To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Fioletowa Śliweczka.

sveno - 28-11-2012, 13:00

piotrkor1 napisał/a:
Stwierdzam,że ktoś wcześniej dłubał w tych zegarach do prędkość jest w km/h czyli tak jak w japończykach.
ktoś sobie pokolorował flamastrami napis VR4 i paski od AYC :) Normalnie jakiś picasso :) (przez małe p)
piotrkor1 - 28-11-2012, 13:17

Zostawiam na razie temat zegarów może ktoś coś podpowie?
Nowe zdjęcia auta w realu:







To co nie jest różowe.Nie wiem jak można zaniedbać tak auto :axe:



I wspomniana dziura w bażniku.

moniaquba - 28-11-2012, 13:22

dziury w bagażniku chyba nie dodałeś.. no kielichy to standard maska też - niestety..
Tomek - 28-11-2012, 13:25

moniaquba napisał/a:

dziury w bagażniku chyba nie dodałeś.. no kielichy to standard maska też - niestety..


kielichy w iście opłakanym stanie
to nie jest aż taki standard, nie w takim stopniu
maski w Galancie też nie gniją seryjnie (jeśli nie były wcześniej naprawiane)

piotrkor1 - 28-11-2012, 13:26

moniaquba napisał/a:
dziury w bagażniku chyba nie dodałeś..

Bateria w aparacie padła.Chciałem dodać jeszcze zdjęcia podwozia i nici wyszły.

piotrkor1 - 28-11-2012, 13:32

tomek84 napisał/a:
moniaquba napisał/a:

dziury w bagażniku chyba nie dodałeś.. no kielichy to standard maska też - niestety..


kielichy w iście opłakanym stanie
to nie jest aż taki standard, nie w takim stopniu
maski w Galancie też nie gniją seryjnie (jeśli nie były wcześniej naprawiane)

Po oględzinach z moim kolegą stwierdziliśmy,że wymieniano błotnik od strony pasażera i zderzak.Może jakaś przygoda?
Kielichy gniją od spodu i jak już widać rdzę z góry to może być kiepsko.
Na kanale stwierdziłem,że do wymiany łączniki przód, tył(z gumami),sworznie wahaczy tylnych lewy i prawy.Zawiecha wygląda no ryginał,na prostych z przodu są oryginalne naklejki,jedyny zamiennik to prawy banan.

Tomek - 28-11-2012, 13:34

piotrkor1, rozumiem, że Ty go będziesz przekładał na europejca?
piotrkor1 - 28-11-2012, 13:35

tomek84 napisał/a:
kielichy w iście opłakanym stanie
to nie jest aż taki standard, nie w takim stopniu
maski w Galancie też nie gniją seryjnie (jeśli nie były wcześniej naprawiane)

Stwierdzam,że ten facet z Belgii nic nie robił z blachą po kupnie auta.

piotrkor1 - 28-11-2012, 13:36

tomek84 napisał/a:
rozumiem, że Ty go będziesz przekładał na europejca?

Prawdopodobnie,częściowo,być może,nie do końca jestem przekonany do przekładki.

swinks_UK - 28-11-2012, 13:55

piotrkor1 napisał/a:

Stwierdzam,że ten facet z Belgii nic nie robił z blachą po kupnie auta.

Bo by go kosztowało więcej niż sam zakup drugiego auta. :wink:

Szczerze... widziały gały co brały :mrgreen:

swinks_UK - 28-11-2012, 13:56

piotrkor1 napisał/a:
Zostawiam na razie temat zegarów może ktoś coś podpowie?

Załóż temat w odpowiednim dziale to się dowiesz... :wink:

swinks_UK - 28-11-2012, 13:59

piotrkor1 napisał/a:
sveno napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
wycieraczkę na tylnej szybie
rarytas :)

1.Dodatkowe wyposażenie auta było w opcji za dopłatą.


W vr4 chyba nie było takiej opcji, przynajmniej jest to 1szy vr4 z taką wycieraczką jakiego widzę :wink:

Hugo - 28-11-2012, 14:20

Lewy kielich jeszcze do odratowania bez spawania od góry. Tylko z dołu wyciąć zgnitą blachę , wyczyścić, zakonserwować i zaspawać. Maska to jakaś masakra, na mojej nie ma śladu korozji, wiec to raczej nie standard.
tomek84 napisał/a:
kielichy w iście opłakanym stanie
Żartujesz chyba... piotrkor1 biorąc powyzsze pod uwagę przyjrzyj się dobrze podłużnicom tylnym w okolicach mocowania wahacza wzdłużnego.
Tomek - 28-11-2012, 14:24

Hugo napisał/a:
tomek84 napisał/a:
kielichy w iście opłakanym stanie
Żartujesz chyba... piotrkor1 biorąc powyzsze pod uwagę przyjrzyj się dobrze podłużnicom tylnym w okolicach mocowania wahacza wzdłużnego.


no fakt
lewy jest jeszcze jako taki
prawy już dużo gorszy
a ja myślałem, że u mnie była tragedia

m6riano - 28-11-2012, 16:13

piotrkor1 napisał/a:
Nie wiem co może być przyczyną awarii?

U mnie czasami jak wyjmowałem zegary to sie podwijała taśma-sprawdź to.
druga opcja to sprawdź czy są wszystkie wkręty, bo czasami wystarczy że nie dokręcisz do końca zegarów i nie działa właśnie obrotomierz..



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group