To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Avance 2,5V6, 2001r, kombi, srebrny, Radom

tresorex - 07-03-2013, 18:22

tomek84 napisał/a:
kable 130-170 za komplet
swiece 40-45 sztuka dobrych swiec

Warto od razu wymienić uszczelki pokryw (x2) + uszczelki świec (x6) :)

Bartekkita - 08-03-2013, 00:26

tresorex napisał/a:

Warto od razu wymienić uszczelki pokryw (x2) + uszczelki świec (x6) :)

rozumiem, że ironizujesz?
czyli cena świec do przeskoczenia, nie rozumiem trochę konieczności wymiany kabli, ale to temat na oddzielną dyskusję
wyjazd się trochę przesunął na przyszły tydzień z powodu nieciekawej aury, może dojdzie mi jakiś egzemplarz po drodze do obejrzenia :)

Anonymous - 08-03-2013, 00:48

Bartekkita napisał/a:
rozumiem, że ironizujesz?


raczej nie,

wskazany jest właśnie taki komplet przy serwisie na ten przebieg ze względu na to że aby wymienić świece,kable czy uszczelki, w tylnym banku MUSISZ ściągać kolektor, a to raz że trochę roboty a dwa że uszczelka pod nim nieśmiertelna nie jest, więc takie robienie na raty tych wszystkich rzeczy jest bez sensu, bo oszczędności pójdą na robociznę...
cen za świece taka a nie inna, bo producent zaleca świece platynowe takie które powinny wytrzymać następne 90 tys...

bardzo łatwo przy tym przebiegu zamknąć się z ok 2 czy nawet 3 tyś za pakiet pierwszego serwisu, bo doliczając rozrząd, do tego ew jakieś drobnostki w stylu coś tam piszczy stuka w zawiasie, czy tarcze albo klocki mają już dosyć, ew opona nie taka, i już może uzbierać się ładna sumka, mimo że auto w zakupie jest tanie....

btw. naprawdę podoba Ci się ta konfiguracja kolorystyczna? mnie na zdjęciach jakoś odpycha, może na żywo jest lepiej...

Krzyzak - 08-03-2013, 07:49

Bartekkita napisał/a:
rozumiem, że ogólnie to polecasz i raczej warto się wybrać?
ogólnie stan był naprawdę dobry
hamulce były robione całkowicie - z wymianą każdej gumki, śrubki i tłoczka (oczywiście tarcze i klocki też)

do siebie świece kupowałem po 13 zł/szt - zwykłe a nie platynowe, zmieniane co 45 tkm

tresorex - 08-03-2013, 09:38

Derpin napisał/a:
Bartekkita napisał/a:
rozumiem, że ironizujesz?


raczej nie,

wskazany jest właśnie taki komplet przy serwisie na ten przebieg ze względu na to że aby wymienić świece,kable czy uszczelki, w tylnym banku MUSISZ ściągać kolektor, a to raz że trochę roboty a dwa że uszczelka pod nim nieśmiertelna nie jest, więc takie robienie na raty tych wszystkich rzeczy jest bez sensu, bo oszczędności pójdą na robociznę...


Jeśli uszczelki nie były nigdy zmieniane to są już na pewno plastikowe (zwulkanizowane) i często przez nie leci olej (wyciek na głowice i do gniazd świec). Skoro lubisz zasrany olejem silnik to nie wymieniaj - Twoje auto, Twoja sprawa. Tylko nie marudź później że musisz znowu oddawać auto do mechanika i wykładać dodatkową kasę bo na przeglądzie nie chcieli puścić auta zostawiającego plamy oleju :)

Bartekkita - 09-03-2013, 18:00

naprawdę jestem wam wdzięczny za pomoc i wskazówki i ostrzeżenia nie chcę zostać, źle odebrany, ale jeżeli po 11 latach i 180 tys. takie uszczelki są plastikowe, to są niezłym szajsem. W mojej Celice wymienione zostały pierwszy raz po 21 latach i 280 tys, bo dopiero zaczęły puszczać w Camrze nie zostały jeszcze wymienione auto ma 17 lat i 362 tys przejechane(dane w 100 % pewne, bo jedno jest w domu od 14 lat, a drugie od nowości) także dla mnie konieczność tak szybkiej ich wymiany to spory szok.

co do kolorystyki. Pragnąłbym beżowego weluru, ale nie ma takiej opcji, beżowej skóry po 2000 też nie da się dostać, czarna tapicerka z fioletowymi jest niezbyt porywająca, zostają czarne skóry a ten czarno czerwony miks podoba mi się tak samo jak czarne skóry czyli może być

Tomek - 09-03-2013, 19:39

Bartekkita napisał/a:

naprawdę jestem wam wdzięczny za pomoc i wskazówki i ostrzeżenia nie chcę zostać, źle odebrany, ale jeżeli po 11 latach i 180 tys. takie uszczelki są plastikowe, to są niezłym szajsem.


welcome to the world od Mitsubishi
uwierz na słowo ludziom, którzy mają Galanta
po 10 latach (o ile nie robione wcześniej) cieknie wszędzie

Krzyzak - 09-03-2013, 23:00

za to w 20 letnich nic nie cieknie
uszczelki trzeba zmienić i tyle - 130 zł to przy pozostałych kosztach nie jest wiele

Bartekkita - 10-03-2013, 01:38

Krzyzak napisał/a:

uszczelki trzeba zmienić i tyle - 130 zł to przy pozostałych kosztach nie jest wiele

może i niewiele chodzi o zasadę :)
wszystkie uszczelki w Galantach się tak zachowują czy tylko wybrane?

meydey000 - 10-03-2013, 02:42

głównie te od pokryw zaworów i uszczelniacze gniazd świec.
tresorex - 10-03-2013, 17:31

Oringi zaślepek głowic i aparatu zapłonowego też puszczają. Pod filtrem oleju również ;)
Bartekkita - 11-03-2013, 00:42

jeszcze takie pytanko odnośnie Gala, bo jak oglądałem go w rzeczywistości to zapomniałem zupełnie o cup holderach czy takie są jeśli tak to gdzie i czy wygodnie się z nich korzysta?
robertdg - 11-03-2013, 07:46

Przed podłokietnikiem, jak są skóry to zmieści się tylko jeden kubek gdyż przestrzeń ograniczona jest przez przyciski podgrzewania foteli
Tomek - 11-03-2013, 07:56

i po otwarciu schowka/podłokietnika - dla pasazerow z tylu

robertdg napisał/a:
jak są skóry to zmieści się tylko jeden kubek gdyż przestrzeń ograniczona jest przez przyciski podgrzewania foteli


jak są grzane fotele
wtedy to jest bieda, a nie cupholder

Krzyzak - 11-03-2013, 08:22

jak masz grzane fotele, to w podłokietniku są takie plastiki otwierane cupsy


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group