To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze nieMiśki ;-) - GT

Matejko - 27-06-2013, 08:48

Wymeiniałem - dobrze wiedziec, nastepnym razem tak zrobie :)
Matejko - 30-06-2013, 22:15

Kilka nowych zdjęć:






Fragu - 01-07-2013, 08:00

wygląda..hmm..szybko :D
Picakus - 01-07-2013, 11:11

GT szybciej stoi, niż niż niejedno auto jedzie :P
Matejko - 02-07-2013, 08:50

pierwszy dzień walki z kolektorem - byl wczoraj od 18 do 00:30, ogolnie to makaroniarze potrafia cos utrudnic, czasem patrzac po rozwiazaniach - jak łożysko przód - stwierdzam, że dużo do francuzów im nie brakuje,
wszystko rozkreciłem - zablokowalem koło rozrzadu od napedu pompy CR, odkręcam kolektor - myśle nieźle jest 21,
lekkie puknięcie mlotkiem w nakrętkę od pompy cr - zeby zeszła ze stożka i nakrętka, nakręcona dość mocno - spada, ale nie wiem gdzie - nie znalazłem jeszcze !!
myślę ochłonę trochę na pewno gdzieś jest.
Odkręcam kolektor - chce go ściągnąć, a tu makarony wymyśliły odlew, który skutecznie blokuje kolektor przed zdjęciem, szpilek nie idzie wykręcic bo za mało gwintu wystaje, a wystarczyło dać śruby...
Dziś dzień 2, muszę go zdjąć i znaleźć nakrętkę od pompy CR :|
pewnie jest gdzieś za osłoną rozrządu...

Hubeeert - 02-07-2013, 10:35

Przypomina mi się opowieść o wymianie sprzęgła w Mirage ;)
Matejko - 02-07-2013, 22:56

kolektor wyjety i rozdzielony

część z klapami:

klapy - ze 4 razy grubsze niz powinny byc:

zblokowane koło na pompie CR

a tu mala rozpiska co gdzie i jak:

no i slupek, nie wiem jak go poskladam





i najważniejsze - nakretka od pompy znaleziona, grzecznie lezala na pasku klinowym :p

deejay - 02-07-2013, 23:31

Matejko napisał/a:
klapy - ze 4 razy grubsze niz powinny byc:


Jak ja nie lubię właśnie tego syfu w "gnojowniku" :P

Hugo - 03-07-2013, 21:40

deejay napisał/a:
Jak ja nie lubię właśnie tego syfu w "gnojowniku"
Dokładnie, również międzyinnymi dlatego nienawidzę dizli. Ta sadza i przepalony olej wszędzie, a domyj po tym ręce...
Matejko - 04-07-2013, 08:47

Hugo napisał/a:
deejay napisał/a:
Jak ja nie lubię właśnie tego syfu w "gnojowniku"
Dokładnie, również międzyinnymi dlatego nienawidzę dizli. Ta sadza i przepalony olej wszędzie, a domyj po tym ręce...



dlatego wywalam klapy, wylaczam egr, silniczek od klap, do tego program tak zeby wszystko gralo, dpfa nie ma, wiec ten w miare nowoczesny diesel powinien byc w miare bezobslugowy :)

oby, odpukac, i tak brzmi do bani i v6 jest lepsze :)

Fragu - 04-07-2013, 08:50

No widzisz, a ja w drugą stronę psozedłem i absolutnie nie zaluje. Jezdzac dieslem zawsze mialem wrazenie, ze za chwile cos odpadnie, peknie itp :mrgreen:


A jak porownasz dynamike? :wink:

Matejko - 04-07-2013, 10:56

Fragu napisał/a:
A jak porownasz dynamike? :wink:


porównywalna... poki co :)

Fragu - 04-07-2013, 12:27

w ile kuni celujesz? :D
Rafal_Szczecin - 04-07-2013, 13:28

zeby bylo bezpiecznie, to jakies 190 km i ok 400nm . jak hardcore to 210km i ponad 400 momentu.
Dominik mowil, ze za granica robia z tych silnikow po 300km

Krzyzak - 04-07-2013, 13:42

wygląda szpetnie, szczególnie tył, ale i przód nie zachwyca - do Galanta się nawet nie umywa
ale nie rdzewieje i oszczędne auto...
niech się sprawuje
może niezbyt dokładnie czytałem (może już pisałeś), ale jak z komfortem podróżowania?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group