Nasze Miśki - Lancer Evo IV
Seiji - 18-07-2013, 01:30
rosomak1983 napisał/a: | Seiji napisał/a: | fakt jest też taki, że na trasie to on boostu za bardzo nie widział |
no rozumiem ze jazda spokojna był ale dla 4x4 z takim silnikiem wynik taki jest nierealny i nie daje mu wiary. No i jeszcze na kołach 17'' i luznym modyfikowanym wydechu oraz dosc krótkiej skrzyni jaka jest w evo no po prostu absurd jakich mało...
Przyjmujesz zakład ze nie uzyskasz tego wyniku nie tamujac ruchu na drodze na dowolnej trasie drogi publicznej odcinek jakies 200km. ??? |
to jest w przybliżeniu +/- 1.5/2l bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa
ja tutaj uprawiam spokojny 'Cruzing' między 70 a 90 km/h (czyli zgodnie z prawem i obowiązującymi ograniczeniami), upalanie znudziło mi się po roku posiadania przedostatniego samochodu
fun na pewno będzie jak śnieg spadnie, nie po to kupiłem to auto żeby je jakoś szczególnie upalać, żadnych track dayów, żadnych sprintów, żadnych ułężów, autko będzie się poruszało spokojnie, bez żadnej spiny wszak że gardzę plastikiem, jeżdżę klasykiem i to dokładnie takim jaki sobie dawno temu wymarzyłem, wcale nie musi być to szybko
piątka wcale nie jest jakoś kosmicznie krótka, przy 3k rpm jest 100km/h jak w 95% samochodów, 1/2/3 są ale w czasie trasy się ich raczej nie używa za często
Zielu - 18-07-2013, 01:40
4łap, turbo, krótka skrzynia, poniżej 9 nie ma bata..
Fajne auta ostatnio zaczęły się pojawiać w Naszych Miskach...oby służył dobrze, podejrzewam że przekonasz się wkrótce o tym że Evo lubi wysokie obroty Do tego zostało stworzone.
krzychu - 18-07-2013, 07:15
Seiji napisał/a: | bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa |
eeee.... Tak to se można liczyć.
W każdym razie jeszcze 8 bym uwierzył. Ale mniej to nie uwierzę.
Seiji - 18-07-2013, 08:30
za krótko go mam, żeby parę baków wyjeździć i stwierdzić dokładnie, zadowolony za to jestem z dotychczasowej przejechanej odległości jak na tyle co go tankuję
JCH - 18-07-2013, 10:19
krzychu napisał/a: | Seiji napisał/a: | bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa | eeee.... Tak to se można liczyć. | Dawno, dawno temu mój nauczyciel w technikum śmiał się, że niektórzy liczą tak:
Trasa: 140 km, zatankowałem 20 litrów 140 / 20 = 7 litrów Super wynik
Tomek - 18-07-2013, 10:34
JCH napisał/a: | Trasa: 140 km, zatankowałem 20 litrów 140 / 20 = 7 litrów Super wynik |
się uśmiałem
to liczą kilometry z litra, jak MPG w krajach anglosaskich
Seiji - 18-07-2013, 14:49
JCH napisał/a: | krzychu napisał/a: | Seiji napisał/a: | bo nie jest łatwo obliczyć tego przy tak nieprecyzyjnym wskaźniku jak ten od poziomu paliwa | eeee.... Tak to se można liczyć. | Dawno, dawno temu mój nauczyciel w technikum śmiał się, że niektórzy liczą tak:
Trasa: 140 km, zatankowałem 20 litrów 140 / 20 = 7 litrów Super wynik |
mpg to nie liczymy
generalnie nie wiem co się tak uczepiliście tego spalania, prawda jest taka że na pewno spali tyle ile mu się wleje a dane ile na pełnym baku przejedzie będę miał kiedyś tam w przyszłości dopiero
dzisiaj wielki powrót na klapę będzie miał znaczek trzech diamentów i napis mitsubishi
rozważam też zmianę spoilera e5 na oryginalny z e4
krzychu - 18-07-2013, 14:59
Seiji napisał/a: |
dzisiaj wielki powrót na klapę będzie miał znaczek trzech diamentów i napis mitsubishi
|
A nie lepiej ściągnąć napis Lancer? Te znaczki tylko przeszkadzają przy woskowaniu
tresorex - 18-07-2013, 15:00
Fajny lancer Dobrze że nie robisz wieś tuningu tylko przywracasz go do stanu jak wyjechał z fabryki
Seiji - 18-07-2013, 15:37
krzychu napisał/a: | Seiji napisał/a: |
dzisiaj wielki powrót na klapę będzie miał znaczek trzech diamentów i napis mitsubishi
|
A nie lepiej ściągnąć napis Lancer? Te znaczki tylko przeszkadzają przy woskowaniu |
e tam zaraz przeszkadzają, ładnie wyglądają świecące na klapie
londolut - 18-07-2013, 16:45
Seiji napisał/a: | rozważam też zmianę spoilera e5 na oryginalny z e4 | Zostawił bym E5 - wg mnie ładniejszy.
Seiji - 19-07-2013, 01:03
miałem dzisiaj tylko przykleić znaczek i napis mitsu, ale niestety najpierw musiałem poprawić po partactwie któregoś wcześniejszego właściciela
zderzak out
nie przykręcić z jednej strony intercoolera ani dolotu to jednak trzeba być hardkorem
mogłem się tego spodziewać jeżeli chodzi o sposób montażu...
teraz już przykręcony tak jak trzeba, dolot też przykręcony oddzielnie, dodatkowo wykonałem jeszcze mocowanie od góry (na zdjęciu go jeszcze nie ma)
no i obiecany znaczek
znalazł się też i Lancer
miałem wymienić pasek klinowy ale okazało się, że dostałem za krótki... o jakieś 4cm mimo zapewnień, że to na pewno ten, no cóż trzeba będzie go reklamować a już miałem nadzieję uruchomić sprężarkę klimatyzacji i może nabić ją w weekend
przy okazji okazało się, że po prawej stronie brakuje tunelu naprowadzającego powietrze na zacisk i zmieniona została chłodnica oleju na inną, większą, aczkolwiek też mitsubishi, pewnie z którejś nowszej generacji
na sam koniec został umyty i wywoskowany
Heavy1155 - 19-07-2013, 01:25
owocny dzien dobra robota
tresorex - 19-07-2013, 08:27
To już nie jest druciarstwo nawet... to kolejny poziom.. trytyctwo?
Fajnie że emblematy wróciły na swoje miejsce
londolut - 19-07-2013, 09:09
Kurde niezły grill z icka
tresorex napisał/a: | trytyctwo |
|
|
|