Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Panowie Pomocy,Cari umarła brak ładowania
ross - 07-09-2017, 22:25
Problem z wybiciem dolnej szpilki alternatora,z kanału uderzam 2kg młotkiem i śruba nie chce się ruszyć. Jak to wybić?
plecho1 - 07-09-2017, 22:42
W poprzedniej Carismie II GDI z 1999r śruba ta wyszła mi bez żadnego problemu. Jeśli dała się wykręcić to powinna normalnie wyjść.Możliwe też że zardzewiała w tulei to może być faktycznie problem z jej wyjęciem ale być może da się wykręcić całe mocowanie do którego przykręcony jest alternator.
ross - 08-09-2017, 07:12
plecho1 napisał/a: | W poprzedniej Carismie II GDI z 1999r śruba ta wyszła mi bez żadnego problemu. Jeśli dała się wykręcić to powinna normalnie wyjść.Możliwe też że zardzewiała w tulei to może być faktycznie problem z jej wyjęciem ale być może da się wykręcić całe mocowanie do którego przykręcony jest alternator. | Mocowanie to monolit bloku ,zapieczone w przedniej obudowie alternatora i myślę wyjąć po rozkręceniu lub może uda się coś uciąć. Udało się uciąć śrubę kobaltowym wąskim brzeszczotem,w miejscu przednią obudową alter.. a zamocowaniem w bloku była po poluzowaniu nakrętki szczelina akurat na taki brzeszczot. Ta część śruby z kwadratem zapieczona nie do wybicia na samochodzie , lecz teraz założyłem z łbem normalnym o twardości ponad 10 i przyszłości nie powinno być problemu.Alternator używka najtaniej z Allegro za 30zł już śmiga.
|
|
|