Pajero III - Trzęsie się kierownica przy 120km/h
Zakatek - 02-06-2014, 22:11
Wiadomo ze prędkość 180 jest osiągana przez chwilę i to z głupoty albo jadąc z górki, bądź zbyt mocno trzymając pedał gazu na autostradzie Mimo wszystko silnik nie męczy się jakoś strasznie, bardziej męczy pęd powietrza obijający się o kontener na kołach.
bluecd - 02-06-2014, 22:33
WIdze ,ze wiele mieckow to ma.
U mnie zaczyna trzasc od 120 km/h..
Podobno maszyny do wywazania czesto niekalibrowane albo wrecz trzeba wywazac na aucie (tak tak-jest takie cos).
Na razie po prostu jezdze do 120 i tyle.
techsm - 03-06-2014, 12:01
Pseudo wulkanizatorzy nie mają pojęcia o poprawnym wykonaniu usługi. Stąd większość problemów.
- koła przed wyważaniem się myje
- piasty czyści i smaruje stosownym smarem. Dla felg alu, nie może być to smar miedziowy.
- czyści się śruby, smaruje
- dokręca KLUCZEM DYNAMOMETRYCZNYM, dla Pajero jest to 108Nm (sprawdzić !).
- nie wyważa się kół na samochodzie. Na samochodzie można je DOWAŻYĆ, po uprzednim poprawnym wyważeniu
- grzechem jest nabijanie ciężarków na felgi alu - stosuje się klejone - uprzednio czyszcząc powierzchnię klejenia
Tylko poprawne wykonanie wszystkich punktów daje gwarancję poprawnego wykonania usługi.
|
|
|