To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA6A/W 2.0TD] Przy rozgrzanym silniku dymi

milo - 17-02-2013, 21:50

Owczar napisał/a:
O jakim graniu zaworów piszesz?

To chyba proste jak EGR zostanie odłączony a przepustnica nie to skąd powietrze dostanie się do silnika :?: nastepuje zdławienie , przed przepustnicą powstanie podciśnienie to chyba logiczne mam wskaznik doładowania i wszystko widać teraz na wolnych obrotach jak silnik gorący podcisnienie wynos -0,1 bara pisze jak mam u siebie

Owczar - 17-02-2013, 21:54

No ok to wiem, ale to zdławienie nie zabije ani nie uszkodzi silnika, ani nie spowoduje dzwonienia zaworów.
milo - 17-02-2013, 21:56

Uwierz mi przeszłem to aż sam się zdziwiłem było takie zaklekotanie i to bardzo głośne obroty momentalnie w dół poszły
Owczar - 17-02-2013, 21:57

No sęk w tym, że ja często to odłączałem i nie widzę logicznego wytłumaczenia czemu podciśnienie mogło spowodować zadzwonienie zaworów... Zresztą mniejsza z tym.
milo - 17-02-2013, 22:07

Owczar napisał/a:
Zresztą mniejsza z tym

Turbina czy uszczelniacze zaworowe jak dymi na niebiesko?

Owczar - 17-02-2013, 22:09

Jak sprawdzi dolot to będzie wiadomo coś więcej. Jeśli dolot czysty to zostają tylko uszczelniacze.

[ Dodano: 17-02-2013, 22:09 ]
Lub pierścienie olejowe.... Jeśli silnik został przygrzany to mogły się zapiec pierścienie olejowe.

milo - 17-02-2013, 22:15

Owczar napisał/a:
Lub pierścienie olejowe.... Jeśli silnik został przygrzany to mogły się zapiec pierścienie olejowe.

Tez możliwe... ale na zimnym też by dymił na niebiesko i olej ubywał by i to szybko

yam1530 - 25-02-2013, 20:49

Dread87, jak się sprawy mają? Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wymianą uszczelki pod głowicą, ale chyba się nie zdecyduję jeżeli po wymianie mogą się pojawić takie cuda jak niebieski dym.
Wolę swój stary czarny:)

milo - 25-02-2013, 21:31

yam1530 napisał/a:
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wymianą uszczelki pod głowicą

:?: :?: :?: jakiś problem :?:

yam1530 - 25-02-2013, 21:42

milo, nie no problem z Galem? żadnego:) Widać małe wycieki z pod uszczelki głowicy i przy osłonie rozrządu. Płynu troszkę znika(standardowo). Ale spalanie paliwa w normie 8-6,7. Więc jeżdżę i nie narzekam.
Dread87 - 28-02-2013, 14:08

Wiec tak:
- oleju nie ubylo ani grama
- uszczelniacze wymieniane przy okazji wymiany uszczelki glowicy
- pierscienie olejowe nie zapiekły się
Pozostało:
dolot zawalony olejem z odmy;) - i tu jest odpowiedz na moj problem;)
Wyczyszczone, przestało dymić:)

milo - 28-02-2013, 14:52

Dread87 odma na zewnątrz do pojemnika a nie do silnika chyba że znowu chcesz czyścić
Dread87 - 01-03-2013, 15:53

milo napisał/a:
a nie do silnika
chyba nie do dolotu;)
milo - 01-03-2013, 16:27

Tak żeby silnik nie ciągnął oparów oleju wody i całego syfu ,chyba jasno się wyraziłem :D
yam1530 - 13-03-2013, 20:21

Od czego zacząć remont silnika 4D68?
Sprawdzenie stopnia sprężania? Czy wynik poda nam odpowiedź co remontować?
Nie chciałbym ruszać tłoków pierścieni zaworów- wymieniać na nowe.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group