| 
				
					| [97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie
 
 Owczar - 14-10-2012, 09:10
 
 Spróbuj odpalić go na lpg.
 radek79 - 15-10-2012, 12:06
 
 
  	  | Owczar napisał/a: |  	  | Spróbuj odpalić go na lpg. | 
 wtym galu nie ma lpg ,to auto brata ,które użytkuje pod jego nie obecność
 
 [ Dodano: 24-10-2012, 09:52 ]
 więc tak wtryski sprawdzone na specjalnej maszynie są sprawne i przy okazji wyczyszczone  ,ecu i przekaźnik sprawdzone są sprawne , auto dalej nie chce chodzić jak powinno
 
 [ Dodano: 24-10-2012, 09:54 ]
 blaszka od czujnika położenia wału też sprawdzona jest oki
 
 [ Dodano: 26-10-2012, 10:40 ]
 help
 robertdg - 28-10-2012, 08:36
 
 Próbowałeś coś z ECU, masz gdzieś parametry pracy
   radek79 - 28-10-2012, 09:05
 
 
  	  | robertdg napisał/a: |  	  | Próbowałeś coś z ECU | 
 ecu zostało wymontowane i sprawdzone przez specjalistę w tej dziedzinie
 parametrów nie mam
 diabelll - 28-10-2012, 09:13
 
 radek79, a gdzie sie tankujesz i jak duzo jezdzisz moze paliwo zawodnione i nie odpala ,powiem ci ze moj galant przy temperaturze minus 20 stopni tez nie chce odpalic krece krece i nic jakby nie dostawal paliwa ,z tym ze ja mam na gazie ,ale mozesz sprobowac wlac taki srodek wytracajacy wody z ukladu koszt nie duzy bo 10 zl ,moze byc tez tak ze pompa paliwa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia lub jest cala zasyfiona ,psiknij w kolektor jakims plakiem albo autostartem zobaczysz czy zalapie , ja w przy minus 20 laduje mu troche w kolektor paliwa i odpala inaczej cholernik nie chce zalapac
   robertdg - 28-10-2012, 10:03
 
 
 Należy założyć, że dobre 	  | radek79 napisał/a: |  	  | ecu zostało wymontowane i sprawdzone przez specjalistę w tej dziedzinie | 
   
 Czyli co jeszcze nie zostało zrobione
   radek79 - 28-10-2012, 11:41
 
 
  	  | robertdg napisał/a: |  	  | Czyli co jeszcze nie zostało zrobione
   | 
 silnik tylko został do wymiany
   najgorsze jest to że nie można ustalić dlaczego nie ma wolnych obrotów i dół praktycznie nie istnieje a na wysokich można jechać normalnie nie ma też żadnych szarpnięć tylko dławienie
 Owczar - 28-10-2012, 23:18
 
 Podłącz pod skaner który potrafi rejestrować dane z czujników. Do analizy konieczne będą odczyty czujnika wału, czujnika temp, sond lambda i przepływki oraz wartości korekt.
 swinks_UK - 28-10-2012, 23:22
 
 A masz TCL?
 radek79 - 29-10-2012, 06:15
 
 
 nie
 
 [ Dodano: 30-10-2012, 12:57 ]
 jeszcze jedna myśl mi przyszła do głowy że na stacji paliw ostatnio dotankowywałem się przed awarią i pani mogła mi zatankować ropy i mniej więcej pół na pół paliwa z ropą zostało wymieszane , teraz ta mieszanka by powodowała takie objawy
 diabelll - 30-10-2012, 21:25
 
 radek79, moze tak byc wyciagnij pompe z baku i zobaczysz jak wyglada twoje paliwo ,ja ci pisalem ze pompa moze byc zasyfiona albo syf w baku ale widzie nie czytasz wszystkich postow:P
 robertdg - 30-10-2012, 21:31
 
 
 7 pażdziernika pytałem czy Twoje problemy nie zaczęły sie po tankowaniu, zasugerowałem wtedy sprawdzić poprzez zasilanie z obcego żródła paliwem - sprawdź historie 	  | radek79 napisał/a: |  	  | jeszcze jedna myśl mi przyszła do głowy że na stacji paliw ostatnio dotankowywałem się przed awarią i pani mogła mi zatankować ropy i mniej więcej pół na pół paliwa z ropą zostało wymieszane , teraz ta mieszanka by powodowała takie objawy | 
   radek79 - 30-10-2012, 22:00
 
 diabelll, czytam czytam ale przyznam że benzynę naj mniej obstawiałem
 Dread87 - 30-10-2012, 22:11
 
 radek79, jestem ciekaw co jest przyczyna - daj znac jak dojdziesz do wnioskow:)
 radek79 - 31-10-2012, 17:29
 
 tak więc paliwo spuszczone ,nowy filtr paliwa założony , świeże paliwo zalane , poprawy brak
 
 |  | 
 |  |