To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Colt C50 i starsze - [C52A 1.5] gdzie znajduje sie pompa paliwa w mitsubishi colt

jerzyk1 - 06-03-2013, 17:32

http://eurosoftware.com.pl/krzyzak/
nastepnie wejdź w dział
"23.07.2003 - w dziale technicznym przybył opis diagnozy błędów komputera wtrysku" i tam masz wszystko opisane co i jak :)

tomusn - 06-03-2013, 21:03

misia27 napisał/a:
kontrolka sie swieci, podejrzenie spsucia sie aparatu zapłonowego... Tomku masz moze takie ustojstwo na zbyciu?

8 zaworów?
chyba mam, sprawdzę

misia27 - 06-03-2013, 21:14

kurde chyba 8 zaworow, nie wiem silnik 1,5 glxi wiec chyba taki jak Twoj. sprawdz, jutro auto jedzie do kolejnego mechanika i zobaczymy co ten powie...
Krzyzak - 07-03-2013, 07:52

zobacz gdzie masz aparat zapłonowy - jak staniesz przodem do silnika, to:
- po prawej = 8v
- po lewej = 12v

misia27 - 07-03-2013, 15:53

12 zaworow jednak...
Mateusz071 - 11-03-2013, 19:17

Jerzyk1 dobrze napisał odnośnie pompy, tam pod klapką jest tylko spławik a do pompy trzeba bak opuścić.

Misia27 może opisz co się dzieje to będzie ciut łatwiej wydedukować.

misia27 - 12-03-2013, 20:55

diabli wiedza chlopaki co jest, nie odpala... wymieniona pompa paliwa, wymieniony aparat zaplonowy i nic...miskiem jezdzi teraz moja mama, jechala kobieta i nagle zgasl i nie odpalil...zaciagniety na holu pod dom pozniej jeszcze sie dlawil, w sensie ze jakby probowal odpalic a potem juz nic...i tak jest do teraz...niby jest u magika i dupa zbita... ktos ma jeszcze jakies pomysly co to moze byc? aku sprawny, bezpieczniki tez...ja wiem ze on ma 22 lata ale do 25 moglby jeszcze pobanglac :(

[ Dodano: 12-03-2013, 20:58 ]
Jerzyk dzieki, wlasnie nie moglam tego u Krzyzaka znalezc ostatnio

[ Dodano: 12-03-2013, 21:12 ]
i najprawdopodobniej jest wymontowany teraz sterownik zapłonu-jakas plytka...nie wiem co to juz moze byc...

[ Dodano: 12-03-2013, 21:14 ]
magik najprawdopodobniej sie gubi, ojciec moj sie denerwuje , ja juz tez a auto do kompa podlaczone najprawdopodobniej nie bylo

tomusn - 12-03-2013, 21:45

a czy było robione bo nie pamiętam:
wymiana filtra powietrza?
czyszczenie i regulacja przepustnicy?

misia27 - 12-03-2013, 22:11

filtr powietrza tak, nie pamietam z przepustnica ale chyba nie... ale zeby przy tym zgasl?
Krzyzak - 12-03-2013, 23:22

wygląda na ECU kaput
kondensatory zmieniane były?

tomusn - 13-03-2013, 09:42

misia27 napisał/a:
nie pamietam z przepustnica ale chyba nie... ale zeby przy tym zgasl

zbiera się tam syf, który blokuje przepływ,
trzeba zdjąc rurę dolotu powietrza i wyczyścić "rurę" i "motylki"
szmatka i środek do czyszczenia gaźników pomaga

chyba ze faktycznie ecu - czego nie życzę

misia27 - 13-03-2013, 13:10

niestety ECU...

[ Dodano: 13-03-2013, 13:12 ]
Krzyżak, ja kondensatorow nie wymienialam jak zakupilam...podejrzewam ze nie byly wymieniane, ma to teraz jakies znaczenie? tzn czy ewentualna wymiana kondensatorow cos da? czy mam szukac ecu?

Krzyzak - 13-03-2013, 13:39

trzeba rozebrać i obejrzeć straty
jak nic na płytce się nie spaliło, to tylko zmienić i przelutować przeżarte ścieżki

Mateusz071 - 13-03-2013, 22:09

jakby co mam kompa z 1.5 C52a Glxi pięć lat temu kondensatory robiłem a od 3 stoi na półce. I może bede w piatek w Gorzowie bo zobaczyłem na alegro Colta do kupienia :P
misia27 - 11-04-2013, 22:00

komp padl... magik dzis jakis go dobil... wiec Mateo wystosowuje pw :)

[ Dodano: 13-04-2013, 13:18 ]
jesli ktos ma na zbyciu sprawny komp do colta 1,5 glxi to zakupie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group