To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - ustawienie,korekta zaplonu w 2.5

Hubeeert - 06-11-2014, 22:36

techsm napisał/a:
Byłem pewien, iż tam jest ten sam silnik i ta sama pompa, 115 KM

W Pajero III nie było o ile pamiętam silnika 2,5... Były 3.2 DI-D oraz 3.5 V6 GDI - przynajmniej w wersjach na EU.

Heilsberg - 07-11-2014, 00:53

Był. Raz na pincet aut ale był.
techsm - 07-11-2014, 10:28

Hubeeert napisał/a:
techsm napisał/a:
Byłem pewien, iż tam jest ten sam silnik i ta sama pompa, 115 KM

W Pajero III nie było o ile pamiętam silnika 2,5... Były 3.2 DI-D oraz 3.5 V6 GDI - przynajmniej w wersjach na EU.


Źle pamiętasz. Były do września 2001 wersje z pompą na linkę, później z pompą elektroniczną 115 KM. Z obserwacji moich wynika, że całkiem sporo było produkowanych na rynek włoski.

tuptus9997 - 09-12-2014, 22:23

Heilsberg napisał/a:
Jest jeszcze jedna śruba zupełnie pod pompą u dołu, niewidoczna z góry. Jak jej nie poluzujesz to nic nie zrobisz. Elektronicznie sterowaną pompę w 4D56 też się przestawia, co zresztą sam robiłem i efekt jest.


Dzięki. Poluzowałem, silnik reaguje na zmianę położenia pompy, ale przyczyną ciężkiego odpalania okazało się powietrze w układzie paliwowym. Skorodowała rurka doprowadzająca paliwo. Założyłem nowy przewód i pali z pół obrotu niezależnie czy zimny lub ciepły.

satyricon - 07-10-2015, 07:41

Witam po dlugiej przerwie.Pompy nie przestawialem,co zauwazylem to mimo lepszego paliwa dynamic poprawy w odpalaniu nie bylo.Toche przelecialem po ruznych forach,naszym rownierz,doczytalem sie stwierdzenia o slabym smarowaniu pompy przez suche paliwo jakim jest paliwo dynamic.Mechanizm jaki odpowiada za odpalanie silnika w pompach wtryskowych jest nastawnik pompy.Wiec zakupilem miksolu i zaczolem dawkowac do on wg instrukcji.Zaczynalo sie poprawiac,w ramach eksperymentu,jak wyjezdzilem mieszanke zalalem troche dynamicu i efekt byl taki ze odrazu bylo gorzej.Obecnie jest na etapie normowania sie odpalania jak i wachan wolnych obrotow po puszczeniu gazu,tzn wyrownuja sie a nie jak przedtem zatrzymuja sie ok 900 obr/min i opadaja po 2-4 sekundach.Mam nadzieje ze moje doswiadczenia komus pomoga,temat mozna chyba zamknac.Dziekuje wszystkim za uwage i milej jazdy naszymi pajerkami.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group