[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A] Oryginalne radio.
DanielBogusz - 06-12-2013, 13:40
W Azji do 2005 wychodziła wersja Galant Jazz. Miał najczęściej manualną klimatyzację, zmieniony tunel środkowy no i trochę inaczej wyglądał z wierzchu. No i miał siedzenia fajne, bo pomarańczowo czarne skóry, a może pomarańcz to alcantara?
Hugo - 06-12-2013, 14:02
[edit] Ja chcę takie fotele i boczki drzwi! Nic więcej nie chcę...
Nie wiesz, że na forum nie używamy wulgarów w żadnej formie?
DanielBogusz - 06-12-2013, 14:10
A może kiedy jakąś paczkę zbiorową by zamówić dla mnie sterowanie z kierownicy do radia, dla Ciebie boczki? Tylko ja na ebayu dopiero się zarejestrowałem, nie bardzo jeszcze się orientuje co i jak z wysyłkami
Hugo - 06-12-2013, 17:10
DanielBogusz napisał/a: | dla mnie sterowanie z kierownicy do radia, dla Ciebie boczki? | Idę w to jak w dym.
Sycior - 06-12-2013, 17:37
Pierwszy raz widzę sterowanie radia z kiery :O Muszę to mieć! Ciekawe czy da się skądś to skombinować, jakby ktoś znalazł to ja się piszę ;p
Ksiao - 06-12-2013, 20:14
http://auto.8891.com.tw/usedauto-infos-354193.html
czy przypadkiem on nie posiada pneumatyczne sterowanie wysokością auta i to tez w paru innych zauważyłem tez
DanielBogusz - 06-12-2013, 23:55
Te japońskie galanty dobre by były dla nas, bo w Japonii czy tam gdziekolwiek to jeździ nie ma chyba zimy jako takiej, to może i tak by nie rdzewiały.
Hmm - to jest temat o oryginalnym radiu w końcu. Założę może nowy temat, ma ktoś propozycję na nazwę?
alex87 - 07-12-2013, 13:30
wracając do tego zdjęcia:
zdjecie
wszyscy sie zachwycacie sterowaniem radia z kiery (swoją drogą ciekawe czy działa skoro radio już nie oryginalne, ale to pewnie sprawa odpowiedniego podpiecia kabelków lub może wręcz tylko kostki, więc może i działać), ale czy ktoś zauważył inną, równie ciekawą rzecz a mianowicie .. co to za silnik ? automat 4 stopniowy jak do zwykłej V-ki a 9 tys. obrotów na zegarach i wyskalowanie do 240 ..
ale wracając do zdjęcia i silnika. w aukcji jedyne co widac to 2.0.
To była więc V6 2.0 ? Taka jak w poprzedniej generacji ?
DanielBogusz - 07-12-2013, 16:27
6A12TT
MANUAL SPEC
Displacement, cc 1998
Engine model 6A12T (twin turbo intercooler)
Max.power (Net), kw(PS)/rpm 240 ps (176.52 kw) / 6000 rpm
Max.torque(Net), N*m(kg*m)/rpm 31.5 kg*m (308.91 N*m) / 3500 rpm
Power density 5.96
Engine type V type 6 cylinderDOHC24 valve IC twin turbo
Engine information
Fuel system ECI-MULTI (electrically controlled gasoline injection)
Turbocharger Twin Turbo with intercooler
Fuel type Unleaded premium gasoline
LEV system (Low emission vehicle) No
Compression ratio 8.5
Bore, mm 78.4
Stroke, mm 69
Final gear ratio
Fuel consumption at 10-15 modes, l/100km 9.8
Fuel consumption at 60 km/h, l/100km
chyba.
alex87 - 07-12-2013, 17:01
skąd taki pomysł ?
wg mnie to wolnossak, około 150 km.
jak na 240km to trochę niskie wyskalowanie prędkościomierza ..
w każdym bądź razie specyfike jaką podałeś jest bardzo fajna i szkoda ze u nas takiej nie ma.
dla mnie same zalety:
2.0 to niższe spalanie (choć wiadomo ze w praktyce wyzsze ze wzgledu na moc, ale jak by tak jeździć na pograniczu 3tys.. )
dźwięk nadal fajny bo V6
no i ta moc 240 to 50% więcej Galanta
do tego dorzucić manuala : -)
DanielBogusz - 07-12-2013, 17:11
http://www.youtube.com/wa...oftk-w&index=14 tutaj coś
robertdg - 07-12-2013, 17:18
Galanty serii EA wychodziły z silnikiem 2.0 V6
DanielBogusz - 07-12-2013, 17:40
Schodzimy z tematu...mówię również o sobie
Hugo - 07-12-2013, 18:58
alex87 napisał/a: | 2.0 to niższe spalanie | W EA? Nie ma szans.
alex87 - 07-12-2013, 19:01
niższe czy nie takiego 6A12TT chciałoby się mieć : -)
@DanielBogusz
i Twój link:
link
ogólnie przyspieszenie NA + A/T szału nie robi ale za to zegary TAK!
wie ktoś czy zmiana koloru wskazówek z czerwonego na niebieski to dużo roboty ?
chodzi mi o to czy kolor jest ukryty we wskazówce czy podświetlaniu ?
czy ktoś z użytkowników forum modyfikował kolor wskazów ?
owszem - czerwone z HC są super ale niebieskie ..
|
|
|