ASX Techniczne - klocki hamulcowe - piszczenie
maniax86 - 02-07-2013, 14:39
BaRiBaL, a idąc dalej tym tropem jak skasowali za to czyszczenie to chyba też jakaś powiedzmy gwarancja na ich robotę jest jakby ci się to powtórzyło za miesiąc czy dwa....
a jak nie to sobie kupisz nowe klocki i wcale nie musisz ich montować w ASO.... bo rzeczy eksploatacyjnych i tak gwarancja nie obejmuje.... wiec spokojnie poza ASO może to być zrobione bez utraty gwarancji...
[ Dodano: 02-07-2013, 14:42 ]
http://motofocus.pl/publi...wie-zenbspmozna
a tu masz coś apropo gwarancji a serwisowaniem poza ASO
lukjaw - 03-07-2013, 20:32
Klocki wymienione na Ferrodo. Zero piszczenia, prawie zero pylenia. Delikatnie na brązowo,
ale to widać dopiero po 2-3 tysiącach u mnie.
Usługa zrobiona w ASO w cenie 70 zł.
Dzięki za pomoc Panowie, pozdrawiam.
Wedrowiec - 04-07-2013, 01:09
70? ładnie. U mnie z tego co pamiętam 120 brutto.
rezon - 04-07-2013, 14:07
wymiana klocków to pół godziny roboty. Na szczęście Mitsu nie stosuje żadnych specjalnych śrub, do których klucz ma tylko ASO . Raz sam czyściłem klocki i prowadnice w Outku.
BaRiBaL - 10-07-2013, 14:39
Oficjalne info MMC na temat odpłatności za naprawę piszczących hamulców w ASO:
Zgodnie z zasadami zawartymi w Książce Gwarancyjnej, gwarant w przypadku wystąpienia usterki obiektywnie zależnej od producenta jest zobowiązany do jej usunięcia na swój koszt. Usterka może być usunięta poprzez wymianę lub naprawę danej części lub podzespołu. W tym miejscu pozwolę sobie zaznaczyć, że gwarancja producenta nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwej obsługi oraz eksploatacji pojazdu. Ponadto gwarancja wyłącza szereg części jednorazowego użytku, w tym klocki oraz tarcze hamulcowe, za wyjątkiem uszkodzeń materiału lub powstałych w wyniku wadliwego procesu produkcji. W związku z tym, z przykrością informuję, że wymiana tych elementów nie jest wykonywana na koszt gwaranta.
Ponadto, spieszę donieść, że sposób i zakres naprawy określa Autoryzowany Punkt Serwisowy (APS), który w przypadku, naprawy wynikającej ze zużycia lub uszkodzenia elementu nie z winy producenta pojazdu, wykonuje ją odpłatnie. Zasygnalizowany przez Pana przypadek wykonywania nieodpłatnych napraw w APS wiąże się oczywiście z gestem handlowym serwisu, w ramach budowania poprawnej relacji z Klientem. Jednocześnie pragnę wskazać, że jest to działanie wynikające z dobrej woli serwisu i nie jest regulowane przez MMC Car Poland Sp. z o.o.
U mnie znów zaczęły piszczeć.
maniax86 - 10-07-2013, 17:28
BaRiBaL, czyli wychodzi na to że mój serwis ma poprostu gest, że robił to za free
Cytat: | U mnie znów zaczęły piszczeć. |
a pytałeś ile dają na to jakiejś "gwarancji" po ich czyszceniu?? czy wygląda to tak że skasowali a za godzinę mogą sobie znowu piszczeć...
BaRiBaL - 11-07-2013, 12:14
Nie, oczywiście nie pytałem o gwarancję na czyszczenie ale nie sądzę bym coś dobrego dla mnie w tej kwestii od nich usłyszał
Dla mnie sprawa zamknięta do czasu wymiany klocków na inne.
|
|
|