[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie
Owczar - 14-10-2012, 10:10
Spróbuj odpalić go na lpg.
radek79 - 15-10-2012, 13:06
Owczar napisał/a: | Spróbuj odpalić go na lpg. |
wtym galu nie ma lpg ,to auto brata ,które użytkuje pod jego nie obecność
[ Dodano: 24-10-2012, 09:52 ]
więc tak wtryski sprawdzone na specjalnej maszynie są sprawne i przy okazji wyczyszczone ,ecu i przekaźnik sprawdzone są sprawne , auto dalej nie chce chodzić jak powinno
[ Dodano: 24-10-2012, 09:54 ]
blaszka od czujnika położenia wału też sprawdzona jest oki
[ Dodano: 26-10-2012, 10:40 ]
help
robertdg - 28-10-2012, 08:36
Próbowałeś coś z ECU, masz gdzieś parametry pracy
radek79 - 28-10-2012, 09:05
robertdg napisał/a: | Próbowałeś coś z ECU |
ecu zostało wymontowane i sprawdzone przez specjalistę w tej dziedzinie
parametrów nie mam
diabelll - 28-10-2012, 09:13
radek79, a gdzie sie tankujesz i jak duzo jezdzisz moze paliwo zawodnione i nie odpala ,powiem ci ze moj galant przy temperaturze minus 20 stopni tez nie chce odpalic krece krece i nic jakby nie dostawal paliwa ,z tym ze ja mam na gazie ,ale mozesz sprobowac wlac taki srodek wytracajacy wody z ukladu koszt nie duzy bo 10 zl ,moze byc tez tak ze pompa paliwa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia lub jest cala zasyfiona ,psiknij w kolektor jakims plakiem albo autostartem zobaczysz czy zalapie , ja w przy minus 20 laduje mu troche w kolektor paliwa i odpala inaczej cholernik nie chce zalapac
robertdg - 28-10-2012, 10:03
radek79 napisał/a: | ecu zostało wymontowane i sprawdzone przez specjalistę w tej dziedzinie | Należy założyć, że dobre
Czyli co jeszcze nie zostało zrobione
radek79 - 28-10-2012, 11:41
robertdg napisał/a: |
Czyli co jeszcze nie zostało zrobione |
silnik tylko został do wymiany
najgorsze jest to że nie można ustalić dlaczego nie ma wolnych obrotów i dół praktycznie nie istnieje a na wysokich można jechać normalnie nie ma też żadnych szarpnięć tylko dławienie
Owczar - 28-10-2012, 23:18
Podłącz pod skaner który potrafi rejestrować dane z czujników. Do analizy konieczne będą odczyty czujnika wału, czujnika temp, sond lambda i przepływki oraz wartości korekt.
swinks_UK - 28-10-2012, 23:22
A masz TCL?
radek79 - 29-10-2012, 06:15
nie
[ Dodano: 30-10-2012, 12:57 ]
jeszcze jedna myśl mi przyszła do głowy że na stacji paliw ostatnio dotankowywałem się przed awarią i pani mogła mi zatankować ropy i mniej więcej pół na pół paliwa z ropą zostało wymieszane , teraz ta mieszanka by powodowała takie objawy
diabelll - 30-10-2012, 21:25
radek79, moze tak byc wyciagnij pompe z baku i zobaczysz jak wyglada twoje paliwo ,ja ci pisalem ze pompa moze byc zasyfiona albo syf w baku ale widzie nie czytasz wszystkich postow:P
robertdg - 30-10-2012, 21:31
radek79 napisał/a: | jeszcze jedna myśl mi przyszła do głowy że na stacji paliw ostatnio dotankowywałem się przed awarią i pani mogła mi zatankować ropy i mniej więcej pół na pół paliwa z ropą zostało wymieszane , teraz ta mieszanka by powodowała takie objawy | 7 pażdziernika pytałem czy Twoje problemy nie zaczęły sie po tankowaniu, zasugerowałem wtedy sprawdzić poprzez zasilanie z obcego żródła paliwem - sprawdź historie
radek79 - 30-10-2012, 22:00
diabelll, czytam czytam ale przyznam że benzynę naj mniej obstawiałem
Dread87 - 30-10-2012, 22:11
radek79, jestem ciekaw co jest przyczyna - daj znac jak dojdziesz do wnioskow:)
radek79 - 31-10-2012, 17:29
tak więc paliwo spuszczone ,nowy filtr paliwa założony , świeże paliwo zalane , poprawy brak
|
|
|