To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Odpala i po chwili gaśnie

Owczar - 14-10-2012, 10:10

Spróbuj odpalić go na lpg.
radek79 - 15-10-2012, 13:06

Owczar napisał/a:
Spróbuj odpalić go na lpg.

wtym galu nie ma lpg ,to auto brata ,które użytkuje pod jego nie obecność

[ Dodano: 24-10-2012, 09:52 ]
więc tak wtryski sprawdzone na specjalnej maszynie są sprawne i przy okazji wyczyszczone ,ecu i przekaźnik sprawdzone są sprawne , auto dalej nie chce chodzić jak powinno

[ Dodano: 24-10-2012, 09:54 ]
blaszka od czujnika położenia wału też sprawdzona jest oki

[ Dodano: 26-10-2012, 10:40 ]
help

robertdg - 28-10-2012, 08:36

Próbowałeś coś z ECU, masz gdzieś parametry pracy :?:
radek79 - 28-10-2012, 09:05

robertdg napisał/a:
Próbowałeś coś z ECU

ecu zostało wymontowane i sprawdzone przez specjalistę w tej dziedzinie
parametrów nie mam

diabelll - 28-10-2012, 09:13

radek79, a gdzie sie tankujesz i jak duzo jezdzisz moze paliwo zawodnione i nie odpala ,powiem ci ze moj galant przy temperaturze minus 20 stopni tez nie chce odpalic krece krece i nic jakby nie dostawal paliwa ,z tym ze ja mam na gazie ,ale mozesz sprobowac wlac taki srodek wytracajacy wody z ukladu koszt nie duzy bo 10 zl ,moze byc tez tak ze pompa paliwa sie konczy i nie podaje odpowiedniego cisnienia lub jest cala zasyfiona ,psiknij w kolektor jakims plakiem albo autostartem zobaczysz czy zalapie , ja w przy minus 20 laduje mu troche w kolektor paliwa i odpala inaczej cholernik nie chce zalapac :(
robertdg - 28-10-2012, 10:03

radek79 napisał/a:
ecu zostało wymontowane i sprawdzone przez specjalistę w tej dziedzinie
Należy założyć, że dobre :?:

Czyli co jeszcze nie zostało zrobione :?:

radek79 - 28-10-2012, 11:41

robertdg napisał/a:

Czyli co jeszcze nie zostało zrobione :?:

silnik tylko został do wymiany :mrgreen:
najgorsze jest to że nie można ustalić dlaczego nie ma wolnych obrotów i dół praktycznie nie istnieje a na wysokich można jechać normalnie nie ma też żadnych szarpnięć tylko dławienie

Owczar - 28-10-2012, 23:18

Podłącz pod skaner który potrafi rejestrować dane z czujników. Do analizy konieczne będą odczyty czujnika wału, czujnika temp, sond lambda i przepływki oraz wartości korekt.
swinks_UK - 28-10-2012, 23:22

A masz TCL?
radek79 - 29-10-2012, 06:15

Cytat:
A masz TCL?

nie

[ Dodano: 30-10-2012, 12:57 ]
jeszcze jedna myśl mi przyszła do głowy że na stacji paliw ostatnio dotankowywałem się przed awarią i pani mogła mi zatankować ropy i mniej więcej pół na pół paliwa z ropą zostało wymieszane , teraz ta mieszanka by powodowała takie objawy

diabelll - 30-10-2012, 21:25

radek79, moze tak byc wyciagnij pompe z baku i zobaczysz jak wyglada twoje paliwo ,ja ci pisalem ze pompa moze byc zasyfiona albo syf w baku ale widzie nie czytasz wszystkich postow:P
robertdg - 30-10-2012, 21:31

radek79 napisał/a:
jeszcze jedna myśl mi przyszła do głowy że na stacji paliw ostatnio dotankowywałem się przed awarią i pani mogła mi zatankować ropy i mniej więcej pół na pół paliwa z ropą zostało wymieszane , teraz ta mieszanka by powodowała takie objawy
7 pażdziernika pytałem czy Twoje problemy nie zaczęły sie po tankowaniu, zasugerowałem wtedy sprawdzić poprzez zasilanie z obcego żródła paliwem - sprawdź historie ;-)
radek79 - 30-10-2012, 22:00

diabelll, czytam czytam ale przyznam że benzynę naj mniej obstawiałem
Dread87 - 30-10-2012, 22:11

radek79, jestem ciekaw co jest przyczyna - daj znac jak dojdziesz do wnioskow:)
radek79 - 31-10-2012, 17:29

tak więc paliwo spuszczone ,nowy filtr paliwa założony , świeże paliwo zalane , poprawy brak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group