To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Lancer Evo IV

Seiji - 18-07-2013, 01:30

rosomak1983 napisał/a:
Seiji napisał/a:
fakt jest też taki, że na trasie to on boostu za bardzo nie widział

no rozumiem ze jazda spokojna był ale dla 4x4 z takim silnikiem wynik taki jest nierealny i nie daje mu wiary. No i jeszcze na kołach 17'' i luznym modyfikowanym wydechu oraz dosc krótkiej skrzyni jaka jest w evo :lol: no po prostu absurd jakich mało... :mrgreen:
Przyjmujesz zakład ze nie uzyskasz tego wyniku nie tamujac ruchu na drodze na dowolnej trasie drogi publicznej odcinek jakies 200km. :wink: ???


to jest w przybliżeniu +/- 1.5/2l bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa :wink:

ja tutaj uprawiam spokojny 'Cruzing' między 70 a 90 km/h (czyli zgodnie z prawem i obowiązującymi ograniczeniami), upalanie znudziło mi się po roku posiadania przedostatniego samochodu

fun na pewno będzie jak śnieg spadnie, nie po to kupiłem to auto żeby je jakoś szczególnie upalać, żadnych track dayów, żadnych sprintów, żadnych ułężów, autko będzie się poruszało spokojnie, bez żadnej spiny wszak że gardzę plastikiem, jeżdżę klasykiem i to dokładnie takim jaki sobie dawno temu wymarzyłem, wcale nie musi być to szybko :D

piątka wcale nie jest jakoś kosmicznie krótka, przy 3k rpm jest 100km/h jak w 95% samochodów, 1/2/3 są ale w czasie trasy się ich raczej nie używa za często

Zielu - 18-07-2013, 01:40

4łap, turbo, krótka skrzynia, poniżej 9 nie ma bata..

Fajne auta ostatnio zaczęły się pojawiać w Naszych Miskach...oby służył dobrze, podejrzewam że przekonasz się wkrótce o tym że Evo lubi wysokie obroty :wink: Do tego zostało stworzone.

krzychu - 18-07-2013, 07:15

Seiji napisał/a:
bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa :wink:


eeee.... Tak to se można liczyć.

W każdym razie jeszcze 8 bym uwierzył. Ale mniej to nie uwierzę.

Seiji - 18-07-2013, 08:30

za krótko go mam, żeby parę baków wyjeździć i stwierdzić dokładnie, zadowolony za to jestem z dotychczasowej przejechanej odległości jak na tyle co go tankuję :wink:
JCH - 18-07-2013, 10:19

krzychu napisał/a:
Seiji napisał/a:
bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa :wink:
eeee.... Tak to se można liczyć.
Dawno, dawno temu mój nauczyciel w technikum śmiał się, że niektórzy liczą tak:
Trasa: 140 km, zatankowałem 20 litrów :arrow: 140 / 20 = 7 litrów :) Super wynik :mrgreen: ;)

Tomek - 18-07-2013, 10:34

JCH napisał/a:
Trasa: 140 km, zatankowałem 20 litrów :arrow: 140 / 20 = 7 litrów :) Super wynik :mrgreen: ;)


się uśmiałem
:prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
to liczą kilometry z litra, jak MPG w krajach anglosaskich

Seiji - 18-07-2013, 14:49

JCH napisał/a:
krzychu napisał/a:
Seiji napisał/a:
bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa :wink:
eeee.... Tak to se można liczyć.
Dawno, dawno temu mój nauczyciel w technikum śmiał się, że niektórzy liczą tak:
Trasa: 140 km, zatankowałem 20 litrów :arrow: 140 / 20 = 7 litrów :) Super wynik :mrgreen: ;)


mpg to nie liczymy :lol:

generalnie nie wiem co się tak uczepiliście tego spalania, prawda jest taka że na pewno spali tyle ile mu się wleje a dane ile na pełnym baku przejedzie będę miał kiedyś tam w przyszłości dopiero :P

dzisiaj wielki powrót na klapę będzie miał znaczek trzech diamentów i napis mitsubishi

rozważam też zmianę spoilera e5 na oryginalny z e4

krzychu - 18-07-2013, 14:59

Seiji napisał/a:

dzisiaj wielki powrót na klapę będzie miał znaczek trzech diamentów i napis mitsubishi


A nie lepiej ściągnąć napis Lancer? Te znaczki tylko przeszkadzają przy woskowaniu :P

tresorex - 18-07-2013, 15:00

Fajny lancer :) Dobrze że nie robisz wieś tuningu tylko przywracasz go do stanu jak wyjechał z fabryki :)
Seiji - 18-07-2013, 15:37

krzychu napisał/a:
Seiji napisał/a:

dzisiaj wielki powrót na klapę będzie miał znaczek trzech diamentów i napis mitsubishi


A nie lepiej ściągnąć napis Lancer? Te znaczki tylko przeszkadzają przy woskowaniu :P


e tam zaraz przeszkadzają, ładnie wyglądają świecące na klapie :D

londolut - 18-07-2013, 16:45

Seiji napisał/a:
rozważam też zmianę spoilera e5 na oryginalny z e4
Zostawił bym E5 - wg mnie ładniejszy.
Seiji - 19-07-2013, 01:03

miałem dzisiaj tylko przykleić znaczek i napis mitsu, ale niestety najpierw musiałem poprawić po partactwie któregoś wcześniejszego właściciela



zderzak out



nie przykręcić z jednej strony intercoolera ani dolotu to jednak trzeba być hardkorem



mogłem się tego spodziewać jeżeli chodzi o sposób montażu...



teraz już przykręcony tak jak trzeba, dolot też przykręcony oddzielnie, dodatkowo wykonałem jeszcze mocowanie od góry (na zdjęciu go jeszcze nie ma)



no i obiecany znaczek :lol:



znalazł się też i Lancer



miałem wymienić pasek klinowy ale okazało się, że dostałem za krótki... o jakieś 4cm mimo zapewnień, że to na pewno ten, no cóż trzeba będzie go reklamować a już miałem nadzieję uruchomić sprężarkę klimatyzacji i może nabić ją w weekend :?

przy okazji okazało się, że po prawej stronie brakuje tunelu naprowadzającego powietrze na zacisk i zmieniona została chłodnica oleju na inną, większą, aczkolwiek też mitsubishi, pewnie z którejś nowszej generacji

na sam koniec został umyty i wywoskowany :P

Heavy1155 - 19-07-2013, 01:25

owocny dzien :) dobra robota
tresorex - 19-07-2013, 08:27

To już nie jest druciarstwo nawet... to kolejny poziom.. trytyctwo? :D :evil:

Fajnie że emblematy wróciły na swoje miejsce 8)

londolut - 19-07-2013, 09:09

Kurde niezły grill z icka :shock:

tresorex napisał/a:
trytyctwo
:thumbleft:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group