| 
				
					| Nasze Miśki - a miał być kolejny vr4 ...
 
 sveno - 06-02-2013, 11:01
 
 to są te same auta?
 Co to za spoiler z tyłu wstawiłeś?
 danino88 - 06-02-2013, 11:20
 
 
  	  | Cytat: |  	  | to są te same auta? | 
 
 tak
  tylko kolor i brud zależy od fotografa   
 
  	  | Cytat: |  	  | Co to za spoiler z tyłu wstawiłeś? | 
 
 od galanta
  Narzeczonej bardziej się podoba niż te 2 co sprzedaję  Ale miała wybór       MKV - 07-02-2013, 11:56
 
 
  	  | danino88 napisał/a: |  	  | ja w dalszym ciągu żałuję że nie kupiłem od Mateusza białego galanta przed Derpin-em
 
 | 
 
 Mój ci on
     
 
  	  | Derpin napisał/a: |  	  | kołpaki ściągnij i stalówki na czarno
   | 
 
 Ty to chyba lubisz stalówki
   Ja to tylko alu i alu
   danino88 - 07-02-2013, 14:15
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Ty to chyba lubisz stalówki Ja to tylko alu i alu
 | 
 
 To auto ma jeździć
  drugi stoi na alu zima lato 17' , a w planach 18' na lato, jeszcze jakieś ale ?   Torp12 - 07-02-2013, 14:58
 
 
  	  | danino88 napisał/a: |  	  | jeszcze jakieś ale ?   | 
 
 Po co robić swap na silnik którego utrzymanie przewyższa budżet właściciela ?
     danino88 - 07-02-2013, 16:26
 
 
  	  | Cytat: |  	  | Po co robić swap na silnik którego utrzymanie przewyższa budżet właściciela ? | 
 
 Nie rozumiem
  chodzi o Julkę i vr4 ? Anonymous - 07-02-2013, 18:04
 
 
  	  | Torp12 napisał/a: |  	  | Po co robić swap na silnik którego utrzymanie przewyższa budżet właściciela ?     | 
 
 po to, że jedni chcą mieć mocne auto do upalania i ew normalnej jazdy, a drugie ma służyć jako typowy wół roboczy i nabijać kilometry ??
 danino88 - 07-02-2013, 20:26
 
 
  	  | Cytat: |  	  | po to, że jedni chcą mieć mocne auto do upalania i ew normalnej jazdy, a drugie ma służyć jako typowy wół roboczy i nabijać kilometry ?? | 
 
 Dokładnie, vrem zrobiłem już sporo bo 12 tys km a tylko dlatego że nie miałem auta zastępczego po sprzedaży białasa. W październiku postanowiłem kupić drugie auto które będzie nabijało km, głównie Częstochowa-Wrocław-Łódź czyli miesięcznie szacuję 3tys km. Tym bardziej że na te trasy nie potrzebuję vrki a normalny ekonomiczny dupowóz
  Julka służy i będzie służyła do czego innego i jeśli będę wyrabiał się finansowo to zostanie u mnie na co najmniej 5lat       Torp12 - 07-02-2013, 23:42
 
 
  	  | Derpin napisał/a: |  	  | po to, że jedni chcą mieć mocne auto do upalania i ew normalnej jazdy, a drugie ma służyć jako typowy wół roboczy i nabijać kilometry ??
 | 
 
 Auto do upalania?? Co niby przez to rozumiesz? Bo dla mnie to jakis nie za duzy pedzilot z wyprutym srodkiem i raczej malo idealnym stanem zewnetrznym :] A olbrzymi galant kombi no upalania to sredni pomysl jak dla mnie. Poza tym upalac to mozna gdzies na torze albo zamknietym odcinku jak masz dojscie a nie w miescie.
 
 Ja poprostu nie rozumiem rzucania sie na potezne mocowo silniki skoro nie masz zeby lac w niego benzyne... Wstawiasz LPG, ok Twoja sprawa ale jak widac to i tak nie zalatwia sprawy :]
 m6riano - 07-02-2013, 23:47
 
 Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-)
 Torp12 - 07-02-2013, 23:51
 
 
  	  | m6riano napisał/a: |  	  | Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-) | 
 
 Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG. Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece? A w swoich ile silnikow zajezdzil? Do turlania sie LPG moze i dobry ale nie do mocnego turbo.
 m6riano - 07-02-2013, 23:57
 
 
  	  | Torp12 napisał/a: |  	  | Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece? | 
 nie przesadzaj...Bartek chyba wymienia co 10-15..
 po za tym to właśnie POLSKA, nie Niemcy czy Anglia gdzie zarobki sa inne więc nikt nawet nie pomyśli o LPG.
 Porównaj sobie takie zarobki/cena litra paliwa w takich chociażby Niemczech(ale i tam juz powoli tez patrzą w strone lpg)
 karolgt - 08-02-2013, 00:08
 
 
  	  | Torp12 napisał/a: |  	  |  	  | m6riano napisał/a: |  	  | Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-) | 
 
 Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG. Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece? A w swoich ile silnikow zajezdzil? Do turlania sie LPG moze i dobry ale nie do mocnego turbo.
 | 
 
 lol, widać nie wiele wiesz o LPG
   
 1) co 2 tys zmieniać świece? to co to za instalacja? z Poloneza żywcem przełożona i w dodatku bez regulacji?
 2) co za problem z turbiną? turbo bo turbo czy po prostu nie wiesz co ono w ogóle robi i dlatego tak napisałeś że turbo z LPG nie pasuje?
 Torp12 - 08-02-2013, 00:19
 
 Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle.
 m6riano - 08-02-2013, 00:23
 
 LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE
   bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)
 
 |  | 
 |  |