To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - FAQ - [Cari 1.9DI-D] DID, brak paliwa, odpowietrzanie ukladu paliw

Tomashi - 29-10-2008, 09:15

[Hmm...to w DID jest kontrolka? Mam Cari z 2001 i nic się nie świeci...]
EDIT: właśnie się wczoraj zapaliła :D
Fakt - zapowietrzanie się DI-Da jest kłopotliwe: przy wymianie filtra paliwa, mechanik miał spore problemy, żeby uruchomić autko. Kolega wyżej opisał procedurę odpowietrzania.

Tak więc, wskazówka dochodzi do poziomu "czerwonego", na liczniku ok. 100 km do "końca" paliwa i jadę na stację.

EDIT:
u mnie sygnał "pi-pi" słychać jeżeli do końca paliwa zostało mniej niż 100 km (wg. kompa).

Rad79 - 03-04-2010, 20:44
Temat postu: Wymiana Filtra paliwa DID
Odnowie temat


Czy ten pojemnik w ktorym znajduje sie filtr paliwa powinien byc podczas wymiany kompletnie zatopiny w paliwie (diesel) czy to jakas nietypowa oznaka ? Cari 1.9 DID. Tzn caly ten "kubek" w ktorym znajduje sie filtr jest zalany paliwem niby ok ale czy tak powinno byc ? Bo stracilem moc i juz nie wiem co jest grane. Tak jakby turbina nie startowala wogole chociaz czasem czuje ze jak sie rozgrzeje silnik to lapie kolo 2500-2600 obrotow.

robertdg - 03-04-2010, 20:51

Tak ten pojemnik powinen być napełniony paliwem, musisz podjechac do warsztatu i podpiąć auto pod kompa aby sprawdzić co moze byc przyczyna takiego zachowania.
Faraday - 13-05-2010, 23:30

Dzisiaj przy wymianie filtra paliwa zaskoczyło mnie to, że auto nie chciało odpalić :(
Tzn. odpaliło na kilka sekund i zgasło. Później nic. Odpowietrzałem układ paliwowy ale widocznie powietrze jednak się dostało do pompy.
Początkowo przeraziłem się, że coś popsułem... Mam nadzieję, że to tylko zapowietrzenie układu i szybko uda się to naprawić.

Mam pytanie:
Gdzie można dokupić złączkę przewodu paliwowego, która znajduje się tuż przy pompie?
Podczas zdejmowania pękł jeden "ząbek" i teraz jest niezbyt fajnie.... :doubt:

Andrew - 14-05-2010, 07:55

Faraday napisał/a:
Mam nadzieję, że to tylko zapowietrzenie układu
Zapowietrzyłeś tylko układ. Podpompuj pompką paliwo i powinno być ok.
Faraday - 16-05-2010, 19:24

andrew84 napisał/a:
Faraday napisał/a:
Mam nadzieję, że to tylko zapowietrzenie układu
Zapowietrzyłeś tylko układ. Podpompuj pompką paliwo i powinno być ok.

Pompowałem wielokrotnie.
Próbowałem nawet pompować podczas odpalania... odpiąłem wąż od pompy paliwa, wypompowałem powietrze z wężyka i nadal nic.
Ciągle zastanawia mnie, do czego jest wtyczka na dekielku filtra paliwa. Po odłączeniu jej auto odpaliło (być może to tylko zbieg okoliczności)

Wystraszyłem się, że coś popsułem :(

Do tego akumulator się rozładował.
Na szczęście już wszystko jest OK. Niedługo zabieram się za wymianę oleju. Wie ktoś może jaki kluczyk jest potrzebny do odkręcenia korka spustowego? :)

robertdg - 16-05-2010, 19:39

Faraday napisał/a:
do czego jest wtyczka na dekielku filtra paliwa
czujnik wody
Faraday napisał/a:
Wie ktoś może jaki kluczyk jest potrzebny do odkręcenia korka spustowego?
Jak sie nie myle to kwadrat bodajze 8mm
Faraday - 17-05-2010, 15:57

robertdg napisał/a:
Faraday napisał/a:
do czego jest wtyczka na dekielku filtra paliwa

czujnik wody

Czyli co? Powinna być podłączona, prawda? :-)
U mnie jest wyłączona..

robertdg - 17-05-2010, 16:12

Powinno byc podłaczone
MikeDID - 28-04-2011, 00:53

Czujnik wody - ok. Z tego co widzę mam dwa bezpieczniki do podgrzewaczy.
Jeden do podgrzewacza cieczy chłodzącej, drugi teoretycznie do podgrzewania paliwa.

Czy w takim przypadku ta wiązka co idzie do dekielka nie jest do podgrzewacza?


Jeśli tam podgrzewacza nie ma to gdzie w takim razie jest?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group