To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - a miał być kolejny vr4 ...

sveno - 06-02-2013, 11:01

to są te same auta?
Co to za spoiler z tyłu wstawiłeś?

danino88 - 06-02-2013, 11:20

Cytat:
to są te same auta?


tak ;) tylko kolor i brud zależy od fotografa :)

Cytat:
Co to za spoiler z tyłu wstawiłeś?


od galanta :) Narzeczonej bardziej się podoba niż te 2 co sprzedaję :) Ale miała wybór :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

MKV - 07-02-2013, 11:56

danino88 napisał/a:

ja w dalszym ciągu żałuję że nie kupiłem od Mateusza białego galanta przed Derpin-em


Mój ci on :axe: :mrgreen:

Derpin napisał/a:

kołpaki ściągnij i stalówki na czarno :)


Ty to chyba lubisz stalówki :P
Ja to tylko alu i alu ;)

danino88 - 07-02-2013, 14:15

Cytat:
Ty to chyba lubisz stalówki
Ja to tylko alu i alu


To auto ma jeździć :) drugi stoi na alu zima lato 17' , a w planach 18' na lato, jeszcze jakieś ale ? :mrgreen:

Torp12 - 07-02-2013, 14:58

danino88 napisał/a:
jeszcze jakieś ale ? :mrgreen:


Po co robić swap na silnik którego utrzymanie przewyższa budżet właściciela ? :twisted: :twisted:

danino88 - 07-02-2013, 16:26

Cytat:
Po co robić swap na silnik którego utrzymanie przewyższa budżet właściciela ?


Nie rozumiem ;) chodzi o Julkę i vr4 ?

Anonymous - 07-02-2013, 18:04

Torp12 napisał/a:
Po co robić swap na silnik którego utrzymanie przewyższa budżet właściciela ? :twisted: :twisted:


po to, że jedni chcą mieć mocne auto do upalania i ew normalnej jazdy, a drugie ma służyć jako typowy wół roboczy i nabijać kilometry ??

danino88 - 07-02-2013, 20:26

Cytat:
po to, że jedni chcą mieć mocne auto do upalania i ew normalnej jazdy, a drugie ma służyć jako typowy wół roboczy i nabijać kilometry ??


Dokładnie, vrem zrobiłem już sporo bo 12 tys km a tylko dlatego że nie miałem auta zastępczego po sprzedaży białasa. W październiku postanowiłem kupić drugie auto które będzie nabijało km, głównie Częstochowa-Wrocław-Łódź czyli miesięcznie szacuję 3tys km. Tym bardziej że na te trasy nie potrzebuję vrki a normalny ekonomiczny dupowóz :) Julka służy i będzie służyła do czego innego i jeśli będę wyrabiał się finansowo to zostanie u mnie na co najmniej 5lat :P :P :P

Torp12 - 07-02-2013, 23:42

Derpin napisał/a:

po to, że jedni chcą mieć mocne auto do upalania i ew normalnej jazdy, a drugie ma służyć jako typowy wół roboczy i nabijać kilometry ??


Auto do upalania?? Co niby przez to rozumiesz? Bo dla mnie to jakis nie za duzy pedzilot z wyprutym srodkiem i raczej malo idealnym stanem zewnetrznym :] A olbrzymi galant kombi no upalania to sredni pomysl jak dla mnie. Poza tym upalac to mozna gdzies na torze albo zamknietym odcinku jak masz dojscie a nie w miescie.

Ja poprostu nie rozumiem rzucania sie na potezne mocowo silniki skoro nie masz zeby lac w niego benzyne... Wstawiasz LPG, ok Twoja sprawa ale jak widac to i tak nie zalatwia sprawy :]

m6riano - 07-02-2013, 23:47

Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-)
Torp12 - 07-02-2013, 23:51

m6riano napisał/a:
Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-)


Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG. Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece? A w swoich ile silnikow zajezdzil? Do turlania sie LPG moze i dobry ale nie do mocnego turbo.

m6riano - 07-02-2013, 23:57

Torp12 napisał/a:
Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece?

nie przesadzaj...Bartek chyba wymienia co 10-15..
po za tym to właśnie POLSKA, nie Niemcy czy Anglia gdzie zarobki sa inne więc nikt nawet nie pomyśli o LPG.
Porównaj sobie takie zarobki/cena litra paliwa w takich chociażby Niemczech(ale i tam juz powoli tez patrzą w strone lpg)

karolgt - 08-02-2013, 00:08

Torp12 napisał/a:
m6riano napisał/a:
Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-)


Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG. Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece? A w swoich ile silnikow zajezdzil? Do turlania sie LPG moze i dobry ale nie do mocnego turbo.


lol, widać nie wiele wiesz o LPG :)

1) co 2 tys zmieniać świece? to co to za instalacja? z Poloneza żywcem przełożona i w dodatku bez regulacji?
2) co za problem z turbiną? turbo bo turbo czy po prostu nie wiesz co ono w ogóle robi i dlatego tak napisałeś że turbo z LPG nie pasuje?

Torp12 - 08-02-2013, 00:19

Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle.
m6riano - 08-02-2013, 00:23

LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE ;-)
bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group