To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EA3 2.4]przepustnica w GDI

Bartek - 22-04-2010, 13:15

Kręcąc wałem korbowym przy pomocy klucza - wtedy powolutku ustawiasz sobie układ zaworow na jaki masz ochotę :)
DMX - 22-04-2010, 13:36

Bartku to wiem ze musze krecic walem ale powiedz mi kiedy bede wiedzial ze w np 1 cylindrze sa zamkniete zawory?? jak to zobaczyc ze sie domknely ??
Bartek - 22-04-2010, 13:38

Albo zdejmij osłonę wałków rozrządu, albo organoleptycznie wlewając odrobinę np. nafty i patrząc czy ucieka :)
DMX - 22-04-2010, 13:48

No dobrze ale jak bede wlewal nafte to cos tam sie wleje do kompry cylindrow a z tamtad moze sie przedostac do oleju a jak sciagne oslone rozrzadu to sa jakies znaki czy jak to wyglada ??
Bartek - 22-04-2010, 13:51

ściągając osłonę będziesz widział krzywki naciskające zawory. Olej po myciu silnika i tak warto zmienić, natomiast przeciwko problemom ze sprężaniem płynu zapobiega "przewietrzenie" silnika czyli chwila kręcenia rozrusznikiem z wykręconymi świecami....
DMX - 22-04-2010, 14:02

Czyli musze sciagnac pokrywe zaworow?? i krzywki w gorze to komora zamknieta?? a olej wlasnie wymienialem. pokomplikowalo sie;p myslalem ze bez sciagania pokrywy tylko oslone rozrzadu trzeba zdjac . Bo chyba inaczej tego nie wyczyszcze??
edit by cns80: bez wulgaryzmów

j13mk - 22-04-2010, 15:06

DMX napisał/a:
Bo chyba inaczej tego nie wyczyszcze??
Zawsze możesz pobawić się w czyszczenie "jakimiś" super/hiper zaawansowanymi technologicznie środkami do czyszczenia przepustnicy i całego dolotu. Gdzieś oglądałem jak w JuEsEj czyszczą bez rozbierania silnik FSI w Audi... pod ciśnieniem wprowadza się jakiś specyfik, na uruchomionym silniku. Co do efektu takiego czyszczenia - nie wypowiadam się.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group