To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Space Star Techniczne - Mniejsze spalanie paliwa w trasie i mieście.

Sianko333 - 12-05-2013, 21:29

JCH, dwa magnesy na przeciw siebie. Drugie zdjęcie od dołu troszkę widać magnes. Należy dokładnie określić biegunowość. Magnesy umożliwiają spalenie mieszanki prawie w 100% co powoduje oczyszczenie się katalizatora i tłumiki pozostałego układu wydechowego z sadzy, mniejsze zanieczyszczenie oleju silnikowego, czyste pierścienie uszczelniające, nie tworzą się nagary na zaworach w dużej ilości i świecach zapłonowych. Dopalana lepiej mieszanka, daje większą moc w związku z tym na te same obciążenie silnika potrzeba mniej paliwa. Zwiększa się również trwałość i niezawodność silników. W mieście można zaoszczędzić do 10% i więcej, a na trasie przy stałej szybkości i spokojnej jeździe nawet 25% oczywiście bez szaleństw. Z praktyki wiem, że ostra jazda jest odczuwalna finansowo w pozytywna stronę.
kaczka81s - 13-05-2013, 11:20

A do gazu też by się nadawały, bo ja do mojego smoka :wink: będę musiał gaz włożyć po remoncie.
StarSpace - 13-05-2013, 11:55

Witam.
Mogę od siebie dodać w temacie, że posiadałem w samochodach Fiat Punto 1.2 (Wtrysk wielopunktowy) i Fiat Cinquecento (899cm3 gaźnik) takie magnesiki. Wrażenia takie, że spalanie raczej w sposób zauważalny nie spadło ale samochód lepiej i chętniej wkręcał się na obroty. Wiem, że dużo osób się z tego śmieje ale faktem jest, że coś one zmieniają w pracy silnika.

zet-em - 13-05-2013, 13:10

Temat bardzo mnie zaciekawił ale...trochę ,,zbaraniałem" czytając sposoby konstrukcji magnetyzera (albo źle zrozumiałem).
W tym artykule

http://automagnetyzer.w.interia.pl/budowa.html

widzę zupełnie inne rozmieszczenie biegunów magnesów i absolutnie niezalecana jest metalowa obejma tylko plastikowa.
Jedynie zaprezentowany tam magnetyzer powietrza zgadza się z cokolwiek z przedstawionym tutaj.
Jak to jest w końcu z tym magnetyzerem a zwłaszcza z biegunami magnesów - mają się przyciągać czy odpychać i obudowa z blachy czy plastiku?

JCH - 13-05-2013, 15:00

Sianko333 napisał/a:
dwa magnesy na przeciw siebie.
Ok, czyli na 2 magnetyzery (tak jak zalecałeś dla benzyny) potrzebuję 4 magnesy.

Czy potrzebna jest ta obejma z blachy, czy zamiast tego można po prostu przyłożyć magnesy stroną S do przewodu paliwowego i skręcić dwoma trytytkami :?:
Albo użyć takich obejm (są w Castoramie) :?:



Sianko333, czy Twoim zdaniem na tym rysunku jest błąd ułożenia magnesów :?:


Wg Twojego opisu obydwa mają być stroną S do przewodu, tak :?:

Kofi - 13-05-2013, 16:40

Czy jeśli założę magnetyzer na przewód paliwowy od wlewu paliwa do baku to po wlaniu 6 litrów w baku będę miał 7?
JCH - 13-05-2013, 19:17

Nie. Sianko333 pisał o 10% więc 6,60 litra ;)
Uwaga przy tankowaniu - można przelać. 8)

Sianko333 - 13-05-2013, 20:45

kaczka81s, tak do gazy również się nadają i nie chodzi tu o stan gazowy paliwa czy rozpylenie i odparowanie, tylko wiązania łańcuchowe paliwa wodorowęglanowego ułożonego wg direktorów. wszystkie paliwa ciekłe czy gazowe są paliwami węglowodorowymi.

[ Dodano: 13-05-2013, 21:02 ]
JCH, jest dużo na ten temat napisane i dlatego są problemy. Obręcz o tej średnicy możesz zacisnąć wiesz na czym :D Firmy starają się zarobić najmniejszym kosztem i tak w chlebie jest 10% mąki, a w kiełbasach 15% pochodzenia zwierzęcego z odpadów. Podobnie jest w pozostałej branży. Polaryzator paliwa - magnetyzer potrzebuje "kopa" jednak firmy z mojej ilości magnesów zrobią 6 podobnych w nazwie urządzeń. Wiec nie mamy co rozmawiać szczególnie jak prezentujesz gościa, który za pomocą kompasu ODWROTNIE określa biegunowość. Na kompasie N zaznaczony na czerwono jest biegunem faktycznym S Ponieważ N przeciąga S czyli bieguny nie jednorodnie imienne się przyciągają, a jedno imienne się odpychają. Kompas posiada odwrotnie zaznaczone kolory. Montowanie magnesów N i S jak przedstawiłeś nic nie zmienia. Nie czytasz uważnie i to nie jest problem tylko Twój. Spróbuj nalać do szklani stawiając ja na stole odwrotnie. Wyraźnie opisałem jak należy zrobić i uzyskać efekt całkowitego spalania paliwa.

[ Dodano: 13-05-2013, 21:26 ]
zet-em, tak zgadzam się całkowicie, ta strona, która przedstawiasz nie jest opisana właściwie. Jest bardzo dużo na ten temat pisane w necie i jest to tabu lub celowe wprowadzanie w błąd lecz nie spotkałem rozwiązań, które przynoszą znaczące efekty. Kofi, W Twoim wydaniu proponuje w ten sposób uzyskać więcej płynów nakładając magnesy na flaszę. :lol: KAŻDY SPOTKAŁ SIĘ Z MAGNETYZERAMI NA WODĘ, USUWAJĄCYMI KAMIEŃ I ZAPOBIEGA POWSTAWANIU NAGARÓW.
Woda to tlen i wodór, a paliwo to związki węglowodorowe. Więc jeszcze raz napiszę, że paliwa nie przybywa tylko jest do końca spalane wytwarzając konkretną pracę w silniku większą o to co się dopala w katalizatorze czyli " idzie w rurę" To są zyski z wykorzystania całego paliwa i lżejszej pracy silnika w skutek drożnej pracy katalizatora i tłumików wolnych od sadzy. Jest jeszcze szereg innych właściwości przedłużających pracę silnika, uszczelniaczy itd.
Nikogo nie zmuszam i nie namawiam. Sam zabierałem się dwa lata. Jednak od kilku lat dwa miesiące w roku jadę gratis. :wink:

JCH - 13-05-2013, 21:42

Sianko333 napisał/a:
Nie czytasz uważnie i to nie jest problem tylko Twój.
Czytam uważnie. Dlatego skoro pojawił się link do artykułu, który podrzucił zet-em (stamtąd pochodzą te obrazki) chciałbym abyś Ty, jako praktyk, do tego się odniósł. I nie ja prezentuję gościa tylko "wyciągnąłem" 2 rysunki z podanego artykułu żebyś się wprost do nich odniósł.

Mówisz, że obejma nie. Ok. Ale czy niezbędna jest blacha? Jeśli tak, będę szukał kawałka blachy :)


BTW... teraz Ty coś mieszasz, bo piszesz:
Sianko333 napisał/a:
Na kompasie N zaznaczony na czerwono
A na rysunku z artykułu N na kompasie zaznaczony jest na niebiesko.

Sianko333 - 13-05-2013, 22:09

JCH, Kompas wychyla się w kierunku bieguna północnego N, ponieważ w kompasie N strona - magnes jest magnetyczną stroną S, a jeżeli się wychyla w kierunku bieguna S magnesu jak na rysunku to znaczy, że ten rysunek jest spaprany. Dlatego pisałem żeby określić stronę magnesu za pomocą pola kuli ziemskiej wieszając magnes na nitce. Strona, która obróci się na północ jest stroną którą przykładamy w stronę przewodu paliwowego. Przy kompasie muszą się odpychać nie przyciągać. JCH, Ten rysunek jest poglądowy dotyczący rodzajów pól magnesów, a nie rzeczywistego pola magnetycznego i wprowadza w błąd w stosunku do pola ziemi. Wykonując wg tego schematu uzyskasz odwrotny efekt.
Ps: napisałem kompas N oznaczony jest na czerwono - tak te rysunki też mnie wprowadziły w błąd w kompasie jest odwrotnie. Już mnie to myli . Przepraszam posługuje się prawidłowymi oznakowaniami - odwrotnie jest w kompasie co oznacza, że cały rysunek wg pola ziemi jest spaprany.

cns80 - 15-05-2013, 21:32

Ciekawi mnie czy to faktycznie obniża zużycie paliwa czy służy do oszukania komputera pokładowego i siebie samego. Bo że ten komputer potrafi się mylić to już dawno wiemy.
Jak ktoś chce rzetelnie coś udowodnić to niech policzy paliwo z tankowań, a nie z tego co mu pokazuje komputer.

ZbujMadej - 16-05-2013, 09:45

W moim SS komputer pokazuje średnie spalanie identyczne, jak wynikające z tankowania pod korek.
cns80 - 16-05-2013, 10:24

ZbujMadej, zmień sposób jazdy a zobaczysz jak kłamie w górę albo w dół :P
JCH - 16-05-2013, 11:02

cns80 napisał/a:
Ciekawi mnie czy to faktycznie obniża zużycie paliwa czy służy do oszukania komputera pokładowego i siebie samego. Bo że ten komputer potrafi się mylić to już dawno wiemy.
Jak ktoś chce rzetelnie coś udowodnić to niech policzy paliwo z tankowań, a nie z tego co mu pokazuje komputer.
W Colcie nie ma komputera więc jeśli nastąpi montaż magnesów to weryfikacja będzie tylko i wyłącznie przy dystrybutorze :)

BTW...
Patryk, Ty masz/miałeś jakieś jakieś kontakty Citroenowe - do sprzedania są 4 koła - felgi stalowe do Citroena Xsary rocznik 1998 - pozostałość po skasowanym aucie siostry. W zasadzie do zagospodarowania tylko felgi bo opony to raczej się do niczego nie nadają :?
Ostatecznie pójdą za szrot.

cns80 - 16-05-2013, 22:13

Rozmiar, cena ?

[ Dodano: 16-05-2013, 22:15 ]
JCH napisał/a:
W Colcie nie ma komputera więc jeśli nastąpi montaż magnesów to weryfikacja będzie tylko i wyłącznie przy dystrybutorze :)
Mi na spalanie w Colcie najbardziej pomogła wymiana teoretycznie sprawnego aparatu zapłonowego na inny nie wiadomo czy sprawny, ale z 9,5 litra zeszliśmy do 7,0. Szkoda że dopiero po 3 latach i na rok przed sprzedażą :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group