[97-04]Galant EAxA/W - [EA2A/W 2.0] Problem z obrotami na zimnym silniku i nowe cud
m6riano - 08-12-2012, 19:51
cichy1124, który kabel?
zasilający cewke?
możesz wrzucić foto?
cichy1124 - 08-12-2012, 20:13
Ten pierwszy kabelek.
Auto ewidentnie nie pracowało na wszystkich cylindrach. teraz nie jestem w stanie nawet odpalić...
Hugo - 08-12-2012, 20:18
cichy1124, co to za rzeźba w tych kablach?
cichy1124 - 08-12-2012, 20:28
były kiedyśtam przegryzione przez jakiegoś zwierza(takiego kupiłem) Ale są zlutowane i zabezpieczone, ale zrobione mało estetycznie...
m6riano - 08-12-2012, 21:25
cichy1124, Kup jakieś używki w dobrym stanie...i twoje problemy przejdą do przeszłości..;-)
cichy1124 - 09-12-2012, 01:42
no właśnie taki mam plan, ale ciężko dostać taki kabel...
m6riano - 09-12-2012, 05:12
cichy1124, kurde widzisz jakbyś sie zgłosił wcześniej to bym ci z mojego rozbitka wyjął i wysłał za bro...ale teraz to już niewiele z niego zostało...ale poszukaj na alledrogo lub wrzuć temat w dziale kupie
cichy1124 - 09-12-2012, 10:11
no spoko, poszukam narazie chce to jakoś podłączyć, żebym dojechał do mechanika.
W ktorym miejscu znajduje się jakaś najbliższa kostka, złącze żebym mógł w całości bez lutowania wymienić ten kabel? czy lepiej kupić samą kostkę z kawałkiem kabla i zlutować to razem?
robertdg - 09-12-2012, 15:00
Kostke da sie rozebrać i naprawić.
Arson88 - 21-12-2012, 14:13
Panowie o który czujnik chodzi dokładnie? Bo mam takie same objawy jak kolega. http://www74.zippyshare.com/v/22564341/file.html o 1 czy 2? wybaczcie za link ale jeszcze nie ogarnąłem do końca
Hugo - 21-12-2012, 16:28
Arson88, chodzi o nr 1.
marcinzam - 21-12-2012, 20:14
W IC jest po rabacie pewnie około 30 zł http://sklep.intercars.co...O&towkod=9F5ADC
Arson88 - 22-12-2012, 17:43
marcinzam dzięki za pomoc jednak mam używkę z innego silnika i przełożyłem go poprostu:) no i po odpaleniu faktycznie przestał przerywać więc domniewam że to była jego wina. dziękuję jeszcze raz za odpowiedzi
tnalag - 03-01-2013, 10:17
Witam mam następujący problem. Auto ciężko odpala po dłuższym postoju, szarpie podczas jazdy z stałą prędkością i po dodaniu lub puszczeniu gazu. Objawia to się tak, że jak chcę mocniej przygazować na dwójce ciągnie ładnie po zmianie na trójkę jest najpierw mocne szarpnięcie i potem idzie ładnie. Po ruszeniu z jedynki lekkie szarpnięcie, na dwójce jest w miarę ok, na trójce już szarpie wyraźnie gorzej, 4 i 5 bieg jest ok. Wymieniłem cewki(po wymianie przez jakiś czas było minimalnie lepiej, teraz znów jest tak samo), świece, kable są ok żadnych przebić. Misiek muli do jakiś 2.5 -3 tyś obrotów.Auto w mieście dużo pali na trasie jest ok. Poczytałem trochę tutaj na forum i na innych również i wymyśliłem że może to być EGR lub sonda lambda. Już mi ręce opadają
[ Dodano: 03-01-2013, 10:18 ]
Zapomniałem dodać. Trochę smierdzi paliwem z wydechu i coś nie tak ze spalaniem było jak byłem na przeglądzie
[ Dodano: 03-01-2013, 10:19 ]
błąd coś nie tak ze spalinami a nie spalaniem
robertdg - 03-01-2013, 18:18
przydałoby się coś wiecej w postaci wydruku z analizatora spalin, albo logi podczas pracy
|
|
|