Nasze nieMiśki ;-) - SAAB 9-3 2.0T
BeNeK - 14-08-2013, 13:45
mjsystem, zgadza się .
cns80 - 14-08-2013, 14:45
Owczar napisał/a: | Spory graits od fabryki jeśli chodzi o moment. | Albo od hamowni jesli chodzi o dokładność pomiaru
BeNeK napisał/a: | Nic tylko jechać na Chipa do Coobcia i na tym setupie co masz czyli Turbo,wydech, i IC spokojnie do ugrania jest 300km i lekko licząc 4xxNm . |
Zapomniałeś tylko dodac ze akurat do tego modelu trzeba utopić kilka zł we wtryskiwaczach i hamulcach, bo te tego nie ogarną.
wash - 14-08-2013, 15:46
cns80, w zeszłym roku na hamowni wyszło 215 KM i 350 Nm, więc możliwe, ze były nawet dwa prezenty. A jeżeli chodzi o chipa to u mnie jeszcze daleka droga do niego.
Dzisiaj Maciek z Serwisu Mitsumaniaków wymienił olej, świece i lozyska kolumny McPhersona. Więc na trochę jest spokoju.
W planach instalacja LPG oraz dołożenie tempomatu.
wash - 18-08-2013, 14:08
Zrobiona trasa, trochę pojeżdżone. Pierwsze 2000 km za mną. Średnie spalanie ogólnie jakieś 7,5 - 8 litrów na setkę.
Chociaż na trasie ze Szczecina do Międzyzdrojów byłem szczerze zdziwiony gdy komputer pokazywał mi takie wartości:
Całkiem oszczędna bestia jak na taką masę.
PabloGal - 30-08-2013, 18:54
Cytat: | Zapomniałeś tylko dodac ze akurat do tego modelu trzeba utopić kilka zł we wtryskiwaczach i hamulcach, bo te tego nie ogarną. |
No to cos napiszę o Saabinie:)
Wydaje mi się że akurat hamulce to są w stanie to ogarnąć.
A co do spalania to mówiłem że naprawdę niewiele pali.
wash - 30-08-2013, 20:57
PabloGal, hamulce zdecydowanie są mocnym punktem tego egzemplarza. W szczególności, że na przód mniejsza felga niż 17 cali nie wejdzie, co właśnie mi uświadomiło, że zapas wejdzie tylko na tył.
Poza tym już zrobione 3,5 tys. km. Samochód jest zabójczo cichy, komfort pierwsza klasa.
Instalacja gazowa będzie robiona u Nowotczyńskiego w Mławie, ponoć człowiek zna się na saabach jak mało kto.
Picakus - 31-08-2013, 09:27
wash napisał/a: | PabloGal, hamulce zdecydowanie są mocnym punktem tego egzemplarza. W szczególności, że na przód mniejsza felga niż 17 cali nie wejdzie, co właśnie mi uświadomiło, że zapas wejdzie tylko na tył.
Poza tym już zrobione 3,5 tys. km. Samochód jest zabójczo cichy, komfort pierwsza klasa.
Instalacja gazowa będzie robiona u Nowotczyńskiego w Mławie, ponoć człowiek zna się na saabach jak mało kto. |
Sam jeździ Saabem a jeżeli chodzi o sam zakład to pełen profesjonalizm.
PabloGal - 31-08-2013, 20:07
No to w razie przedniego kapcia tylne koło na przód i wtedy zapas na tył.
Dobrze że Ci się podoba, nie mam wyrzutów sumienia:)
Ale mi było go szkoda do gazu:)
5eba - 01-09-2013, 09:58
Fajne auto, podoba mi sie ten model, ale sedan
wash - 20-09-2013, 20:46
No to gaz założony. Jak na razie tylko zrobiłem trasę z Mławy do Warszawy, ale trzeba przyznać, że żadnej różnicy nie czułem.
Butla w kole 55 litrów, wlew wkręcany pod klapką, a kontrolka w popielniczce.
Użyty sprzęt:
Sterownik: Stag 4 Q-BOX,
Reduktor: 2 x ACR01,
Wtryski Hana 2001
Wszystko profesjonalnie zamontowane, z łatwym dostępem do wszystkiego.
Więcej pojeżdżę to zobaczymy jak spalanie.
Student - 21-09-2013, 19:38
Jak widać Jaro cały czas na ACRach robi.
wash - 19-10-2013, 15:46
Pierwsza usterka. Jak się okazało przerwany był kabel idący do piasty przy lewym tylnym kole. Chłopaki z SMM ogarnęli i jedziemy dalej.
Spalanie gazu w trasie 9-10 litrów, a po mieście 12-13.
Przejechane już prawie 11 tys. km od zakupu.
Picakus - 21-10-2013, 09:17
wash napisał/a: | Pierwsza usterka. Jak się okazało przerwany był kabel idący do piasty przy lewym tylnym kole. Chłopaki z SMM ogarnęli i jedziemy dalej.
Spalanie gazu w trasie 9-10 litrów, a po mieście 12-13.
Przejechane już prawie 11 tys. km od zakupu. |
Czyli ogólne zadoweli i z auta i z instalacji LPG?
wash - 21-10-2013, 09:30
Picakus, baaaardzo zadowolony. Ogólnie są rzeczy, które irytują, w stylu trzeszczenie plastikow, ale i tak jestem zachwycony samochodem.
Piwor - 31-10-2013, 23:31
Ah te LPG...
|
|
|