[92-96]Galant E5xA - [E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa
robertdg - 23-09-2012, 18:48
Dosłownie na ułamek sekundy w dolot zapodajesz, jezeli nigdy tego nie robiłeś, to radze uważać, gdyż albo zablokujesz silnik albo go całkiem rozpierniczysz
gryzli167 - 23-09-2012, 19:03
elektrozawor jest dobry bo wciaga ten tloczek. i juz nie wiem. kurde mysle teraz ze to przez ta wlasnie trojkatna srubke co odkrecilem i cos sie przestawilo
deejay - 23-09-2012, 19:39
gryzli167 napisał/a: | tzn jak na samostarcie?? wytlumacz mi dokladnie jak to sie robi bo nie wiem za bardzo |
Jesli nigdy tego nie robiłes i nie masz o tym pojecia nie radze próbowac samemu .
gryzli167 - 23-09-2012, 19:49
a moze mi ktos napisac czy ktos napawial pompe lub mial doczynienie z ta trojkatna srubka?? czy ciezko byloby to naprawic co tam sie w tej pompie przestawilo
[ Dodano: 24-09-2012, 15:09 ]
http://postimage.org/image/7ly4icqv3/ to wlasnie ta trojkatna sruba ktora wykrecilem. to przez nia caly problem??
[ Dodano: 24-09-2012, 21:09 ]
nikt mi nie pomoze? :/
slavo_p - 24-09-2012, 23:10
witaj , mam takiego samego galancika jak twój ja wymieniałem pompe i wtryski i tez miałem baaaardzo duzy problem z odpaleniem gdyz układ był zapowietrzony , pierwsza sprawa to pompowac ręczną pompką az naciągnie ropy( ja mam zaworek zwrotny i przezroczysty wezyk wiec widze czy juz jest paliwo w wezyku czy nie ) potem odpowietrzyc filtr (srubka na klucz 10 ) następnie poluzowac wężyki od wtrysków , od strony silnika a nie pompy , do tego dooobry akumulator i kręcenie do momentu az wezykami pusci rope , jak puści dokręcasz nakrętki i palisz , jak układ odpowietrzony to musi zapalic .Co do tej sruby to pierwsze słysze zeby słuzyła do odpowietrzenia , niewiem co to za sruba , mam taką pompe sprawną w garazu ale boje sie ze i ona padnie jak odkręce srube samągóre pompy mozesz sciągac spokojnie , niema co tam sie zepsuc , oczywiscie delikatnie
gryzli167 - 25-09-2012, 08:00
dzieki za podpowiedz no ale slyszalem ze jak ta srube wykrecisz to jakis tam mechanizm opada bo stoi na tej srubce i nie wiem czy bez rozkrecania pompy da rade to zrobic. . .
milo - 25-09-2012, 19:40
gryzli167 napisał/a: | no ale slyszalem ze jak ta srube wykrecisz to jakis tam mechanizm opada bo stoi na tej srubce i nie wiem czy bez rozkrecania pompy da rade to zrobic. . . |
Jak pisałem wcześniej tu masz zdjęcia pompy strzałki pokazują mechanizm pompy i śruba ta która trzyma
IMAG0264.jpg - 3.3 MB
IMAG0271.jpg - 2.7 MB
http://i1.tinyimg.pl/cgi-...sy/IMAG0271.jpg
gryzli167 - 25-09-2012, 20:40
a daloby rade wkrecic ja jakos bez rozkrecania pompy?? bo ta sruba prawie sie wkreca tylko ze otwor ten do polowy zaslepiony jest tym mechanizmem ale jak wloze w ten otwor jakas szpile to moge tam to w srodku naprostowac na srube ale nie da rady jej wkrecic poniewaz ten mechanizm mocno sprezynuje od srodka otworu w prawa strone i jest akurat w polowie otworu. jest moze jakis na to sposob?? poruszylby sie ten mechanizm jakbym zakrecil rozrusznikiem??
[ Dodano: 25-09-2012, 20:41 ]
dzieki za zdjecia teraz wiem co tam jest od srodka. . .
milo - 25-09-2012, 21:01
gryzli167 musisz górę pompy rozebrać to nic trudnego i to przyczyna nie palenia
robertdg - 25-09-2012, 21:08
Jak już sie zabierasz za góre pompy, to przy jej demontażu zapamiętaj dokładnie pozycje cięgienek i spręzynek
deejay - 25-09-2012, 21:21
gryzli167 napisał/a: | [ Dodano: 25-09-2012, 20:41 ]
dzieki za zdjecia teraz wiem co tam jest od srodka. . . |
Ruszyłes bardzo wazną śrubę która jest nastawnikiem dawki paliwa .
grrryzlii - 25-09-2012, 21:31
jutro biore sie za to i mam nadzieje ze po prawidlowym wkreceniu tej sruby bedzie wszystko ok. dzieki za podpowiedzi jutro napisze czy operacja prebiegnie pomyslnie. pozdrawiam
gryzli167 - 27-09-2012, 14:00
witam. skrecilem niedawno pompe, odpowietrzylem filtr paliwa, poluzowalem przewodyt od wtryskow, poszlo powietrze i ropa. po zakreceniu przewodow krece silnikiem ok 3 sek silnik odpala na jakies 3 sek i gasnie jakby nie reagowal na gaz ale podaje jakies paliwo bo kopci z rury , i tak w kolko nawet na max wcisnietym gazie. co to moze byc?? zle ustawione to ciegielko od gazu na tych trybikach?? http://www.picshot.pl/public/view/full/218966
milo - 27-09-2012, 14:45
gryzli167 napisał/a: | zle ustawione to ciegielko od gazu na tych trybikach?? |
Na to wychodzi brak reakcji na gaz przestaw o 1- ząbek ciegno do tyłu na ośce
gryzli167 - 27-09-2012, 17:40
ooo to nie byl jeden zabek a jakies 5 zabkow ale odpalil, chodzi troszeczke nierowno, strasznie dymi (nawet na wolnych obrotach) i ciezko pali, musze krecic pare sek zeby odpalil. to moze byc przez co?? kamien mi z serca spadl jak galant sie odezwal
[ Dodano: 27-09-2012, 17:42 ]
nagrzal sie troszke to troche lepiej pracuje ale mozna uslyszec jakies nierownosci w pracy silnika
[ Dodano: 27-09-2012, 19:55 ]
nie wiem dalej. pompa sucha niby zadnych wyciekow nie ma ale jest nie tak. to moze byc wina tego ciegla od gazu jeszcze??
|
|
|