To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Dahowe E39A

m6riano - 19-09-2012, 21:27

fele to borbety?15?16? Czy aj widze tam halogeny co to rzadko je widać..;-)
Wszyc - 19-09-2012, 21:54

Nie zmieniaj mi tylko kierunków na białe !!! :D pomarańcz górą ! :P hehe nie no zrobisz jak chcesz :P

i pokrywę zaworów na czerwono będzie + 30 do lansu i + 50 do splendoru :P

xcracing - 19-09-2012, 22:47

Na alledrogo widziałem gdzieś ostatnio tą zaślepkę na pokrywę zaworów co Ci jej brakuje :D
dahu - 21-09-2012, 18:11

m6riano napisał/a:
fele to borbety?15?16? Czy aj widze tam halogeny co to rzadko je widać..;-)


To aluett 15 :P Wiem i dlatego cieszę się że mi się trafił kompletny :D

xcracing napisał/a:
Na alledrogo widziałem gdzieś ostatnio tą zaślepkę na pokrywę zaworów co Ci jej brakuje


Mam tą pokrywę tylko jej nie zakładam bo są pourywane mocowania w pokrywie zaworów ( 1 chyba jest tylko dobre ) co powinno być widać na zdjęciach silnika po przybliżeniu. :wink:

Co do robót przy galancie to jak na razie został wywalony bak w celu pozbycia się rudej i konserwacji ale chyba z rury od wlewu nic nie będzie jak zaczniemy ją czyścić ... oraz została wyjęta osłona filtra powietrza w tym samym celu co bak.

Drzemacz - 16-10-2012, 18:15

Jak tam idą prace nad reanimacją (konserwacją) E trójeczki??
bo już dłuższy czas nic nie opisywałeś :wink:

dahu - 16-10-2012, 21:41

Ogólnie małymi kroczkami prace posuwają się do przodu , jak na razie staram się doprowadzić układ hamulcowy do ładu no i udało mi się dorwać za grosze drugie serducho http://imageshack.us/a/img24/4415/dsc00234td.jpg (w przyszłości któreś serducho dostanie bebechy do turbinki :D ) co ciekawe było ono na miejscowym szrocie a właściciel sam nie wiedział jak bardzo wartościowy jest ten silnik :D . Ogólnie większa cześć prac zostanie wykonana jak uda mi się zestawić podnośnik 2kolumnowy do kupy , bo bardzo ułatwi mi on życie i pozwoli trochę bardziej manewrować samochodem :D
dahu - 01-12-2012, 23:23

Ehh , odkopie trochę temat . Z prac został pomalowany bak , zdjęte i wyczyszczone zaciski czekają na zestaw naprawczy i teoretycznie zwolniło mi się miejsce do prac przy samochodzie więc może prace ruszą , A z ciekawostek z 2 tyg temu zacząłem kurs B i mam nadzieje że dam radę zapisać się przynajmniej na teorię przed 19 stycznia :D
dahu - 29-01-2013, 22:16

Niestety nie udało mi się zapisać na samą teorię przed zmianą ... trudno się mówi będzie ciężej (a może niekoniecznie ? ) a co do miśka ... biedak stoi i czeka na mój wolny czas :( a wracając do miśka to co sądzicie o układzie dolotowym Cyclone Turbo ?(W przyszłości misiek dostanie i turbinkę) Widziałem za oceanem VR4 z tymi przepustnicami właśnie więc zaciekawiło mnie to trochę , ciężko takową zdobyć i czy warto ? Chciałbym posłuchać waszego zdania na ten temat.
Hubeeert - 30-01-2013, 09:46

Cyclone to fajna opcja bo poprawia pracę silnika, problem z jej wysterowaniem podciśnieniami jest rozwiązany, tylko trzeba pamiętac o polerowaniu wewnątrz żeby uzyskac jakieś sensowne parametry.
dahu - 26-02-2013, 01:22

Polerowaniu ? co masz przez to na myśli ?
Maretzky85 - 26-02-2013, 08:03

Cyclone to kolektor, a nie przepustnica z tego co wiem.
Tak czy inaczej, z tego co czytałem do większych mocy nie ma sensu, tj.300, 400 i w górę.

Hubeeert - 26-02-2013, 08:42

dahu polerka kanałów w kolektorze.
Jest to opisane w necie, poszukaj. Kiedyś wrzucałem to do nas na Forum.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group