To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Forum ogólne - Samochody z dobrą blacharką

robertdg - 04-02-2013, 21:22

emefe napisał/a:
A jak sobie radzą Francuzy? Auta z 2003+ np. Grand Scenic, Grand Picasso
Blacharsko bardzo dobrze, elektronicznie już gorzej, wygodne ale niezbyt trwałe zawieszenia
mjsystem - 04-02-2013, 22:19

robertdg napisał/a:

emefe napisał/a:
A jak sobie radzą Francuzy? Auta z 2003+ np. Grand Scenic, Grand Picasso
Blacharsko bardzo dobrze, elektronicznie już gorzej, wygodne ale niezbyt trwałe zawieszenia


Jak poprzednio pytałeś V70, to poprawna jednostka, tyle, że 2-giej generacji, potem różnie. Francuzów nie polecam. Popatrz na Accorda. Wart uwagi.

swinks_UK - 04-02-2013, 23:00

rosomak1983 napisał/a:
Juz nieco stare ale jedna z lepszych blacharek ma Lancia Kappa, kolega ma jedna juz pare dobrych lat. Blacha jest po prostu cudowana, wogóle nie gnije, do tego stopnie ze uderzony błotnik przedni z zgieciem i odpryskiem lakieru po trzech latach nie ma u kolegi ani kropki rdzy, najlepszy ocynk jaki w zyciu widziałem. Sam miałem kappe 3.0 V6 ani grama rdzy, zupełnie ten problem odpada przy tym modelu :D

Potwierdzam :wink:
Sam jeździłem onegdaj Deltą HF i potem Dedrą. Mnóstwo części dzielonych z Fiatem (Tipo i Tempra), ale blachy miały mega ocynk i ruda się tych aut nie trzymała. :mrgreen:

meydey000 - 05-02-2013, 18:12

swinks_UK napisał/a:
rosomak1983 napisał/a:
Juz nieco stare ale jedna z lepszych blacharek ma Lancia Kappa, kolega ma jedna juz pare dobrych lat. Blacha jest po prostu cudowana, wogóle nie gnije, do tego stopnie ze uderzony błotnik przedni z zgieciem i odpryskiem lakieru po trzech latach nie ma u kolegi ani kropki rdzy, najlepszy ocynk jaki w zyciu widziałem. Sam miałem kappe 3.0 V6 ani grama rdzy, zupełnie ten problem odpada przy tym modelu :D

Potwierdzam :wink:
Sam jeździłem onegdaj Deltą HF i potem Dedrą. Mnóstwo części dzielonych z Fiatem (Tipo i Tempra), ale blachy miały mega ocynk i ruda się tych aut nie trzymała. :mrgreen:


ja również posiadałem lancie theme (rządówkę) i również miałem odprysk na błotniku przednim. jak go kupiłem to już był, nie naprawiałem i jeżdziłem tak przez 2 lata i nawetnie przyłapała rdza.

cns80 - 05-02-2013, 18:56

Mam wrażenie że autor tematu określając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż, a nie truchła z ubiegłego wieku ;)
Przed rokiem 1998 można było znaleźć mnóstwo dobrych blacharsko samochodów i Lancie nie są tu fenomenem.

emefe - 05-02-2013, 22:01

Mam nadzieję, że temat przyda się nie tylko mnie. Nie ma co ukrywać, że od pewnego wieku auta naprawa blachy generuje najwyższe koszty. No może poza turbo, dwumasą i podobnymi sprawami, ale to na inny topic...
Czy ktoś wie jak sobie radzi Primera P12?

swinks_UK - 06-02-2013, 11:00

cns80 napisał/a:
kreślając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż,

Nie ma takich :badgrin:
Jedno z kryteriów musi być zmodyfikowane. :wink:

mjsystem - 07-02-2013, 19:19

swinks_UK napisał/a:

cns80 napisał/a:
kreślając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż,

Nie ma takich
Jedno z kryteriów musi być zmodyfikowane.


Ależ są :) Tyle, że temat dotyczy dobrej blacharki. I tu jest wielki problem, czy takie auta jeszcze produkują??? :shock:

cns80 - 08-02-2013, 11:18

swinks_UK napisał/a:
cns80 napisał/a:
kreślając pułap 40 tyś zł i jednocześnie wskazując przykładowe samochody miał na myśli auta ok. roku 2003 i wzwyż,

Nie ma takich :badgrin:
Jedno z kryteriów musi być zmodyfikowane. :wink:
Zgadzam się :) Powinno brzmieć: "z jak najlepszą blacharką" :)
tomekrvf - 16-02-2013, 20:42

Ja mam Alfę 147' z 2005 i auto od spodu,śruby zawieszenia itp wyglądają jak nowe. Jak ogłądałem ostatnio mojego galanta to trochę mi się smutno zrobiło...
Kesz - 17-02-2013, 09:03

Alfa daje 8 lat gwarancji na perforacje, także wcale się nie dziwię stanem twojego auta..
krzychu - 17-02-2013, 10:36

Kesz napisał/a:
Alfa daje 8 lat gwarancji na perforacje,


A Mitsubishi ile? 12 lat?

Ha właśnie zauważyłem, że Mitsubishi mogło by się reklamować lepiej niż fiat (milion km) bo w mitsubishi nie ma limitu w pierwszych 2 latach.

robertdg - 17-02-2013, 19:45

tomekrvf napisał/a:
Ja mam Alfę 147' z 2005 i auto od spodu,śruby zawieszenia itp wyglądają jak nowe. Jak ogłądałem ostatnio mojego galanta to trochę mi się smutno zrobiło...
No ale chyba jakaś różnica wiekowa pomiędzy tymi autami jest, wielu takich by sie znalazło co by powiedzieli jak w przeciagu roku ruda potrafi schrupać auto. Wszystko zalezy od stanu użytkowania i czasu wyprodukowania, niestety technologie płyną z czasem :P
gzesiolek - 17-02-2013, 22:09

Ja mam na codzien porownanie Lancer 2008 vs Grande Punto 2010 i roznicy w rdzewieniu nie widze... lakier Fiat ma lepszy(twardszy i grubszy, choc wg co poniektorych na tym forum to tylko moje przewidzenia), ale na podwoziu czy srubach osad rudej identyczny...

Wg mnie wiecej zalezy od bezwypadkosci niz marki auta... poza felernymi seriami to zdrowe auto bedzie mialo dluzej zdrowe blachy niz pukane...

Kesz - 18-02-2013, 14:03

gzesiolek napisał/a:
...na podwoziu czy srubach osad rudej identyczny...


Są kierowcy, którzy po zimie nie myją podwozia z soli, tyle co kałuże im wypłuczą, na śrubach to widać.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group