To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II GEN Techniczne - Koła 18' vs. mniejsze

fufaj3 - 26-10-2012, 14:41

jest ok głównie smigam po miescie a i na trasie jest super na takich kapciach trzyma się drogi
dodam ze powinny być 245/40R20 ale mnie się udało kupić felgi z oponami i były 275/40R20 i przez to sa wieksze o około 25mm sam samochód stoi wyżej
jest naprawde SUPER a teraz niestety zima i 16"

krzychu - 26-10-2012, 14:44

fufaj3 napisał/a:
275/40R20


:shock:

Spoko 500 konny Cayen ma takie :shock:

Masz jakieś foty jak to wygląda na Outku?

TomiF19 - 26-10-2012, 17:04

No właśnie, wstaw jakieś zdjęcia jak to wygląda, a czy wskazania prędkości się zgadzają skoro Outek wyżej stoi bo ma większą średnice kół (ponad normę) ??
fufaj3 - 26-10-2012, 19:26

zdjęcie na szybko - brudne ale cos widac

http://img694.imageshack....zdjcie0377b.jpg

[ Dodano: 26-10-2012, 19:30 ]
Róznica to dokładnie 23,3mm
a predkosc jak ja jade 50km/h to pokazuje 51,6km/h lub odwrotnie
mała różnica ale profil opony większy na nasze dziury OK

krzychu - 26-10-2012, 19:41

Z boku fajnie to wygląda. Daj jeszcze jakąś fotę pod kątem całego auta (tak żeby było widać też tą szerokość).
mitsu00 - 26-10-2012, 20:10

fufaj3 napisał/a:
zdjęcie na szybko - brudne ale cos widac

http://img694.imageshack....zdjcie0377b.jpg

[ Dodano: 26-10-2012, 19:30 ]
Róznica to dokładnie 23,3mm
a predkosc jak ja jade 50km/h to pokazuje 51,6km/h lub odwrotnie
mała różnica ale profil opony większy na nasze dziury OK
Tarcz przy takich kolach to juz wogole nie widac :finga: Ja tez jezdze na 20'' w PIV.
mike24 - 30-10-2012, 12:01

jmgmotocykle napisał/a:
a nie lepiej zostawić koła i zachować fajne prowadzenie , a zainwestować w porządne amortyzatory??? u siebie jak zainstalowałem m-kowe amorki to komfort uległ znacznemu polepszeniu, znikneło cholerne "uderzanie" przy najezdzaniu na przeszkonę... itd..generalnie same plusy (pisałem o tym w jakimś wątku).

możesz przypomnieć temat i napisać na co dokładnie zamieniłeś i ile cię taki zabieg kosztował?

jmgmotocykle - 30-10-2012, 16:59

raz:
http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

dwa:
http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=165
cen dokładnie nie pamietam , ale cos koło 1500zł (sprzęzyny, amory,łączniki stabilizatora) - robota własna, geometria 120zł.

mike24 - 31-10-2012, 10:34

warte rozpatrzenia :)
fufaj3 - 06-11-2012, 15:16

Witam
podczas zmiany kół na zimowe zrobiłem fotki
różnica szerokości znaczna
http://img855.imageshack....21106114907.jpg
http://img18.imageshack.u...21106114716.jpg

i oto efekt przepompowania opon

http://img37.imageshack.u...21106125005.jpg

powiem że po zmianie na 16 zima róznica jest bardzo odczuwalna na plus "komfort"

rezon - 06-11-2012, 16:32

fufaj3 napisał/a:
oto efekt przepompowania opon
po bokach też już nie za bogaty bieżnik, ale faktycznie widać większe zużycie na środku - wskaźniki na wierzchu czyli czas na zmiany ;) To Michały miałeś?
fufaj3 - 06-11-2012, 17:40

zamieniłem sie na te 20" z takimi oponami za moje 18"
na wiosne musze kupic nowe opony
poszukuje 245/45/20
bo 245/40/20 beda za niskie
a 275 sa za szeroki z przodu wystaja poza obrys samochodu a z tyłu lekko obcieraja

rezon - 06-11-2012, 18:18

fufaj3 napisał/a:
poszukuje 245/45/20
:shock: odważny jesteś. 245 ciężko go będzie na prostej trzymać na nierównościach, chyba że zmieniałeś amorki . Mój na zwykłych 225 miał tendencję do myszkowania po koleinach. A 45 - zależy gdzie i jak jeździsz. Ja niemal na pewno szybko ugiąłbym felgę, ale jeżdżę po bardzo różnych drogach - zwłaszcza Krk-Rz to czasami lepiej niemal duktami leśnymi przejechać niż E4. 170km może zająć 2h i 4,5h,
PiotrKw - 06-11-2012, 22:10

fufaj3 napisał/a:
powiem że po zmianie na 16 zima róznica jest bardzo odczuwalna na plus "komfort"

fufaj3 napisał/a:
zamieniłem sie na te 20" z takimi oponami za moje 18"
na wiosne musze kupic nowe opony
poszukuje 245/45/20


Hm... warto się więc katować po to by wyglądały ??? :wink:
Ja w Pajero mam letnie 18" i zimowe 16" i tak we wrześniu juz tęsknię za tymi ostatnimi :wink:
Po poprzednim właścicielu miałem letnie Pirelli Scorpion 285 . Jeżdziłem na nich dwa dni i po tym jak mało nie wyleciałem na barierę na obwodnicy trójmiejskiej po wjeżdzie w koleiny , takie wcale nie duże , od razu zmieniłem na rozmiar jaki fabryka daje . a to "tylko" 265 a różnica w stabilnej jezdzie potężna.

fufaj3 - 07-11-2012, 19:44

no własnie i dlatego muszę zmienić na 245 z 275 ale jak dla mnie to trzeba i tak mocno trzymać kierownice .
Dodam jeszcze że moja żona miesiąc jezdziła na 20" i nie odczuła różnicy
oczywiście sporadycznie po pare kilometrów i nie codziennie
ale takie sa kobiet :lol:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group