Sigma/Diamante Techniczne - pali jak czołg !!!!!
mmatulek - 28-09-2012, 05:45
A nie mówiłem, że TwinTurbo to słuszna opcja.
mazda10000 - 28-09-2012, 23:45
Cytat: | A to jest 6 garów...Na pewno sprawny? Jeździłem W124 250D z oryginalnym przebiegiem 250 tysi (w jednych rękach od 1993 roku!) i da się go wytrzymać w środku, choć na wolnych faktycznie przypomina dźwięk pokrywki podskakującej na garczku z gotujacymi się pyrami |
Merc w pełni sprawny, jeden z lepszych w Szczecinie. Ostatnio też jeździłem 2,5 d i fakt było trochę ciszej, ale w ogóle nie jechał, ten 3.0 td ( 6 garów) na prawdę dawał radę ( z Sigmą 12v MT nie dawał rady, ale i tak pozytywnie mnie zaskoczył). Ale gotujące pyry to za mało powiedziane- taki młot pneumatyczny 2 skrzyżowania dalej
lukasz12 - 29-09-2012, 08:23
mazda10000 napisał/a: | Cytat: | A to jest 6 garów...Na pewno sprawny? Jeździłem W124 250D z oryginalnym przebiegiem 250 tysi (w jednych rękach od 1993 roku!) i da się go wytrzymać w środku, choć na wolnych faktycznie przypomina dźwięk pokrywki podskakującej na garczku z gotujacymi się pyrami |
Merc w pełni sprawny, jeden z lepszych w Szczecinie. Ostatnio też jeździłem 2,5 d i fakt było trochę ciszej, ale w ogóle nie jechał, ten 3.0 td ( 6 garów) na prawdę dawał radę ( z Sigmą 12v MT nie dawał rady, ale i tak pozytywnie mnie zaskoczył). Ale gotujące pyry to za mało powiedziane- taki młot pneumatyczny 2 skrzyżowania dalej |
300D z turbo już jakoś powinien jechać - 136 koni i sporo momentu, jednak automat (o ile pamiętam to chyba były obowiązkowo łączone z turbodieslami) nie ma szans z lżejszym autem z manualem (12V mt 1425 kg)
Takie coś? http://www.youtube.com/wa...etailpage#t=10s
mazda10000 - 29-09-2012, 09:31
To dokładnie ten egzemplarz
lukasz12 - 29-09-2012, 09:36
mazda10000 napisał/a: | To dokładnie ten egzemplarz |
To nieźle mi się trafiło. Na wolnych trudno ten dźwięk strawić, mimo że 6-cylindrów, to zupełnie inaczej niz 525TD (S)
|
|
|