Nasze Miśki - CJ4A Sport Edition <<>> Spam
SPAM - 28-01-2013, 19:38
m6riano napisał/a: | czarne fele to mogą pasować do evo jak będą w rozmiarze 18..;-) |
Colt na większych kołach niż 15 wygląda źle bo to małe auto.
Najważniejsze że mi się podobają ale dziękuje za uwagi, zawsze dobrze usłyszeć szczerą opinie
Rafal_Szczecin - 28-01-2013, 20:12
SPAM napisał/a: | olt na większych kołach niż 15 wygląda źle bo to małe auto. |
moj na 16'stkach wygladal oblednie, a i tak uwazam, ze byly zdecydowanie za male .
m6riano - 28-01-2013, 20:37
Teraz jest tendencja do pchania wielkich felg w małe auta paczta np. minimoris czy smarty, na 16tkach zapierniczają..
SPAM - 25-03-2013, 16:57
Hej nowe dwa filmy
Przyśpieszenie
Problem z wyciem
Wyje przy wyższych prędkościach zależnie od ruchu kierownicą. Ale tylko na zimówkach starych i nowych, za to letnie cisza
Domyślam się że to "zbieżność" ale chciałbym się upewnić zanim wyskoczę z $.
Zależy mi na usunięciu usterki ponieważ zaraz zakładam nowe nówki letnie gumki, a nie chciałbym by nierówno się ścierały.
Jeśli winą jest dla mnie bardzo ogólne pojęcie zbieżności, to którą opcje wybrać?
Zbieżność przód -70 zł.
Zbieżność przód tył-120 zł.
Katy + zbieżność przód -130 zł.
Kąty +zbieżność przód/tył- 140 zł.
W coltach jest aż tyle rzeczy do regulacji??
SPAM - 01-04-2013, 13:24
między czwartkiem a sobotą sporo sie działo przy aucie.
-) wymienione łącznik stabilizatora, który się zgubił na polskich drogach (wina wycia)
-) Łożyska przód (Wystąpiły trudności i nie dało rady uratować czujnika ABS i teraz jeżdżę bez)
-) Zrobiona zbieżność
-) spolerowany rant felgi plus dodany element.
A tutaj z dekielkiem i naklejka oz od Maniac, krzywo przyłożone na sztukę
Tutaj porównanie po zdjęciu lakieru Lewa a prawa po szlifowaniu papierem ściernym ale jeszcze nie na mokro
po szlifowaniu papierem ściernym ale jeszcze nie na mokro, brudna
Tutaj już po całej pracy
całość oceniam na 6-7godz roboty dla kogoś kto robi to pierwszy raz, obecnie zszedłbym już do 5godz i nie popełniał błędów. Zwłaszcza tych co uszkadzały czarny lakier ;]
koszt łącznie z paliwem do samochodu na kręcenie Felą ok 50zł może 60zł
Jak bym gdzieś oddał chcieli 100zł od felgi więc 350zł w kieszeni plus. Ale lekko nie było, zwłaszcza dokuczało mi zimno.
Polecam robić w lato bo woda plus zima i mały wiaterek od kręcącej się felg, to średnie połączenie
Całość będę jeszcze poprawiał bo chce jeszcze lepszy efekt. Ale teraz to już kosmetyka.
mkm - 01-04-2013, 16:01
SPAM, z polerką nawet jeszcze na półmetku nie jesteś... na razie masz je zmatowione, a nie wypolerowane.
6godzin to na felgę można liczyć, a nie na komplet...
Polerowanie na aucie (jak dobrze zrozumiałem) uważam za chore i dziękuj, że masz ręce całe.
SPAM - 01-04-2013, 16:10
Nie chce mega lustra, choć jak pisałem będę je jeszcze poprawiał.
Też rozważałem za i przeciw na samochodzie uważając że to trochę ryzykowne. Jednak nie miałem innego wyjścia z uwagi na brak możliwości. A zawsze jest większe bądź mniejsze ryzyko robiąc cokolwiek.
mkm - 01-04-2013, 16:13
SPAM, "zaprzyjażnij" się z wulkanizatorem niech Cię wpuści na godzinkę na maszynę.
Też niebezpiecznie, ale koło w 100% stabilne.
Wiertarką doleć do 2000, a końcowe papierki plus filc na maszynie.
Jak już musisz na aucie to zabezpiecz zawieszenie, bo kręcenie kołem na podnośniku może się źle skończyć.
SPAM - 01-04-2013, 16:26
Jak robisz wiertarką to podobno idzie nierówno.
Ja w moim pseudo garage auto postawiłem przód na wielkich pustakach, tył ręczny (mam jak żyleta) plus kołki z przód i tył opony. Zanim zabrałem się do roboty bujałem autem na chama by sprawdzić stabilność. Auto tyłem do drzwi garażu a je otworzyłem by spaliny uciekały.
Bezpieczniejszych warunków raczej nie będzie.
Ja przy pracy sugerowałem się tym http://www.youtube.com/watch?v=LxxG4A4OgHI
oraz przekopałem nieźle neta. Dużo osób tak robi.
Niestety na żywo nie miałem wzorca więc radziłem sobie jak umiałem lub uważałem że jest ok.
Została poprawka.
Papiery użyłem 120 (chyba) potem wodne 1000, 2000 i na koniec 2500 średnio zużywałem jeden arkusz na koło.
Następnie pasta polerska i filc. Tutaj zabrakło mi wiedzy ile to robić i jak. muszę kupić filc bo miałem zamało bo tylko jedno kółko polerskie a teraz będę szukał w arkuszach.
Teraz wiem że jechałem brudnym filcem, ale nadal nie wiem czy czyścić go czy brać nowy.
Arecki89 - 01-04-2013, 17:03
ja robiłem kompleksowo BBSy kumplowi i robiłem wszystko ręcznie
SPAM - 01-04-2013, 17:05
Arecki89
dużo mniejsza powierzchnia ale i tak podziwiam, ile Ci na to czasu poszło?
Arecki89 - 01-04-2013, 17:08
w roboczo godzinach ok 20 z tym, że przyjechały całe czarne i ściągałem farbę z rantów
SPAM - 01-04-2013, 17:14
Arecki89 napisał/a: | w roboczo godzinach ok 20 z tym, że przyjechały całe czarne i ściągałem farbę z rantów |
Też ściągałem czarny lakier, jak by ktoś chciał to robić polecam wybór środka nakładanego pędzelkiem, moj był w sprayu co komplikowało mocno.
Czas pracy można przeliczyć na podobny, u mnie koło kręciło się na 4-ce więc szybko tarło.
Jak możesz to pochwal się ile kumpla podliczyłeś za to
Arecki89 - 01-04-2013, 17:26
ja używałem tego, w mojej ocenie najlepszy środek do ściągania powłok
kumpla robiłem po znajomości, nie pamiętam dokładnie ile wziąłem za to chyba coś koło 200 zł co uważam, że przy malowaniu rotorów i polerowaniu rantów to była śmieszna cena. Jak się potem okazało żalił się innym, że niby po znajomości a zdarłem z niego strasznie, to taka przestroga na przyszłość jak się coś robi znajomym.
SPAM - 01-04-2013, 17:31
Arecki89,
Tak to bywa z znajomymi...
Dobra robota nieźle Ci to wyszło.
Powiedz mi jaki filc polerski użyłeś? Filc się czyści czy bierze nowy co chwilę?
|
|
|