Pajero II - [2.5 TD] Naprawa i konserwacja ramy
Heilsberg - 24-05-2013, 15:44
Ale rama Berniego nie była jeszcze taka ostatnia. Tam było do czego spawać więc tylko wytrwałości, blachy i drutu trzeba było sporo. Bywają ramy, że z przekroju prostokątnego ramy nie ma ani jednej całej ścianki.
kedas1 - 25-05-2013, 16:44
a czym różni się rama od angola ?? kuzwa widzę, że nie będzie łatwo, chłopaki rzućcie okiem na ta ramę
http://allegro.pl/pajero-...3225826893.html
najprawdopodobniej będę jechał obejrzeć tą ramę, chyba, że już na wstępie mi ją z głowy wybijecie
jawaldek - 25-05-2013, 17:37
kedas1 napisał/a: | a czym różni się rama od angola ?? | chyba tylko mocowaniem przekładni kierowniczej. Zabiłeś mi ćwieka bo też noszę się z przekładką ramy, którą mam. Obecna nie jest tragiczna ale zima robi swoje. Tą którą mam (anglik) będę zabezpieczał ogniowym cynkowaniem.
lukas 78 - 25-05-2013, 18:01
cały przód jest inny ze zrozumiałych względów ,trzeba wyciąć i przełożyć ze swojej ramy mocowania maglownicy i podpory drążków, adaptacja musi być wykonana z aptekarską dokładnością
jawaldek - 25-05-2013, 19:55
lukas 78 napisał/a: | adaptacja musi być wykonana z aptekarską dokładnością | ups to chyba już lepiej ratować istniejącą ramę i zadbać o nią konkretniej i póki jest jeszcze o co zadbać.
kedas1 - 25-05-2013, 20:03
Bylem dzis z Miskiem u fachowca, ktory bedzie mi robil przeszczep ramy i nie widzi problemu aby to byla rama od angola. Przekladal juz takie ramy i faktycznie wspawywal mocowania maglownicy i podpory drazka. Ale powiedzcie mi czy kazda rama od pajero II jest taka sama niezaleznie od rocznika i silnika jaki byl w danym modelu. Czy wszystkie podpory na silnik etc sa takie same?? Nie liczac oczywiscie wczesniej wspomnianych mocowan.
lukas 78 - 25-05-2013, 20:21
nie są
numer vin za tylnym prawym kołem też nie
kedas1 - 25-05-2013, 20:57
czyli mając 2,5tdi musi być od 2,5tdi czy może być od 2,8tdi a nie może od 3.0v6 ?? Musze o wszystko wypytać numer vin... on i tak musi się wypiaskować do zera
|
|
|