Pajero II - [2.5 TD] Wymiana rozrządu i problem
zbyszekm2 - 14-10-2012, 08:08
Firek napisał/a: | A niech mi ktoś powie który z tych kompletów od Zbyszka będzie najlepszy bo rozbieżność cenowa jest, a w poprzednim aucie zdarzyło mi się tak że droższe rzeczy padały szybciej od tych tańszych :/ i mam dylemat.... |
Przygotuje ci zestaw za dobra cenę. W środku oryginały, a gwarancja 3 lata.
kargullo2 - 07-01-2013, 21:59
Witam wszystkich. Wlasnie rozebralem rozrzad i widze ze olejem zapackane w okolicach zimmeringow od walkow balansowych.Oczywiscie je wymienie,ale jak z tymi luzami i oporami o ktorym pisze: rico.1 napisał/a: | Zablokuj wieniec, jak Krzyzak pisze, to niezawodny sposób na koło, a wałki balansów sprawdź - czy nie mają za dużych luzów, oporów, simeringi - jak jest w porządku, to nie kombinuj z balansami i wymień kpl. pasków + napinacze - nie oszczędzaj na niczym , bo potem możesz pluć sobie w gębę tak samo jak cała reszta, co oszczędziła na jednym napinaczu, albo dała do mechanika który pierwszy raz coś takiego widział i wymienił tylko pasek rozrządu. |
Jak stwierdzic czy nie sa za duze Pozdrawiam.
[ Dodano: 08-01-2013, 20:51 ]
Witam. Mam jeszcze jedno pytanie. Jak zablokowac walki balansowe w celu odkrecenia kol zebatych?
|
|
|