To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Sigma/Diamante Techniczne - LPG-PB / MIASTO a TRASA ??????

angelos - 24-02-2013, 11:57

lukasz12 napisał/a:
Zacytuje słowa znajomego co miał BLOSa - "Czego nie spali to wypuści bokiem [do atmosfery]" - coś w tym jest :)

Łukaszowi chodziło raczej o powiedzenie, że blos może wstrzykiwać cały czas 'bogato' i co się nie przepali to zostaje usunięte przez wydech. Możesz powąchać czy nie czuć nieprzepalonego gazu.

Anonymous - 24-02-2013, 12:20

Teoretyzując to dobrze działający katalizator nie pozwoli na zapach niewypalonego gazu z tłumika tak mi sie wydaje
lukasz12 - 24-02-2013, 15:32

batman-1 napisał/a:
Łukasz biorąc pod uwagę budowę Blosa to ciekawe sformułowanie bo nie do końca wiem ,którędy to wypuszcza


To w formie żartu, może miał na myśli że uciekało gdzieś na łączeniu BLOS z przepustnicą :)

Anonymous - 24-02-2013, 18:00

Dolot jak łapie lewe powietrze to jak na pogrzebie z honorami strzały salwy
syski - 24-02-2013, 19:00

Batman -jeśli mogę Ci doradzić -jedź do sensownego gazownika,
(bez urazy, sam się nie znasz a ignorujesz rady forumowiczów, bezsensownym jest takie doradzanie skoro sam nie chcesz sobie pomóc )

bo czy mogę spytać, sprawdziłeś co proponował Łukasz, angelos i inni którzy Ci doradzali -- chyba raczej nie

od nabycia sigmy kiedykolwiek czyściłeś blosa?
w cyklu miejskim jak jest cały czas otwarty bo klapka się przytnie(jak Ci Łukasz sugerował), tego nie widać tylko jest zdziwienie przy tankowaniu
nie obraź się tylko się zastanów i sprawdź jeśli masz jaką taką smykałkę mechanika powinieneś dać radę sam znaleźć przyczynę czego Ci życzę, (jeśli nie patrz pierwsze zdanie)
pozdrawiam

Anonymous - 24-02-2013, 22:30

Syski nie ma urazy blos sprawdzony i wyczyszczony po gwizdku przesuwa się płynnie nie blokuje w żadnym punkcie najprościej jest dać do mechanika,który nie do końca coś zrobi ale skasować skasuje a każdy z was ma jakieś doświadczenie ten powie to ten to i można usterkę namierzyć.Moje auto już raz było u mechanika kosztowało mnie to 2900 a po miesiącu poprawki po tkzw specu,który próbował i nie do końca się mu udało
mazda10000 - 25-02-2013, 00:17

No dobra, to teraz zalej wachy - chociaż te 20 litrów, sprawdź w ile ucieknie- jak pójdzie w 50 km to znaczy że coś z autem nie tak, jak nie to znaczy, że dalej instalację trzeba drążyć. Inaczej Panie nie da rady - to je amelinium.
lukasz12 - 25-02-2013, 00:30

Żeby wykluczyć czy problem leży po stronie samochodu w sensie układu zapłonowego czy bardziej po stronie instalacji najlepiej byłoby się podpiąć pod komputer silnika i zobaczyć co widzi. Choć z drugiej strony przy BLOSie to dawkowanie paliwa opiera się całkowicie na tym urządzeniu i reduktorze. Dlatego najpierw upewnij się czy na benzynie jest wszystko w porządku. Jeśli tak to trzeba będzie drążyć temat instalacji. A tak z innej beczki - jesteś pewien że koła się dobrze kręcą? W sensie że hamuce Ci nie łapie przypadkiem jakoś delikatnie? (u siebie ostatnio odkryłem że lewy tylny zacisk znowu się przycinał mimo przeglądu przed zimą)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group