To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Sztywne przewody hamulcowe

wonsz - 02-12-2015, 14:44

Gdzie oprócz japaneze da się kupić, zarobione miedziane przewody (komplet).
Patrzyłem na 4cars i są tam dziwne wymiary imo.

http://www.4cars.pl/samoc...owy,0,0.php#top

Marcino - 02-12-2015, 15:48

Najlepiej w lokalnym sklepie gdzie sprzedadzą Ci na metry z odpowiednią koncówką. Było na forum ile trzeba na tył, ja już nie pamiętam dokłądnie.
wonsz - 02-12-2015, 15:53

Najlepiej tu sprawdzić?
http://pwpnet.pl/index.ph...pl&s=film&co=of

Valar - 17-10-2016, 09:09

Cześć, wiecie może jak z robocizną ? ile w Waszym przypadku kosztowała, jeśli nie robiliście tego sami?

Mi powiedzieli ok 700 zł choć koszt może wzrosnąć gdyby wyszły jakieś kwiatki przy demontażu. Zresztą, w moim przypadku również chodzi o korozję z obu stron przy wnęce na zagięciu i wspomnieli o odcięciu przewodu na wysokości kanapy bo tam jest dobre podejście, i że dodatkowo trzeba ew zdemontować zbiornik paliwa, że wężyki elastyczne mogą być w kiepskim stanie. I w końcu wyjdzie, że 1000 pęknie, a nie mam wyznacznika czy faktycznie to takie praco i czasochłonne.

Głupia też sytuacja, bo serwisuje tam gala i jestem do tej pory zadowolony z fachowości, ale kurde, kawałek rurki tyle kasy? poza tym wspominacie o wymianie całej rurki i to miedzianej, a tu chcą stalową łączyć? nie dodają sobie więcej roboty?

Pozdrawiam

Krzyzak - 17-10-2016, 11:06

same przewody tylne od korektora do wpięcia w elsatyczny to ok. 100 zł, miedziane
nowe nakrętki po max. 2zł za sztukę
robocizna max 200 zł (wg mnie 2x przepłacona)

pappagiorgio - 17-10-2016, 11:14

Właśnie kończę hamulce, więc jestem na bieżąco. Za 10mb rurki miedzianej dałem 60zł, końcówki są po 1zł czyli 1x4. Nawet jak byś zamówił "pocztą lotniczą" to się w 100zł zmieścisz. Ja sam kupiłem praskę i giętarkę i zrobiłem tak,żeby mnie się podobało :)
robertdg - 17-10-2016, 19:22

Przeciętnie koło 400 - 500zł materiał z robocizną (rurki, płyn hamulcowy, wymiana rurek, odpowietrzanie kompletu hamulcy) oczywiście wymiana liczac od zaworu proporcjonalnego i bez demontażu zbiornika.
Krzyzak napisał/a:
robocizna max 200 zł (wg mnie 2x przepłacona)
Ja nie wiem gdzie Ty znajdziesz taki warsztat co Ci za 200zł to wymieni bez demontazu zbiornika, w dodatku w całosci od korektora do przewodów elastycznych, no chyba, że jakiś Henio poza legalną dzialalnościa.
Krzyzak - 17-10-2016, 21:20

robertdg, jak mi pociekł w 2011 to za 100zł zrobił mi warsztat w Lublewie - nie miałem ani giętarki ani zarabiarki do końcówek. Za części zapłaciłem drugą stówę z czego 10mb przewodu było po 9zł/metr.
Zbiornika nie trzeba demontować - można puścić nad nim bez beletrystyki i zbędnych upiększeń.
A wymieniane były nie tylko przewody tylne, ale też te od pompy do zaworu proporcjonalnego bo przeniosłem go dużo wyżej, żeby dostęp był lepszy...

robertdg - 18-10-2016, 07:33

Wiem, że zbiornika nie trzeba demontowac, ale wymagane jest niezbędne minimum jak to nazywasz beletrystyki, gdyż podczas każdego hamowania przewód metalowy pracuje, wiec musi być poprowadzony nalezycie, aby sie o nic nie opierał, nie ocierał, etc - tymbardziej zamiennik miedziany, a co do ceny - to Ci się udało
Valar - 19-10-2016, 11:51

Widocznie nie chce im się tego robić, dlatego rzucili taką cenę :( Muszę to wyjaśnić.
Dzięki za info.

Pozdrawiam

raddex - 23-10-2016, 17:30

Dwa lata temu wymiana wszystkich przewodów sztywnych przód i tył (bez tych między zaworem a pompą pod maską) kosztowała mnie 500zł (materiał + robocizna). Przewody poprowadzone dokładnie w tym samym miejscu co oryginalne bez zdejmowania zbiornika. Cena dzisiaj jest taka sama, pytałem.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group