[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] gdzie znajduje sie pompa paliwa w mitsubishi colt
jerzyk1 - 06-03-2013, 17:32
http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/
nastepnie wejdź w dział
"23.07.2003 - w dziale technicznym przybył opis diagnozy błędów komputera wtrysku" i tam masz wszystko opisane co i jak
tomusn - 06-03-2013, 21:03
misia27 napisał/a: | kontrolka sie swieci, podejrzenie spsucia sie aparatu zapłonowego... Tomku masz moze takie ustojstwo na zbyciu? |
8 zaworów?
chyba mam, sprawdzę
misia27 - 06-03-2013, 21:14
kurde chyba 8 zaworow, nie wiem silnik 1,5 glxi wiec chyba taki jak Twoj. sprawdz, jutro auto jedzie do kolejnego mechanika i zobaczymy co ten powie...
Krzyzak - 07-03-2013, 07:52
zobacz gdzie masz aparat zapłonowy - jak staniesz przodem do silnika, to:
- po prawej = 8v
- po lewej = 12v
misia27 - 07-03-2013, 15:53
12 zaworow jednak...
Mateusz071 - 11-03-2013, 19:17
Jerzyk1 dobrze napisał odnośnie pompy, tam pod klapką jest tylko spławik a do pompy trzeba bak opuścić.
Misia27 może opisz co się dzieje to będzie ciut łatwiej wydedukować.
misia27 - 12-03-2013, 20:55
diabli wiedza chlopaki co jest, nie odpala... wymieniona pompa paliwa, wymieniony aparat zaplonowy i nic...miskiem jezdzi teraz moja mama, jechala kobieta i nagle zgasl i nie odpalil...zaciagniety na holu pod dom pozniej jeszcze sie dlawil, w sensie ze jakby probowal odpalic a potem juz nic...i tak jest do teraz...niby jest u magika i dupa zbita... ktos ma jeszcze jakies pomysly co to moze byc? aku sprawny, bezpieczniki tez...ja wiem ze on ma 22 lata ale do 25 moglby jeszcze pobanglac
[ Dodano: 12-03-2013, 20:58 ]
Jerzyk dzieki, wlasnie nie moglam tego u Krzyzaka znalezc ostatnio
[ Dodano: 12-03-2013, 21:12 ]
i najprawdopodobniej jest wymontowany teraz sterownik zapłonu-jakas plytka...nie wiem co to juz moze byc...
[ Dodano: 12-03-2013, 21:14 ]
magik najprawdopodobniej sie gubi, ojciec moj sie denerwuje , ja juz tez a auto do kompa podlaczone najprawdopodobniej nie bylo
tomusn - 12-03-2013, 21:45
a czy było robione bo nie pamiętam:
wymiana filtra powietrza?
czyszczenie i regulacja przepustnicy?
misia27 - 12-03-2013, 22:11
filtr powietrza tak, nie pamietam z przepustnica ale chyba nie... ale zeby przy tym zgasl?
Krzyzak - 12-03-2013, 23:22
wygląda na ECU kaput
kondensatory zmieniane były?
tomusn - 13-03-2013, 09:42
misia27 napisał/a: | nie pamietam z przepustnica ale chyba nie... ale zeby przy tym zgasl |
zbiera się tam syf, który blokuje przepływ,
trzeba zdjąc rurę dolotu powietrza i wyczyścić "rurę" i "motylki"
szmatka i środek do czyszczenia gaźników pomaga
chyba ze faktycznie ecu - czego nie życzę
misia27 - 13-03-2013, 13:10
niestety ECU...
[ Dodano: 13-03-2013, 13:12 ]
Krzyżak, ja kondensatorow nie wymienialam jak zakupilam...podejrzewam ze nie byly wymieniane, ma to teraz jakies znaczenie? tzn czy ewentualna wymiana kondensatorow cos da? czy mam szukac ecu?
Krzyzak - 13-03-2013, 13:39
trzeba rozebrać i obejrzeć straty
jak nic na płytce się nie spaliło, to tylko zmienić i przelutować przeżarte ścieżki
Mateusz071 - 13-03-2013, 22:09
jakby co mam kompa z 1.5 C52a Glxi pięć lat temu kondensatory robiłem a od 3 stoi na półce. I może bede w piatek w Gorzowie bo zobaczyłem na alegro Colta do kupienia
misia27 - 11-04-2013, 22:00
komp padl... magik dzis jakis go dobil... wiec Mateo wystosowuje pw
[ Dodano: 13-04-2013, 13:18 ]
jesli ktos ma na zbyciu sprawny komp do colta 1,5 glxi to zakupie
|
|
|