Pajero III - Przedni napęd
czortunio - 25-06-2013, 22:00
Jeśli włączysz 4H nie możesz obrócić wałem bo blokuje go reduktor i koła (przynajmniej powinny).
Sprawdź na 2H. czyli wał w reduktorze rozłączony i ręcznie musisz siłownik dopchnąć, powinien zaskoczyć i nie nie kręcić się. Jeśli się kręci to czeka Cię rozbiórka dyfra. Możesz na samochodzie odkręcić tą część dyfra co załącza i może coś ciekawego się ukaże Twoim oczom
Tu masz dokumentację serwisową:
http://manual.pajero4x4.ru/?wpfb_dl=11097
dziakoni - 25-06-2013, 22:30
Jednak bede musial odkrecic dyfer czy lepiej kupic używany i wymienic ?
czortunio - 25-06-2013, 22:34
Odkręć najpierw. Nie zaszkodzi, a może coś Cie pozytywnie zaskoczy. Kupić zawsze zdążysz. Tylko pilnuj przełożeń
Trzeba by sprawdzić jakie przełożenia mają 3,2 w automacie. Jeśli takie same - to warto kupić od automatu - większa szansa na lepszy stan.
dziakoni - 29-06-2013, 22:43
Juz jestem po wymianie poszło prawie gładko. Dlatego pisze ze prawie bo kupilem most z 2005 roku a moje auto jest z 2000 roku i przegub przykręcany niestety ma inny rostaw srób i musiałem troszke rozwiercić otwory z fi 10 na 12 i pasuje reszta wszystko ok. Koszt mostu 200 zl no i można w teren się ładować
Robiłem to pierszy raz czas to ok 4 godzin troszke długo ale teraz max 2 godzinki bym to zrobił.
czortunio - 30-06-2013, 14:38
Rozbierałeś stary ? Co tam w środku się stało ?
dziakoni - 30-06-2013, 17:34
Nawet nie rozbierałem ponieważ na napedzie była inne przełożenie 3.9... A u mnie idzie 4100 i taki jest tylny jakiś Włoch się nie znał i założył nie taki i pewnie coś się zmieliło
|
|
|