolic , świętokrzyskiego jakiegoś tunera by podnieść moc w 2,0 D ?? Drugie pytanko ile taki zabieg kosztuje (pi razy drzwi )
rezon - 19-01-2016, 11:40
polecam Dynosoft Katowice. Robiłem u niego swojego Outka. Nie jest tani - ok. 1800zł, ale warto. Program dopasowuje do silnika na hamowni, a nie tylko wgrywa gotowca. Niestety kilka godzin to zajmuje.
|
|
|