To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - 4G93 i regulacja zaworów

i9i - 26-12-2012, 12:01

PINO87 napisał/a:
wtedy jeszcze bardziej będziesz slyszal klekoczące zawory :D walczyl z zarastającą przepustnicą
jak się dba tak się ma, czyszczonko trwa pół godzinki na ławce przed blokiem, zawory klepią jak oleum mało (jak słyszę cykanko to wiem, że trzeba dolać). Ogólnie takie podejście nie kupuj bo to się psuje i tamto też jest dla mnie podejściem zacofanym, auto kupuje się po to by nim jeździć a nie ciągle naprawiać. Ludziska wiedzą, że padają dwumasy, lecą wtryski, DPFy, gniją budy, mieli konwertery i siadają instalacje oraz wszystkie inne bolączki ale i tak kupują to, co imię podoba.
PINO87 - 26-12-2012, 13:19

i9i napisał/a:
PINO87 napisał/a:
wtedy jeszcze bardziej będziesz slyszal klekoczące zawory :D walczyl z zarastającą przepustnicą
jak się dba tak się ma, czyszczonko trwa pół godzinki na ławce przed blokiem, zawory klepią jak oleum mało (jak słyszę cykanko to wiem, że trzeba dolać). Ogólnie takie podejście nie kupuj bo to się psuje i tamto też jest dla mnie podejściem zacofanym, auto kupuje się po to by nim jeździć a nie ciągle naprawiać. Ludziska wiedzą, że padają dwumasy, lecą wtryski, DPFy, gniją budy, mieli konwertery i siadają instalacje oraz wszystkie inne bolączki ale i tak kupują to, co imię podoba.

pierwsze to wiedzieć jaka wersja silnikowa jest najlepsza w danym aucie
tak wlaśnie jest :D
apropo zaworów klepią i cykają czy jest za malo oleju czy nie bo to takie silniki
a wersja gdi to taka plaga że zamiast nią jezdzić trzeba ją naprawiać...
to samo sie tyczy tego śmiesznego klekota renówki 1.9td to już w ogóle porażka totalna

ReaperEzg - 27-12-2012, 15:53

spokojnie panowie, nie będziemy się spierać co kto ma lepsze, albo jaki motor jest najmniej zawodny, bo do tego widzę zmierza ta rozmowa. Zaraz po nowym roku, postaram się zakupić jakiś specyfik i oddam auto na wymianę, zalany był półsyntetyk valvoline, zaleje syntetyk.
PINO87 - 27-12-2012, 18:27

odradzał bym tego a jaki masz ten valvoline? max live?
jak vtak to ten olej jest bardzo żadki prawie jak pełny syntetyk choć niby jedni go chwalą inni wręcz przeciwnie
z mojej strony mogę ci polecić mobila 10w40

ReaperEzg - 28-12-2012, 14:06

tak, max life, już nie pamiętam dokładnie, ale przed wyborem oleju, wpadła mi w ręce tabela z wiodącymi olejami oraz ich lepkość, właściwości i coś tam jeszcze. Zresztą zakładałem temat o wyborze smarowania do motoru. Mobilem to zalewałem sobie opla z jednostką ośmiozaworową. Zaleje syntetyk i zobaczymy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group