Forum ogólne - Polecacie auto z mocnym silnikiem do 30 tyś. zł.
Nikoś - 05-11-2012, 21:23
Praktycznie każde auto można zagazować, tylko dobra instalacja nie jest tania. A jeśli autem nie jeździsz zbyt dużo to minie dużo czasu nim zwrócą ci się koszta instalacji. Ja miałem fokusa mk1 1,8 115km i miał dobrego kopa. Pare razy przejechałem się ST-kiem i powiem ci, że trzeba mieć lekką nogę bo auto aż się prosi żeby depnąć
krzychu - 05-11-2012, 21:39
Ale Lancer z silnikiem 2,4 z USA powinien dawać radę? A i cena powinna być koło 30 tysi.
Nikoś - 06-11-2012, 09:46
Krzychu ale lancera do 30 tyś raczej będzie ciężko znaleść w dobrym stanie szybciej 2.0 a te mają chyba 136km? Jeśli się mylę to poprawcie mnie. Tu znalazłem jeszcze tojote z dobrym wyposażeniem i lpg na gwarancji http://otomoto.pl/scion-t...-C25312391.html
krzychu - 06-11-2012, 09:53
Nikoś - 136 koni to ma mój 2.0. Ten MIVEC 4B11 z USA ma 150 coś. W Polsce go montują w Outlanderze.
gzesiolek - 06-11-2012, 10:14
krzychu napisał/a: | Ale Lancer z silnikiem 2,4 z USA powinien dawać radę? A i cena powinna być koło 30 tysi. |
Mowisz o Lancer X? Za 30tys? Wolalbym nie wiedziec z czego go klepali i spawali...
Z tego co wiem GTS z 2.4 byl dopiero od MY'2009...
krzychu - 06-11-2012, 10:18
gzesiolek - e tam czepiacie się. Po prostu przyjąłem, że można coś dołożyć do tych 30 tys. Bo w tej cenie to cienko widzę znaleźć coś świeżego i mocnego po prostu.
Cezar - 06-11-2012, 10:42
impreza WRX GD z konca produkcji
bmw e46 330 - tylko tu model troche starszy niz 7lat
Nikoś - 06-11-2012, 11:00
krzychu napisał/a: | Nikoś - 136 koni to ma mój 2.0. Ten MIVEC 4B11 z USA ma 150 coś. W Polsce go montują w Outlanderze. |
Sorka wiedziałem że coś mi ta moc nie grała. A co do subaru to lubią częste przeglądy.
A jeśli chodzi ci o silnik typu boxer to tam instalacja lpg na pewno tanio nie wyjdzie chyba, że jakaś robiona po kosztach.
krzychu - 06-11-2012, 11:08
można kupić tego starszego Lancera RalliArt (2004-2006) z 2,4 MIVEC (USA). Czyli tak jak mój z 4G69 czyli coś koło 170 koni i dość fajnie przyśpiesza (jest chyba dość wysoko w ośce). Niestety za oceanem nie wydali wersji poliftowej i nie ma wersji z climatronikiem
Uwex - 07-11-2012, 09:38
Może taki ?
Olivia - 10-11-2012, 16:02
Podsumowując.
Uważacie że za 30 tyś. zł. nie da się kupić zadbanego auta które spełnia moje wymagania ?
i9i - 10-11-2012, 18:11
W twoich kryteriach mieści się propozycja Uvexa czyli Corolla TS, 1,8 EFI 192KM za niecałe 30 tys można kupić 2005 rok i zostanie na pakiet startowy, rozrząd jest na łańcuchu więc odpada jego wymiana, a za to można dokupić trochę gratów i pokusić się o profesjonalne sprawdzenie i ustawienie luzów zaworowych (w ASO 500zł). Ludziska wkładają do tego elpidżi ale z racji kręcenia się powyżej 8k rpm na instalce nie ma co oszczędzać.
xluki - 10-11-2012, 18:21
i9i napisał/a: | W twoich kryteriach mieści się propozycja Uvexa czyli Corolla TS, 1,8 EFI 192KM za niecałe 30 tys można kupić 2005 rok | albo troszkę dołożyć i kupić 3 lata młodszą Mazdę 3 MPS
Morfi - 10-11-2012, 18:27
http://otomoto.pl/honda-c...-C26042713.html
http://otomoto.pl/honda-civic-si-C26698963.html
i9i - 10-11-2012, 19:00
xluki napisał/a: | Mazdę 3 MPS |
MPSy ze względu na Direct Injection nie mieszczą się w kryteriach koleżanki. Arek dał dobrą propozycję Type-R, dołożyć te cztery tysiące i można już "07 wytargać, rozrząd również na łańcuchu, LPG wkładają i na lepszych gratach jeździ.
|
|
|