Carisma - Techniczne - Sterownik silniczka krokowego 1.6
peterdelara - 20-07-2013, 16:06
no właśnie a u mnie nie świeci w ogóle. wiec chyba będę musiał to najpierw zweryfikować.
tu są wspomniane zdjęcia mojego grzybka od korkowca
w moim przypadku a w zasadzie ten drugi też w aucie też tak mam to łożysko lata luźno. w zasadzie to nie ważne czy ci wychodzi z obudowy grzybka pod warunkiem że na miedzianej tulejce w środku się przemieszcza tak aby kapturek mógł pracować
[ Dodano: 20-07-2013, 16:10 ]
A wracając do ecu to robiłem eksperyment odłączając przepływomierz i krokowiec i na desce nic nie wyskoczyło a odpalałem auto 4 razy.
Wiec będę się musiał zakręcić za jakimś elektromechanikiem w Radomiu co by jeszcze MUT II miał.
Bizi78 - 20-07-2013, 16:27
Sprawdź żarówkę w zegarach .
http://forum.mitsumaniaki...t=70028&start=0
peterdelara - 20-07-2013, 16:40
tak zrobię ale już nie dziś dzięki za linka
[ Dodano: 21-07-2013, 10:26 ]
wiec to nie żarówka wiec będę poszukiwał speca od elektryki
MmzTattoo - 03-10-2013, 21:41
Odgrzewam kotleta jako że problem powrócił.
Podjęte kroki:
-Czyszczenie przepustnicy po raz enty
-Regulacja wg. tutoriala
-Regulacja wg odczytów z evoscana
-Wymiana ECU
I rozkładam ręce.
Po wymianie ecu obroty na poziomie 1.5 tys obrotów, silniczek krokowy zaczął reagować.
ECU wyświetla w evoscanie "target rpm" 750 obrotów.
Jakieś pomysły?
ps. Jak mu dam w rure obroty potrafią skakać po wrzuceniu luzu 1000-1500rmp
|
|
|