To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - [Cari 1.9TD] carisma 1.9 td 90 km vs vw golf III kombi 1.9 t

runi - 22-03-2013, 20:45

/Jaro1974 myślisz ze przy wyciąganiu pompy do uszczelnienia nie ustawił pozniej kata , Tylko czy przy źle ustawionym kacie auto nie powinno czasem mic problemu z porannym rozruchem ?
Jaro1974 - 22-03-2013, 21:02

Sądzę że jeśli ją uszczelniał mógł jej nie ustawić dokładnie. Jeśli przestawione będzie o jeden ząb na kole to raczej z uruchomieniem nie powinno być problemu ale z pracą na wyższych obrotach już może. No chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
PINO87 - 23-03-2013, 19:23

1.9TD To szajs nie ma żadnej kultury pracy i slaby jest
jak disel w carismie to 1.9 did 115 ale w gruncie rzeczy to ten sam szajsowaty silnik renault
co i
w którym bez przerwy coś się psuje tylko mu wtrysk comon rail założyli

Piwor - 23-03-2013, 19:36

PINO87, nie znasz się, to nie zabieraj głosu. Jeśli w ogóle miałeś do czynienia z tymi silnikami, to w jakim były stanie?
muusk - 23-03-2013, 20:51

Ja mialem golfa 3 1,9 TDI 90hp a teraz Carisma TD 1,9 90hp. Samym T to tylko jechałem u kolegi ale wiadomo ze bez turbiny szalu nie ma ;) Jednak Golf 3 TDI konkretnie lepiej się zbieral.
PINO87 - 24-03-2013, 08:55

Otóż kolego w bardzo dobrym faktem jest że te silniki nie mają kultury pracy
po prostu dudni jak w studni do tego zapewniając mizerne osiągi
do tego ciągle awaie chociażby hydraulicznego napinacza paska alternatora gdy pojawi sie na nim luz a często i gęsto to sie dzieje to tnie pasek wielkoklinowy gdy w końcu się urwie to oplata sie o rolki rozrządu i i zrywa pasek rozrządu :shock: co sie dalej dzieje to już każdy wie :roll: to wada konstrukcyjna pasek alternatora nie jest (odizolowany od paska rozrządu na dolnym kólku ) sprawa druga osiągi dynamika silnik ciągnie i tak od wyższych obrotów (tak jak benzynowy) nie pamiętam już od jakich ale na pewno nie od zera do tego na bardzo krótkim zakresie obrotowym jak zresztą każdy disel producent podaje że przyspieszenie z tym silnikiem od 0-100km/h to 13s z kawalkiem czyli najgorsze z dostępnych silników w tym aucie
ja mając okazje jeżdzić kilkoma autami z tym silnikiem powiem że silnik ten jest po prostu slaby a te 90psi to no ma ale tylko na papierze...

kosek - 24-03-2013, 18:27

Cytat:

http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
PINO87 napisał/a:
pasek wielkoklinowy gdy w końcu się urwie to oplata sie o rolki rozrządu i i zrywa pasek rozrządu :shock: co sie dalej dzieje to już każdy wie :roll: to wada konstrukcyjna pasek alternatora nie jest (odizolowany od paska rozrządu na dolnym kólku )


Potwierdzam,
jedyne szczęście w moim przypadku to tylko przeskoczenie paska rozrządu i 200 zł wydatek.

Pozdrawiam

pawelsonx - 24-03-2013, 19:45

PINO87 napisał/a:
Otóż kolego w bardzo dobrym faktem jest że te silniki nie mają kultury pracy
po prostu dudni jak w studni do tego zapewniając mizerne osiągi
do tego ciągle awaie chociażby hydraulicznego napinacza paska alternatora gdy pojawi sie na nim luz a często i gęsto to sie dzieje to tnie pasek wielkoklinowy gdy w końcu się urwie to oplata sie o rolki rozrządu i i zrywa pasek rozrządu :shock: co sie dalej dzieje to już każdy wie :roll: to wada konstrukcyjna pasek alternatora nie jest (odizolowany od paska rozrządu na dolnym kólku ) sprawa druga osiągi dynamika silnik ciągnie i tak od wyższych obrotów (tak jak benzynowy) nie pamiętam już od jakich ale na pewno nie od zera do tego na bardzo krótkim zakresie obrotowym jak zresztą każdy disel producent podaje że przyspieszenie z tym silnikiem od 0-100km/h to 13s z kawalkiem czyli najgorsze z dostępnych silników w tym aucie
ja mając okazje jeżdzić kilkoma autami z tym silnikiem powiem że silnik ten jest po prostu slaby a te 90psi to no ma ale tylko na papierze...


pitu pitu

osiągi wysokich obrotów ten silnik już nie ciągnie powyzej 3700 obrotów a powyzej 4k nie przyspiesza


Cytat:
silnik ciągnie i tak od wyższych obrotów (tak jak benzynowy) nie pamiętam już od jakich ale na pewno nie od zera
ciekawe start stop bluemotion hybryda i inne tam
Powiedzmy głośno stop narkotykom


hydrauliczny napinacz ciekawe
odizolowanie kola pasowego paska osprzętu od kola żebatego rozrządu no prosze a co ma napedzać w 95 procentach samochodów wał korbowy napędza osprzęt i rozrząd
:butthead:

wadą tego silnika jest ułomność mechaników zmieniaczy którzy dostają piany na ustach jak zobaczą pompę lucas.

PINO87 - 24-03-2013, 20:21

A teraz to ty nie masz wiedzy więc sie nie udzielaj
owszem napędza ale pasek rozrządu zawsze jest odizolowany od paska wieloklinowego
w tym przypadku konstruktorzy popelnili bląd zresztą kolega powyżej doświadczyl na wlasnej skórze
apropo wykresu w praktyce wygląda to tak że poczujesz coś przy 2000 tyś.obr. a skończy sie to na 4200

ja wiem że każdy swoje chwali... :D
pitu pitu hehe :butthead:

pawelsonx - 24-03-2013, 20:34

nie moje i nie chwale jezdze hyundajem. Miałem przyjemność td od renaulta jak tdi od vag porównywalne.
A co do paska jak drga lub się zuzył to się wymienia a nie jeździ do zerwania wystrczy raz na jakis czas zajrzeć pod maskę a nie lamentować .

PINO87 - 24-03-2013, 20:43

tak konstruktorzy dali plame a ty musisz co jakiś czas sprawdzać czy przypadkiem to co skonstruowali sie to już nie rozlatuje...
z wersją silnikową 1.9td to pod maske trzeba zaglądać bardzo często często :cry:

pawelsonx - 24-03-2013, 20:56

sam jezdzisz samochodem który jest wileką wadą konstrukcyjną zwłaszcza silnik 1.6
Jak w nim sie zerwie pasek to po zaworach spusztoszenie robi się producent powinien zrobic silnik bezkolizyjny wedlug twojego rozumowani. No cóż ale kupiłes z wadą.Wadliwe są dzwigienki bo trzeba ustawiąc luzy zaworowe przecież moze byc hydraulika Skrzynia biegów tez niczego sobie tulejki wybieraka albo shynhronizator. zawieszenie volwo w tym roczniku sruby z tylu się rozpadają przy ustawianiu zbieżności

PINO87 - 24-03-2013, 21:10

skończ już ten off top bo nie masz racji
pawelsonx - 24-03-2013, 21:30

PINO87 napisał/a:
Otóż kolego w bardzo dobrym faktem jest że te silniki nie mają kultury pracy
po prostu dudni jak w studni do tego zapewniając mizerne osiągi

ciekawe dynamiczne przestawianie kąta wtrysku i silnik chodzi ciszej niz golf tdi 90Km porównywany
PINO87 napisał/a:
do tego ciągle awaie chociażby hydraulicznego napinacza paska alternatora gdy pojawi sie na nim luz a często i gęsto to sie dzieje to tnie pasek wielkoklinowy gdy w końcu się urwie to oplata sie o rolki rozrządu i i zrywa pasek rozrządu
jak często i gesto co 5 kom czy co 150k km
PINO87 napisał/a:
0-100km/h to 13s z kawalkiem czyli najgorsze z dostępnych silników w tym aucie
Chyba nie chalo za dużo trawy silniki diesla w tych latach nie były demonem predkosci nawet w przyrównywanym golfie były do dupy z przyspieszeniem. Diesla nie kupowało sie dla osiągów a dla mniejszego spalania.

golf który jest lzejszy i mniejszy przyspieszenie 0-100km 12,8s carisma 13,2 s

passat ma az 13,9 sekundy ekspercie
tyle na ten temat.

nie wspomne o silnikach sdi no cóż ale to niemiecki silnik i musi byc lepszy nawet kosztem trolowania
Jak się chcesz czepiac wad to tego silnika to czepiaj sie glowicy i uszczelki a nie pierdół

http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-passat-b5/
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk3/

runi - 24-03-2013, 22:45

fajna dyskusja ale chodzi mi o to co moze być przyczyna takzamulenia


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group