To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant/Legnum VR4 EC5A/W 97-02 - przekladka napedu FWD na 4x4

telewizoor - 28-10-2014, 19:18

Czyli Gala po 99 roku, tak? A gdybym miał innego dawcę?
Hubeeert - 28-10-2014, 22:18

telewizoor napisał/a:
Czyli Gala po 99 roku, tak? A gdybym miał innego dawcę?

Nie, po 2002 roku.

Zapomnij o katalizatorze oraz przyszykuj worek kasy dla blacharza.

telewizoor - 29-10-2014, 07:58

Z tego co piszesz wnoszę, że cała robota wymaga tyle zachodu co uturbianie zwykłego Galanta, czyli przerost formy nad treścią :) dzięki, pozdro
swinks_UK - 29-10-2014, 18:06

Hubeeert napisał/a:
telewizoor napisał/a:
Czyli Gala po 99 roku, tak? A gdybym miał innego dawcę?

Nie, po 2002 roku.

Zapomnij o katalizatorze oraz przyszykuj worek kasy dla blacharza.

Dokładnie to listopad 2000 roku (JDM), na EU to będą już roczniki od 2001 w górę. :wink:

[ Dodano: 29-10-2014, 17:16 ]
W skrócie, następujące kryteria musisz spełniać:
- biorca: Galant z rocznika 2001 wzwyż w wersji V6, a jeśli nie, to posiadać magiel i sanki z takiego Galanta
- dawca: idealnie kompletny VR4
Do przełożenia:
- silnik z vr4
- osprzęt silnika vr4
- zrobienie hybrydy z wiązek v6 i vr4
- przełozenie ecu, plus niektórych pinów we wtyczce ecu
- orurowanie intercoolera
- intercooler
- dolot (kolektor, przepustnica, pucha filtra, maf, kominek)
- wzmocnione sprzęgło z FTO, np. ACT
- downpipe z vr4 i katalizator z vr4
- zderzak przedni z Avance, lub vr4 co by zmieścił intercooler
Przeróbka/dorabianie:
- mocowanie wastegate actuatora z przedniego turbo
- węże wodne do turbo
- układ wydechowy od kata do tłumika
Tyle co pamiętam, tak z głowy... :wink:

Hubeeert - 29-10-2014, 19:08

Dodatkowo ogarnięty blacharz musi zrobić dwie rzeczy:
1. Wspawanie idealnie w linii zgodnej z tym co było w VR4 podpór wału
2. Wstawienie kotew w podłużnice pod tylne sanki
Zabawa z wiązką będzie trochę bardziej skomplikowana bo wiązkę z VR4 trzeba przełożyć całą i poprzedłużać ją do LHD
Katalizator w żaden sposób się nie zmieści do tunelu więc przegląd będzie kłopotem.

swinks_UK - 29-10-2014, 19:47

Nie musi Hubercie. :mrgreen:
Pytanie dotyczyło zrobienia tzw. VR2 czyli 6A13TT z napędem FWD :wink: Przynajmniej ja to tak zrozumiałem.
W innym przypadku czyli robienie szczepa AWD... masz całkowitą rację.

Ale generalnie to, ośka będzie się słabo prowadziła na mokrym (w 2 przypadkach które znam, chłopaki ściągali z USA przedni mechanizm różnicowy LSD za jakieś koszmarne pieniądze), a szczep AWD będzie większą rzeźbą niż VW z przystanku autobusowego. :mrgreen:

i9i - 29-10-2014, 19:52

swinks_UK napisał/a:
Pytanie dotyczyło zrobienia tzw. VR2 czyli 6A13TT z napędem FWD

Niestety Tomek, pytanie dotyczyło 6a13 N/A 4WD czyli o przekładkę napędów. :mrgreen:

robertdg - 29-10-2014, 21:07

Nie dramatyzujcie dobry fachowiec plus potrfel z dolarami i mozna cuda działać, z pasji rózne rzeczy mozna stworzyć wtedy nie patrzy sie na koszt wykonania porównując do kosztu zakupu równego "egzotyka"
danino88 - 29-10-2014, 22:00

możesz zrobić w swojej budzie ale będzie duuzo trudniej... :)
Tomek - 30-10-2014, 09:21

swinks_UK napisał/a:

Dokładnie to listopad 2000 roku (JDM), na EU to będą już roczniki od 2001 w górę. :wink:


w Europie "po drugim lifcie" to auta modelowo 2001 (jedynka w VINie na 10 pozycji), a produkcja już około marca 2000 roku, może wcześniej, ale w 03.2000 już na pewno



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group