Outlander II GEN Techniczne - Reprogram - ochrona turbosprężarki
rezon - 10-01-2013, 20:28
Andrex napisał/a: | Tak od nowości, przebieg mam śmieszny bo niecałe 50000 ( na co dzień jeżdzę autem służbowym ). Outek jest ruszany raz w miesiącu na weekend ( latem częściej ) oraz na urlopy ( Chorwacja, Bułgaria ) - być może przez 6 tygodni postoju kieronice turbiny się przyblokowały ? | A jak jeździsz? spokojnie czy raczej ciężko? Jeśli to pierwsze to jak najbardziej możliwe. Znajomemu przy nieco większym przebiegu zaczęło wywalać błędy i wchodzić w tryb awaryjny. Zawsze oszczędnie jeździ, z dostojenstwem . Po prostu rzadko dawał popracować turbinie. Nie puścił ci "bąka" ostatnio?
Ja miałem ciężką nogę, więc kierowniczki pracowały cały czas Teraz też często pracują ale to już benzynowe
Andrex - 11-01-2013, 10:44
Staram się jeździć jak turbodieslem przystało... jak jest nagrzany to podczas przyśpieszania pełny but... studzić turbo itp. wszystko zgodnie z przykazaniami dla tubodiesla
rezon - 11-01-2013, 13:04
to zaklejenie się kierowniczek byłoby dość dziwne przy tak niskim przebiegu - sposób eksploatacji wręcz modelowy . Jak stoi, to się same nie zaklejają . Czyli raczej ten update oprogramowania - zadzwoń/napisz do MMC i zapytaj czy mają obecnie jakieś akcje dot. silników 2.0DID w Outkach.
Gunner - 15-01-2013, 17:49
Jezdz do Masterstuning Wawa (zero reklamy) .Olej servis, i papudrakow.!!
|
|
|