To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - Galant II generacji `84 z Warszawy może kogoś zainteresuje

xcracing - 30-12-2012, 10:05

Doti napisał/a:
[IMG=http://img138.images...673j.jpg][/IMG]

To chyba wersja z USA. Fajny.

gondoljerzy - 31-12-2012, 09:13

To akurat model Sapporo, czyli taki jakby mocno liftingowany Galant E1x.
milo - 31-12-2012, 14:53

gondoljerzy napisał/a:
To akurat model Sapporo

Sapporo to chyba jest 2- drzwiowy :?:

Galant - Sigma http://www.youtube.com/watch?v=Nfbpt0nJG5Y

gondoljerzy - 31-12-2012, 16:02

Starsze Sapporo to było dwudrzwiowe coupe, a nowsze to było właśnie to co wstawiłeś na filmie, chociaż tylko na rynek europejski poszło pod nazwą Sapporo, a np na australijski nazywało się Eterna.
milo - 31-12-2012, 16:22

Jak na swoje lata i te wyposażenie szok
Kiedyś widziałem Sapporo na żywo i wielkie zdumienie a było to dawno temu ,już teraz takich samochodów się nie robi :(

kamilek - 31-12-2012, 16:37

Tak naprawdę to może być Galant Sigma, może być Sapporo, może być Galant wer. USA, może V300, wszystkie one były prawie identyczne, dopiero osobiste oględziny dadzą ostateczną odpowiedź 8)
I pneumatyczne DZIAŁAJĄCE zawieszenie, to dopiero rarytas, i takie cudeńko chowa się w Warszawie a ja nic o nim nie wiedziałem :roll: Niech się jeszcze okaże że tam siedzi V6, pielgrzymka na kolanach do Wa-wy się szykuje :prayer:

Doti - 02-01-2013, 16:20

DOKŁADNIE TO JEST GALANT SIGMA. PNEUMATYTKA DZIAŁA, ALE NIESTETY SPORO TO KOSZTOWAŁO. NOWE AMORY TO RZĄD KILKU TYSIĘCY :( CO DO SILNIKA, TO NIESTETY ZAWIODĘ, ALE NIE ORYGINAŁ (TAKI JUŻ BYŁ WSADZONY W MOMENCIE ZAKUPU). HEHEHE MOŻE NIEBAWEM WYJEDZIE NA WARSZAWSKIE DROGI, A NA RAZIE ODPOCZYWA SOBIE U MNIE NA PODWÓRKU :P

[ Dodano: 02-01-2013, 16:21 ]
także z pielgrzymki nici :)

kwazar1 - 07-01-2013, 19:22

V3000 ma nadwozie Galanta E1X, nie Sapporo, tak więc nie może to być vV3000. Stawiam, że to jest Sapporo.
carl18 - 07-01-2013, 19:55

Przepraszam, że tak trochę poza temat wykroczę. Czy Galant w tej budzie (do 87r) z silnikiem 2.4, pełna elektryka był często produkowany, czy raczej model liczony dziś w sztukach?
kamilek - 09-01-2013, 00:29

Galant ogólnie nie jest/był mega popularnym autem. Kiedyś podobno sporo tego jeździło, u nas dużo diesli, na zachodzie właśnie 2.4 na wypasie. Dziś, jak ustrzelisz takiego Galanta, to leć od razu do kolektury, to jest Twój szczęśliwy dzień :)
kwazar1 - 09-01-2013, 10:51

Kiedyś na You Tubie znalazłem filmik z Niemiec gdzie gościu ma dwa galanty E16 i trzy Sapporo. Teraz faktycznie nie ma ich dużo u nas w kraju. U mnie w Przemyślu kiedyś było 4-5 galantów E1X w różnych wersjach. Długo potem był tylko mój, teraz ktoś jeździ dieslem, więc są dwa. Kamil, ja takich losów ustrzeliłem dwa.
carl18 - 09-01-2013, 11:23

O to chodzi, że mieliśmy w rodzinie takiego galanta. Na klapie bagażnika miał oznaczenie "exe". W środku wszystkie szyby elektryczne, lusterka elektryczne, welurowa tapicerka, rolety. Skrzynia manualna, silnik 2.4 benzyna. Posiadał dokładkę zderzaka z przodu + progi. Dlatego tak mnie to zaciekawiło, bo faktycznie tego modelu już się nie spotyka.
kwazar1 - 09-01-2013, 22:04

Ach, tą dokładkę zderzaka bym przygarnął. A jaki kolor był?
carl18 - 11-01-2013, 17:21

Był to odcień koloru srebrnego/złotego. Dokładnie nie umiem określić koloru : ) . Ta dokładka niestety została uszkodzona po zderzeniu chyba z dzikiem. Kiedyś jeszcze miałem progi od tego samochodu, ale też się ich pozbyłem. Szkoda, bo całkiem niedawno galant został zezłomowany. Gdybym miał fundusze, pewnie został by odrestaurowany. Jedno co mogę powiedzieć o tym modelu to to, że był niezawodnym autem, a zarazem wygodnym i dość żwawym.
kwazar1 - 11-01-2013, 21:55

Zezłomowany :( Szkoda, parę części bym przygarnął, szczególnie silnik.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group