Outlander II GEN Techniczne - Clarion + RF. Czy RF jest podłączony?
silver666 - 26-06-2013, 19:22
marioIII napisał/a: | witam mam pytanko do Silver666 jak udalo Ci sie naklonic serwis do wymiany ja naprawiam ten sprzet od kwietnia i bez skutku 3 wizyty w aso katowice |
Cześć,
Widać byłem dość stanowczy
A poważniej, u mnie to wszytko działo się przed upływem miesiąca od zakupu, więc sprawa była świeża.
Znaczy nadal jest, bo nadal nie mam tego co miałem mieć, podobno się przy pakowaniu dystrybutor pomylił i wysłał starszy model Jutro kolejna podmiana, tym razem już przyjeżdża ktoś ze Stopol-u (dystrybutor Phantoma).
Zażyczyłem sobie zwrotu kasy (Clarion był u mnie montowany za dopłatą), a propozycja wymiany wyszła od salonu razem z odpowiedzią, że zwrotu nie da się zrobić. Ja tylko wybierałem model.
Pozdrawiam,
Silver
tokyo - 26-06-2013, 20:38
Witam
Zglaszasz usterke sprzetu na zleceniu systemowym
Serwis powinien zwrocic sie do wawy co dalej i dac ci stosowna odpowiedz.
Do kolegi co ma problem z RF
Problemem w Twoim sprzecie moze byc zly interfece pomiedzy Clerionem a RF; na rynku sa dwa dobry o ktorym wspomniano powyzej i jakies ustrojstwo.
To drugie bardzo obcina pasmo dolne, a srednie i wysokie przy glosniejszym graniu sa znieksztalcone
rezon - 26-06-2013, 21:04
Ja ostatnio testowałem Blaupunkta Philadeplhia 835 - jakość dźwięku bdb, czytelność ekranu, menu - bdb. jakość BT - też bdb. Odpadł z uwagi na brak współpracy BT z kierownicą.
marioIII - 27-06-2013, 08:07
dzięki za info !
i owszem mam kopię zgłoszenia usterki na druku wydanym w ASO po nieudanej naprawie i mam też od nich informację, że aktualnie mitsubishi Polska negocjuje warunki i szuka rozwiązania z firmą Clarion. Rozstrzygnięcia mają nastąpić "już" w połowie lipca i wówczas powiadomią mnie co dalej. Ja jednak na wszelki wypadek udaje się w piątek do serwisu Aso na Rozdzieńskiego w Katowicach tam gdzie zakupiłem auto i zobaczę co stwierdzą, poinformowałem ich telefonicznie, że byłem u konkurencji i nienaprawiono. Stwierdzili, że rzucą na to okiem chętnie. Faktycznie mój sprzęt miałem w cenie, więc nie wiem czy jest opcja wymiany na inny zestaw... dam znać jak sprawa będzie się rozwijać..
|
|
|