Nasze nieMiśki ;-) - GT
Matejko - 27-06-2013, 08:48
Wymeiniałem - dobrze wiedziec, nastepnym razem tak zrobie
Matejko - 30-06-2013, 22:15
Kilka nowych zdjęć:
Fragu - 01-07-2013, 08:00
wygląda..hmm..szybko
Picakus - 01-07-2013, 11:11
GT szybciej stoi, niż niż niejedno auto jedzie
Matejko - 02-07-2013, 08:50
pierwszy dzień walki z kolektorem - byl wczoraj od 18 do 00:30, ogolnie to makaroniarze potrafia cos utrudnic, czasem patrzac po rozwiazaniach - jak łożysko przód - stwierdzam, że dużo do francuzów im nie brakuje,
wszystko rozkreciłem - zablokowalem koło rozrzadu od napedu pompy CR, odkręcam kolektor - myśle nieźle jest 21,
lekkie puknięcie mlotkiem w nakrętkę od pompy cr - zeby zeszła ze stożka i nakrętka, nakręcona dość mocno - spada, ale nie wiem gdzie - nie znalazłem jeszcze !!
myślę ochłonę trochę na pewno gdzieś jest.
Odkręcam kolektor - chce go ściągnąć, a tu makarony wymyśliły odlew, który skutecznie blokuje kolektor przed zdjęciem, szpilek nie idzie wykręcic bo za mało gwintu wystaje, a wystarczyło dać śruby...
Dziś dzień 2, muszę go zdjąć i znaleźć nakrętkę od pompy CR
pewnie jest gdzieś za osłoną rozrządu...
Hubeeert - 02-07-2013, 10:35
Przypomina mi się opowieść o wymianie sprzęgła w Mirage
Matejko - 02-07-2013, 22:56
kolektor wyjety i rozdzielony
część z klapami:
klapy - ze 4 razy grubsze niz powinny byc:
zblokowane koło na pompie CR
a tu mala rozpiska co gdzie i jak:
no i slupek, nie wiem jak go poskladam
i najważniejsze - nakretka od pompy znaleziona, grzecznie lezala na pasku klinowym
deejay - 02-07-2013, 23:31
Matejko napisał/a: | klapy - ze 4 razy grubsze niz powinny byc: |
Jak ja nie lubię właśnie tego syfu w "gnojowniku"
Hugo - 03-07-2013, 21:40
deejay napisał/a: | Jak ja nie lubię właśnie tego syfu w "gnojowniku" | Dokładnie, również międzyinnymi dlatego nienawidzę dizli. Ta sadza i przepalony olej wszędzie, a domyj po tym ręce...
Matejko - 04-07-2013, 08:47
Hugo napisał/a: | deejay napisał/a: | Jak ja nie lubię właśnie tego syfu w "gnojowniku" | Dokładnie, również międzyinnymi dlatego nienawidzę dizli. Ta sadza i przepalony olej wszędzie, a domyj po tym ręce... |
dlatego wywalam klapy, wylaczam egr, silniczek od klap, do tego program tak zeby wszystko gralo, dpfa nie ma, wiec ten w miare nowoczesny diesel powinien byc w miare bezobslugowy
oby, odpukac, i tak brzmi do bani i v6 jest lepsze
Fragu - 04-07-2013, 08:50
No widzisz, a ja w drugą stronę psozedłem i absolutnie nie zaluje. Jezdzac dieslem zawsze mialem wrazenie, ze za chwile cos odpadnie, peknie itp
A jak porownasz dynamike?
Matejko - 04-07-2013, 10:56
Fragu napisał/a: | A jak porownasz dynamike? |
porównywalna... poki co
Fragu - 04-07-2013, 12:27
w ile kuni celujesz?
Rafal_Szczecin - 04-07-2013, 13:28
zeby bylo bezpiecznie, to jakies 190 km i ok 400nm . jak hardcore to 210km i ponad 400 momentu.
Dominik mowil, ze za granica robia z tych silnikow po 300km
Krzyzak - 04-07-2013, 13:42
wygląda szpetnie, szczególnie tył, ale i przód nie zachwyca - do Galanta się nawet nie umywa
ale nie rdzewieje i oszczędne auto...
niech się sprawuje
może niezbyt dokładnie czytałem (może już pisałeś), ale jak z komfortem podróżowania?
|
|
|