To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - [2.5] odpuścił sobie współpracę - nie pali

lukas 78 - 26-10-2012, 00:30

rico to nie moje zdjęcie :lol:
mój ma zawsze dobry olej z pierwszego tłoczenia :wink:

Mighn - 26-10-2012, 10:23

tak, jedną z rzeczy które zrobiłem, to poluzowanie przewodów przy wtryskach i zakręcenie silnikiem (stary i dobry sposób na odpowietrzenie przewodów za pompą choć troszkę) - i paliwo jest tłoczone do wtrysków - skąd wniosek że albo za małe ciśnienie, albo za mało albo... albo już nie wiem co - w końcu w tym silniku za bardzo nie ma się co zepsuć :/

Aha - zrzuciłem całe paliwo z baku, troszkę szlamu było, ale nic co by było dziwne w naszym kraju... odstałem, zalałem jeszcze raz i spuściłem z resztą szlamu (po 3-cim zalaniu już szlam nie leciał) a potem zalałem świeżym dieselkiem - nadal brak poprawy :(

lukas 78 - 26-10-2012, 11:37

wyjmij pompę i daj na stół do sprawdzenia
przed tym sprawdź ciśnienie sprężania na bloku ale to chyba malo możliwe zeby na wszystkich garnkach ubyło

Mighn - 26-10-2012, 14:12

coś właśnie czuje, że bez wyjęcia pompy z autka się nie obejdzie... czyli piękny nowy rozrząd mający z 2-3 tyś km ledwo znowu do wymiany - co za psi świat :(
lukas 78 - 26-10-2012, 16:01

a po co zmieniać rozrząd zostawisz jak jest
rico.1 - 27-10-2012, 23:52

lukas 78 napisał/a:
rico to nie moje zdjęcie
mój ma zawsze dobry olej z pierwszego tłoczenia
zauważyłem :biggrin:
... a nie wiesz przypadkiem czy ten 1.9TDI już bangla w tej ramie?

Mighn napisał/a:
coś właśnie czuje, że bez wyjęcia pompy z autka się nie obejdzie...
jak masz chęci to możesz przyspieszyć zapłon, aby sprawdzić czy z tej pompy jeszcze coś będzie, ale obawiam się że nie obędzie się bez wyciągania,
nieźle bym się uśmiał jak się okaże, że któraś sprężynka na dźwigniach regulacji po prostu strzeliła :p

drwal - 17-02-2014, 22:53

Koledzy odgrzebuję stary temat bo mam podobny problem
Pajero 1998 r 2.5 TD
Przed wczoraj podjechałem pod sklep wszystko było w porządku, żadnych złych objawów, wracam do samochodu próbuję odpalić nic, jakby lekko zaskoczył i dalej nic pokręciłem pare razy i odpuściełem

Silnik kręci nie odpala
Przy kręceniu nie pojawia są paliwo na przewodach przed wtryskami

Zrobiłem zdjęcia pompy
http://www.fotosik.pl/pok...15285b122d.html

Zaworek okrągły podchodzi do niego 1 przewód z zielonym kapturkiem , jest napięcie zaworek "tyka" więc chyba działa wykręciłem nie ma syfu

Druga kostka
http://www.fotosik.pl/pok...0a91545a19.html

Poniżej zaworka nie wiem co to jest mam numer Bosch 281 005 019 dochodzą 3 kable. 1 masa, 2 12V ,3 9-10 V. Po podłączeniu wtyczki nic się nie dzieje, nawet gdy daję na 3 przewód 12 V (tam gdzie w kostce było 9-10) i tak się nic nie dzieje.

Proszę o podpowiedź co mogę jeszcze sprawdzić.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group